Przetargi.pl
„Modernizacja energetyczna budynku Domu Pomocy Społecznej w Mszanie Dolnej w ramach projektu pn.: „Głęboka modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej Powiatu Limanowskiego" współfinansowana ze środków RPO Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020".

Zarząd Powiatu w Limanowej ogłasza przetarg

  • Adres: 34-600 Limanowa, ul. Józefa Marka
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 33 37 800, , fax. 18 33 37 880
  • Data zamieszczenia: 2019-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Limanowej
    ul. Józefa Marka 9
    34-600 Limanowa, woj. małopolskie
    tel. 18 33 37 800, , fax. 18 33 37 880
    REGON: 49189332200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.limanowski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Modernizacja energetyczna budynku Domu Pomocy Społecznej w Mszanie Dolnej w ramach projektu pn.: „Głęboka modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej Powiatu Limanowskiego" współfinansowana ze środków RPO Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020".
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót polegających na modernizacji energetycznej budynku Domu Pomocy Społecznej w Mszanie Dolnej, zmierzających do zwiększenia wykorzystywania odnawialnych źródeł energii mających na celu osiągnięcie: - poprawy efektywności energetycznej o co najmniej 40,93%, - redukcji emisji CO2 o co najmniej 44,32% w odniesieniu do istniejących instalacji, - redukcji emisji pyłów PM10 i PM 2.5 odpowiednio o 95,81% i 95,39%. 1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz wykonanie modernizacji energetycznej budynku Domu Pomocy Społecznej w Mszanie Dolnej, zmierzających do zwiększenia wykorzystywania odnawialnych źródeł energii. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności następujący zakres prac: 1) Sporządzenie dokumentacji projektowej, 2) Modernizację instalacji c.o., 3) Ocieplenie ścian zewnętrznych, 4) Ocieplenie stropu poddasza nad starą częścią budynku, 5) Wymianę drzwi zewnętrznych, 6) Wymianę całego pokrycia dachowego, podbitki i znacznej części konstrukcji dachu, 7) Wymianę instalacji odgromowej na całym budynku, 8) Wymianę orynnowania na całym budynku, 9) Remont kominów na starej części, 10) Wymianę uszkodzonej podbitki pod zadaszeniem nad pochylnią dla niepełnosprawnych, 11) Wymianę stolarki okiennej. Szczegółowy opis i wymagania dla realizacji zamówienia zostały określone w Programie funkcjonalno - użytkowym, załącznikach do programu funkcjonalno - użytkowego, audycie energetycznym oraz wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Zamawiający przewiduje możliwość ograniczenia zakresu robót budowlanych o prace wymienione w pkt 11) tj. wymianę stolarki okiennej, w przypadku gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. 3. Zamówienie będzie realizowane w formule „Zaprojektuj i Wybuduj”. Wykonawca w ramach zamówienia wykona usługi projektowe oraz roboty budowlane zgodnie z prawem polskim, w szczególności z przepisami techniczno – budowlanymi, przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przepisami dotyczącymi wyrobów, materiałów stosowanych w budownictwie. 4. Zamówienie obejmuje wykonanie następujących czynności: 1) czynności projektowych wykonanych na podstawie załączonego Programu funkcjonalno - użytkowego, audytu energetycznego oraz czynności administracyjnych polegających na takim działaniu Wykonawcy, aby uzyskał w imieniu Zamawiającego na podstawie wykonanej dokumentacji, dokument pozwalający na realizację robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego; 2) robót budowlanych na przedmiotowym zadaniu zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) i odpowiednimi przepisami prawa, wraz z nadzorem autorskim; 3) czynności administracyjnych polegających na takim działaniu Wykonawcy, aby w przypadku istniejącego obowiązku prawnego uzyskał w imieniu Zamawiającego w ramach niniejszego zadania dokument pozwalający na użytkowanie obiektu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego. 5. Zamawiający wymaga minimalnego okresu gwarancji na wykonane roboty w wysokości 60 miesięcy, liczonego od dnia odbioru końcowego. Okres gwarancji ponad minimalny okres stanowi kryterium oceny ofert na zasadach określonych w pkt 18.2 Lp. 2 SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie to składa każdy z Wykonawców z osobna.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach