Przetargi.pl
Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania w budynku Szkoły Podstawowej w Wabienicach – ETAP I.

Urząd Miejski w Bierutowie ogłasza przetarg

  • Adres: 56-420 Bierutów, ul. Moniuszki
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3146251 w. 31 , fax. 713 146 432
  • Data zamieszczenia: 2019-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Bierutowie
    ul. Moniuszki 12
    56-420 Bierutów, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3146251 w. 31, fax. 713 146 432
    REGON: 52862300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bierutow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania w budynku Szkoły Podstawowej w Wabienicach – ETAP I.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac polegających na modernizacji instalacji centralnego ogrzewania w budynku Szkoły Podstawowej w Wabienicach – ETAP I. 2.Należy wykonać roboty budowlane polegające na wymianie całego obiegu centralnego ogrzewania (rurarzu oraz grzejników) w budynku Szkoły Podstawowej w miejscowości Wabienice. Instalacja centralnego ogrzewania musi być wykonana z przewodów PEX lub stalowych węglowych ocynkowanych w technice zaciskowej. Główne rozprowadzenie instalacji następuje w kanale technologicznym w posadzce. Wszystkie przewody należy zaizolować termicznie. Należy przewidzieć kompensację wydłużeń przewodów. Średnice przewodów przedstawiono na rysunku. Należy zastosować grzejniki płytowe z dolnym zasilaniem, odwodnieniami, odpowietrzeniami i zaworami termostatycznymi. Należy zastosować grzejniki z dolnym zasilaniem. Na pionach przebiegu instalacji centralnego ogrzewania zamontować odpowietrzniki, a w najniższych miejscach instalacji odwodnienia. Próby i odbiory instalacji Po zamontowaniu całą instalację należy poddać próbie ciśnieniowej na zimno na ciśnienie o 50% wyższe od roboczego. Następnie przepłukać instalacje dwukrotnie. Minimalna prędkość strumienia wody płuczącej Vmin=1,5m/s. Po ostatecznym zakończeniu prac wykonać próbę na gorąco z regulacją parametrów pracy w czasie 72 godz. (niezbędny rozruch kotłowni). Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z: -Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2019 r., poz. 1065), -Obowiązującymi przepisy Prawa Budowlanego, -Obowiązującymi normami. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z warunkami technicznymi wykonania robót określony jest w projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej oraz w przedmiarze robót stanowiących załącznik Nr 9 do niniejszej specyfikacji, przy czym przedmiar robót traktowany jest jako materiał pomocniczy. 4.Kompletny projekt budowlany został opracowany przez Pracownię Architektoniczną ArchWiz-studio mgr inż. architekt Przemysław Mosoń, ul. Piastowska 3/3, 49-300 Brzeg. 5.Przedmiot zamówienia należy wykonać z materiałów własnych. 6.Plac budowy urządza Wykonawca własnym kosztem i staraniem. 7.Dodatkowe wymagania 1)Całość robót należy wykonać zgodnie z przepisami ustawy – Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r., poz. 1186 ze zm.), dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, przedmiarami robót, przepisami BHP oraz warunkami Umowy na roboty budowlane. 2)Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń technicznych równoważnych, opisywanym w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót. 3)Do rozwiązań opisanych za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia w dokumentacji technicznej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy Pzp jest obowiązany wykazać, że spełniają one wymagania określone przez zamawiającego. 4)Dla materiałów i urządzeń opisanych w dokumentacji przez wskazanie znaków towarowych Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem zapewnienia parametrów technicznych jakościowych odpowiadających określeniom dokumentacji technicznej. 5)Materiały użyte do wykonania zadania muszą posiadać deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną w przypadku braku Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane. Wykonawca wyłoniony w drodze postępowania zobowiązany będzie dostarczyć w/w dokumenty przed ich zastosowaniem. 6)Wykonawca w trakcie wykonywania robót budowlanych zabezpieczy istniejące instalacje, urządzenia, obiekty, meble oraz sprzęt i wyposażenie w budynku przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania robót. Zabezpieczenie odbywać się będzie przy udziale pracownika jednostki oświatowej. 7)Roboty będą prowadzone w obiekcie szkolnym, dlatego należy zapewnić odpowiednie zabezpieczenie placu budowy, ze szczególnym uwzględnieniem bezpieczeństwa osób przebywających na terenie obiektów. 8)Stan pomieszczeń pozostawionych przez Wykonawcę w danym dniu po wykonaniu prac nie może wpływać na organizację zajęć w dniu następnym. 9)Zamawiający informuje, iż roboty budowlane poza okresem wakacyjnym będą wykonywane na czynnym obiekcie. W związku z powyższym, wykonawca w okresie roku szkolnego zobowiązany będzie do prowadzenia robót budowlanych w sposób niezakłócający pracy szkoły. Wskazane jest, aby prace w tym okresie były wykonywane w godzinach popołudniowych, po godzinach lekcyjnych i w dniach wolnych od zajęć w uzgodnieniu z dyrektorem szkoły. 10)Zamawiający sugeruje, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 11)Wykonawca wykona na własny koszt tymczasowe doprowadzenie wody i energii elektrycznej dla potrzeb budowy, zamontuje liczniki zużycia wody i energii oraz będzie ponosił koszty zużycia wody i energii w okresie realizacji robót. 12)Materiał rozbiórkowy powstały podczas demontażu instalacji c.o. stanowi własność Zamawiającego. Wykonawcę obciąża obowiązek wywiezienia materiału rozbiórkowego do punktu skupu złomu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 53000000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 2.300,00 PLN (słownie: dwa tysiące trzysta złotych 00/100). 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: -pieniądzu, -w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r.,poz.110 ze zm.). 4.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego w I rozdziale SIWZ z dopiskiem: „wadium – IR.2710.9.2019.JP”. 5.Dowód wniesienia wadium w postaci kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się moment uznania rachunku bankowego zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia – wg załącznika nr 2 do SIWZ. Sprawdzenie ww. warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę na zasadzie spełnia/nie spełnia;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy – wg wzoru – załącznik nr 1 do SIWZ, podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy; 2. Zobowiązania wymagane postanowieniami pkt 6.2.SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu; 3. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.; 4.Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 5.Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. O ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą. 6. Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach