Przetargi.pl
MODERNIZACJA INSTALACJI WODNO-KANALIZACYJNEJ WRAZ Z SANITARIATAMI W BUDYNKU PRZY UL. ŚLĄSKIEJ 4 W SZCZECINIE

Akademia Sztuki w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-562 Szczecin, Plac Orła Białego
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 664 080 267, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2019-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Sztuki w Szczecinie
    Plac Orła Białego 2
    70-562 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 664 080 267, , fax. -
    REGON: 32085033400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.akademiasztuki.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    MODERNIZACJA INSTALACJI WODNO-KANALIZACYJNEJ WRAZ Z SANITARIATAMI W BUDYNKU PRZY UL. ŚLĄSKIEJ 4 W SZCZECINIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja instalacji wodno-kanalizacyjnej wraz z sanitariatami w budynku przy ul. Śląskiej 4 w Szczecinie – zwana dalej „modernizacją”. 2. Szczegółowe wymagania dotyczące modernizacji są zawarte w następujących załącznikach do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej w dalszej części „SIWZ”: - załącznik nr 1 do SIWZ - Wzór umowy; - załącznik nr 1a – Decyzja o pozwoleniu na budowę; - załącznik nr 1b – Dokumentacja projektowa; - załącznik nr 1c – Specyfikacja techniczna; - załącznik nr 1d do SIWZ – Przedmiar robót nr 1; - załącznik nr 1e do SIWZ – Przedmiar robót nr 2. Ilekroć w dalszej części SIWZ mowa będzie o „przedmiocie zamówienia” bez bliższego określenia rozumieć przez to należy całość treści zawartej w załącznikach nr 1, 1a, 1b, 1c, 1d, 1e SIWZ. 3. W zakres przedmiotu niniejszego zamówienia wchodzą również roboty i świadczenia dodatkowe po stronie Wykonawcy związane z wykonywaniem lub wykonaniem (ukończeniem) robót budowlanych wskazanych we Wzorze Umowy, wykonywanie ewentualnych uzgodnień z organami właściwymi przy prowadzeniu procesu inwestycyjnego, wykonaniem prób, rozruchów i niezbędnych szkoleń, a także użytych do wykonania tych robót materiałów i urządzeń, usuwanie wad w z związku z udzieloną gwarancją jakości oraz uprawnieniami Zamawiającego wynikającymi z rękojmi za wady. 4. W związku z koniecznością prowadzenia wszystkich prac objętych niniejszym zamówieniem na czynnym obiekcie, należy każdorazowo uzgadniać wykonywanie poszczególnych prac z przedstawicielem Zamawiającego wskazanym we wzorze umowy i zabezpieczyć życie i zdrowie osób przebywających w czynnej uczelni, podczas wykonywania zajęć dydaktycznych. Wykonawca będzie zobowiązany do organizacji swojego placu budowy w sposób niezakłócający pracy pracowników i osób przebywających w obiekcie. 5. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania następujących robót porządkowych: 1) Zabezpieczenie terenów i pomieszczeń obiektu w którym będą prowadzone prace, 2) wykonanie zabezpieczenia sprzętów, mebli i innego wyposażenia pomieszczeń budynku, w których będą prowadzone prace; 3) codziennego oczyszczania miejsca pracy z zanieczyszczeń powstałych w związku z prowadzeniem robót, w tym na żądanie Zamawiającego, w obszarach związanych z częścią użytkowaną budynku. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości częściowej realizacji zamówienia. 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości wykonania zamówienia w sposób odmienny niż określony w niniejszej SIWZ. 8. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający wymaga: 1) aby Wykonawca lub Podwykonawca(y) zatrudniali na podstawie umowy o pracę wszystkie osoby, które podczas realizacji zamówienia będą wykonywać czynności w zakresie budownictwa tj. prace fizyczne pod kierownictwem innej osoby, w miejscu i czasie wskazanym przez tego Wykonawcę lub Podwykonawcę – polegające na: a) przygotowaniu terenu pod budowę, b) wykonywaniu robót ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych, c) wykonywaniu prostych prac fizycznych w budownictwie: przenoszenie materiałów budowlanych, ręczne wykopy, sprzątanie terenu budowy. Powyższy wymóg dotyczy wyłącznie osób wykonujących bezpośrednio ww. prace. Nie dotyczy osób, które kierują wykonywaniem ww. prac przez inne osoby. 2) zatrudnienie, o którym mowa powyżej powinno trwać przez cały okres realizacji zamówienia. 3) Wymagania w zakresie sposobu dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnień Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, szczegółowo określone zostały we wzorze Umowy stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45330000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp, Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Uwaga: W przypadku wykonawców nienależących do żadnej grupy kapitałowej, Zamawiający dopuszcza aby powyższe oświadczenie złożyć wraz z ofertą. Wykonawca zobowiązany jest do aktualizacji złożonego oświadczenia, gdy w toku postępowania zmieni się jego sytuacja tj. włączenie do grupy kapitałowej. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Wypełniony i podpisany Formularz oferty – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. 3. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez umocowanego przedstawiciela Wykonawcy. W związku z powyższym Wykonawca składa wraz z ofertą dokumenty z których wynika umocowanie do podpisania oferty oraz wszelkich dokumentów/oświadczeń składanych wraz z ofertą (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia) chyba, że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700 ze zm.), a Wykonawca wskazał w ofercie odpowiedni adres internetowy na którym Zamawiający może pobrać dokument. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności ww. dokumentu w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera je samodzielnie. W przypadku braku podania w ofercie ww. adresu, Zamawiający może pobrać ww. dokumenty w formie elektronicznej, o ile te są dostępne w ogólnodostępnych i bezpłatnych bazach danych. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawców występujących wspólnie (dotyczy również spółki cywilnej) – pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia). 5. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Z treści zobowiązania potwierdzającego udostepnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia; d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach