Przetargi.pl
Modernizacja i budowa placu zabaw na terenie ZSP w Piasku

Urząd Miejski w Pszczynie ogłasza przetarg

  • Adres: 43-200 Pszczyna, ul. Rynek
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 324 493 900 , fax. 324 493 955
  • Data zamieszczenia: 2020-06-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Pszczynie
    ul. Rynek 2
    43-200 Pszczyna, woj. śląskie
    tel. 324 493 900, fax. 324 493 955
    REGON: 52364300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszczyna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja i budowa placu zabaw na terenie ZSP w Piasku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a) Demontaż pięciu urządzeń zabawowych; b) Zmiana lokalizacji dwóch istniejących bujaków na sprężynie; c) Dostawa i montaż pięć nowych urządzeń zabawowych, tj. zestaw zabawowy, huśtawka 2 modułowa (bocianie gniazdo, siedzisko płaskie i kubełkowe), huśtawka bocianie gniazdo, huśtawka ważka i linarium; d) Wyposażenie terenu w dwie ławki z oparciem, kosz na śmieci oraz tablicę z regulaminem; e) Wykonanie nawierzchni bezpiecznej z mat gumowych; f) Wykonanie trawnika z siewu. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawierają załączona dokumentacja projektowa, uzgodnienia branżowe oraz szczegółowe specyfikacje techniczne stanowiące załącznik nr 7 do SIWZ. 3. ZAMAWIAJĄCY INFORMUJE WYKONAWCĘ, IŻ PRZEDMIARY ROBÓT BUDOWLANYCH STANOWIĄ TYLKO I WYŁĄCZNIE DOKUMENTY POMOCNICZE TJ. PODSTAWĘ INFORMACYJNĄ DO WYCENY PRZEDMIOTOWEJ INWESTYCJI. ZOSTAŁY PODANE PO TO, ABY UŁATWIĆ WYKONAWCOM SPORZĄDZENIE OFERTY. 4. Zaleca się, aby każdy z Wykonawców dokonał oględzin miejsca budowy na etapie sporządzania ofert celem sprawdzenia warunków panujących w terenie. Z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia Wykonawcy w ofercie należy uwzględnić wszystkie dodatkowe koszty związane z wykonywanymi robotami, a wynikającymi z zakresu robót. 5. Nad realizacją zadań będzie prowadzony nadzór inwestorski. 6. Tam, gdzie w dokumentacji projektowej, przedmiarach, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót nastąpiło wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę lub wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 i 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej i SST pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z uzyskanym pozwoleniem na wykonanie robot budowlanych, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej i SST oraz będą zgodne pod względem: a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych), b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), c) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), d) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcja), e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania, f) standardów emisyjnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112723-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca biorący udział w przetargu musi przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 2.Ze względu na zastosowanie w niniejszym postępowaniu przetargowym procedury odwróconej, zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument służący wskazaniu udostępnienia potencjału podmiotu przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22 ust 1 ustawy Pzp nie musi zostać złożony na etapie składania oferty. Zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument o którym mowa powyżej będzie żądany przez Zamawiającego na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp wyłącznie od Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona w rankingu ofert pod kątem kryteriów oceny ofert. 3.Potwierdzenie wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach