Przetargi.pl
Modernizacja Infrastruktury Turystycznej Wigierskiego Parku Narodowego w 2017 roku Remont sanitariatów na polu namiotowym Jastrzęby i plaży w m. Krzywe

Wigierski Park Narodowy ogłasza przetarg

  • Adres: 16-402 Suwałki, Krzywe
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 875 666 322, , fax. 875 632 541
  • Data zamieszczenia: 2017-08-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wigierski Park Narodowy
    Krzywe 82
    16-402 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 875 666 322, , fax. 875 632 541
    REGON: 200664930
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wigry.org.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja Infrastruktury Turystycznej Wigierskiego Parku Narodowego w 2017 roku Remont sanitariatów na polu namiotowym Jastrzęby i plaży w m. Krzywe
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Jastrzęby budynek nr 1 a. Wymiana pokrycia dachu 73,6 m2. Zdemontować i zutylizować istniejące pokrycie dachowe wykonane z płyt falistych ONDULINE i wykonać nowe pokrycie z blachy powlekanej na rąbek stojący b. Wymiana rynien 18,5 m i rur spustowych 12 m c. Wymiana okien drewnianych na PCV 60 x120 cm 4 sztuki. d. Wymiana drzwi wejściowych klasy RC-2 zewnętrznych 0,9 x 2,0 m wraz z ościeżnicami 3 szt. Drzwi wyposażyć w zamki systemu MasterKey. e. Oczyszczenie i naprawa tynków ścian zewnętrznych, naprawa ubytków i dwukrotne malowanie tynków fasadowymi farbami silikonowymi. Powierzchnia naprawianych tynków 97,5 m2 f. Wymiana wewnętrznych skrzydeł drzwiowych 8 sztuk na odporne na wilgoć drzwi stalowe malowane proszkowo w kolorze białym. g. Wymiana ustępów ze stali nierdzewnej „tureckie kucane” na ceramiczne miski ustępowe typu kompakt 4 szt h. Wymiana drzwi do kabin natryskowych 4 szt. Przewiduje się montaż drzwi wykonanych z tworzywa sztucznego(wysokociśnieniowy laminat kompaktowy HPL) i. Instalacja automatów wrzutowych i elektrozaworów podających ciepłą wodę do natrysków wraz z wykonaniem niezbędnych instalacji elektrycznych 2 komplety obsługujące po 2 natryski. j. Wymiana baterii umywalkowych 6 sztuk. Baterie jednouchwytowe wyłącznie na zimną wodę k. Wymiana baterii natryskowych 4 sztuk l. Wymiana syfonów podumywalkowych 6 sztuk m. Wymiana istniejących pojemnościowych elektrycznych podgrzewaczy c.w.u 2 x 100 l n. Naprawa tynków i malowanie ścian i stropów wewnątrz budynku 75 m2 o. Instalacja brakujących opraw oświetlenia zewnętrznego i wymiana wszystkich źródeł światła na LED p. Wymiana wentylatorów sufitowych 7 sztuk q. Wymiana zużytego osprzętu instalacji elektrycznej (wyłączniki, bezpieczniki, oprawy) r. Oczyszczenie i malowanie farbą chlorokauczukową okiennic s. Wykonanie przyłączy wodociągowych i odpływowych z misek ustępowych t. Uzupełnienie okładzin ściennych i podłogowych (gress) w miejscach po zlikwidowanych ustępach ze stali nierdzewnej i wymienianych ościeżnicach. 2.1.2 Jastrzęby budynek nr 2 a. Wymiana pokrycia dachu 73,6 m2. Zdemontować i zutylizować istniejące pokrycie dachowe wykonane z płyt falistych ONDULINE i wykonać nowe pokrycie z blachy powlekanej na rąbek stojący b. Wymiana rynien 18,5 m i rur spustowych 12 m c. Wymiana okien drewnianych na PCV 60 x120 cm 6 sztuk d. Wymiana drzwi wejściowych klasy RC-2 zewnętrznych 0,9 x 2,0 m wraz z ościeżnicami 2 szt. Drzwi wyposażyć w zamki systemu MasterKey. e. Oczyszczenie i naprawa tynków ścian zewnętrznych, naprawa ubytków i dwukrotne malowanie tynków fasadowymi farbami silikonowymi. Powierzchnia naprawianych tynków 97,5 m2 f. Wymiana wewnętrznych skrzydeł drzwiowych 9 sztuk na odporne na wilgoć drzwi stalowe malowane proszkowo w kolorze białym. g. Wymiana ustępów ze stali nierdzewnej „tureckie kucane” na ceramiczne miski ustępowe typu kompakt 4 szt h. Wymiana drzwi do kabin natryskowych 4 szt. Przewiduje się montaż drzwi wykonanych z tworzywa sztucznego(wysokociśnieniowy laminat kompaktowy HPL) i. Instalacja automatów wrzutowych i elektrozaworów podających ciepłą wodę do natrysków wraz z wykonaniem niezbędnych instalacji elektrycznych 2 komplety obsługujące po 2 natryski. j. Wymiana baterii umywalkowych 6 sztuk. Baterie jednouchwytowe wyłącznie na zimną wodę k. Wymiana baterii natryskowych 5 sztuk l. Wymiana syfonów podumywalkowych 6 sztuk m. Wymiana istniejących pojemnościowych elektrycznych podgrzewaczy c.w.u 2 x 100 l n. Naprawa tynków i malowanie ścian i stropów wewnątrz budynku 75 m2 o. Instalacja brakujących opraw oświetlenia zewnętrznego i wymiana wszystkich źródeł światła na LED p. Wymiana wentylatorów sufitowych 7 sztuk q. Wymiana zużytego osprzętu instalacji elektrycznej (wyłączniki, bezpieczniki, oprawy) r. Oczyszczenie i malowanie farbą chlorokauczukową okiennic s. Wykonanie przyłączy wodociągowych i odpływowych z misek ustępowych t. Uzupełnienie okładzin ściennych i podłogowych (gress) w miejscach po zlikwidowanych ustępach ze stali nierdzewnej i wymienianych ościeżnicach. 2.1.3 Krzywe plaża a) Wymiana wewnętrznych skrzydeł drzwiowych 10 sztuk 0,8 x 2,0 m na drzwi odporne na wilgoć stalowe malowane proszkowo w kolorze białym. b) Wymiana okien drewnianych na PCV 60 x120 cm 6 sztuk c) Wymiana ustępów ze stali nierdzewnej „tureckie kucane” na ceramiczne miski ustępowe typu kompakt 6 szt. d) Wymiana drzwi wejściowych 0,9 x 2,0 m wraz z ościeżnicami 5 szt. Przewiduje się instalację drzwi stalowych wzmocnionych klasy RC-2.Drzwi wyposażyć w zamki systemu MasterKey e) Instalacja zamków z automatami wrzutowymi w 2 drzwiach wewnętrznych f) Oczyszczenie i naprawa tynków ścian zewnętrznych, naprawa ubytków i dwukrotne malowanie tynków fasadowymi farbami silikonowymi. Powierzchnia naprawianych tynków 111,25 m2 g) Wymiana rynien PCV na stalowe z blachy powlekanej 28,84 m i rur spustowych18 m h) Likwidacja natrysków zewnętrznych wraz z uzupełnieniem okładzin ściennych z płytek gress ok. 9 m2. i) Utwardzenie terenu przed częścią zajmowaną przez ratowników i pomieszczeniami obsługi kostka betonowa Starobruk/Nosalit w kolorze szarym - 60,5 m2 j) Rozbiórka pozostałości po betonowych fundamentach i utylizacja gruzu 13,74 m3 k) Wymiana baterii umywalkowych 7 sztuk. l) Wymiana syfonów podumywalkowych 7 sztuk m) Naprawa tynków i malowanie ścian i stropów wewnątrz budynku 98 m2 n) Wymiana wentylatorów sufitowych 5 sztuk i wykonanie wentylacji w pomieszczeniach obsługi (2 wentylatory oraz przebicie stropu i montaż kanału) o) Oczyszczenie i malowanie farbą chlorokauczukową okiennic p) Wykonanie przyłączy wodociągowych i odpływowych z misek ustępowych q) Wymiana posadzki betonowej wraz z wykonaniem izolacji przeciwwodnej i wykonaniem okładzin z płytek gress w pomieszczeniu obsługi 26,2 m2 r) Uzupełnienie okładzin ściennych i podłogowych (gress) w miejscach po zlikwidowanych ustępach ze stali nierdzewnej i wymienianych ościeżnicach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45260000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty, każdy Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: oryginał pisemnego zobowiązania podmiotów na zasoby, których Wykonawca powołuje się w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, składa także wraz z ofertą informację o tych podmiotach zamieszczoną w oświadczeniach, o których mowa w pkt. 10.1 lit a i b. W przypadku wspólnego ubiegania się przez wykonawców o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga przedstawienia, wraz z ofertą, przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: • dokumentu pełnomocnictwa do reprezentacji Wykonawców. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo określające zakres upoważnienia, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (zgodnie z dokumentem rejestracyjnym/ewidencyjnym/ Wykonawcy). Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub uwierzytelnionej notarialnie kopii. • oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – oświadczenie składa pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie lub każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, • oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w przypadkach określonych w art. 24 ust. 1– oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. załącznik nr 4, Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku składania ofert wspólnej oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach