Przetargi.pl
Modernizacja dachu - wykonanie nowego pokrycia wraz z wymianą świetlików dachowych na budynku A Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Krośnie - I etap

Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 im. Jana Szczepanika w Krośnie ogłasza przetarg

  • Adres: 38-400 Krosno, ul. Podkarpacka 16
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-13 43 216 81 , fax. 0-13 43 216 81
  • Data zamieszczenia: 2014-06-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 im. Jana Szczepanika w Krośnie
    ul. Podkarpacka 16 16
    38-400 Krosno, woj. podkarpackie
    tel. 0-13 43 216 81, fax. 0-13 43 216 81
    REGON: 00018464900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: gminna samorządowa jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja dachu - wykonanie nowego pokrycia wraz z wymianą świetlików dachowych na budynku A Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Krośnie - I etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont stropodachu budynku szkoły wg Projektu budowlano - wykonawczego (zamówienie nie obejmuje budynku sali gimnastycznej) Zakres robót: - stare pokrycie należy dobrze zamocować do podłoża i dokładnie oczyścić. Występujące w podłożu pęcherze i wybrzuszenia naciąć i wysuszyć. Nierówności i zgrubienia usunąć, - wykonać nowe pokrycie dachu z papy termozgrzewalnej z zastosowaniem warstwy papy wentylacyjnej i kominków wentylacyjnych, - wykonać nowe obróbki blacharskie dachu, - skuć odpadające tynki na attykach budynku (ok. 50 %) i wykonać nowe, - wykonać nowe obróbki blacharskie gzymsów dolnych i górnych, - założyć nowe rury spustowe i rynny, - zdemontować istniejące świetliki dachowe o wymiarach 1,5 x 11,65 m (2 szt.) wykonane ze szkła zbrojonego osadzonego w ramkach stalowych, - wykonać remont podstaw pod świetliki polegający na rozebraniu dwu warstw cegły i zastąpieniu ich wieńcem żelbetowym, na którym zamontowane zostaną podstawy pod nowe świetlik wykonane z blachy stalowej ocynkowanej, - zamontować nowe świetliki łukowe wykonane z płyt poliwęglanowych na ruszcie aluminiowym (2 szt.). Szczegóły zakresu robót opisane są w załączonym projekcie budowlanym, przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Uwaga ! Jeżeli w projekcie, przedmiarze robót bądź specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót występują wskazania materiałowe typu znaków towarowych, patentów, nazw własnych lub pochodzenia (producenta) to należy odczytywać je jako przykładowe i służą one określeniu pożądanego standardu wykonania i określeniu właściwości i wymogów technicznych założonych w dokumentacji technicznej dla danych rozwiązań. Dopuszcza się równoważne rozwiązania (w oparciu o produkty innych producentów) na zasadzie zaoferowania parametrów technicznych nie gorszych niż mają opisane produkty. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym wykonawca zobowiązany jest przedstawić zamienne rozwiązania na piśmie (dane, techniczne, atesty, dopuszczenia do stosowania) w postaci stosownego projektu. Wszelkie koszty wynikające z tytułu rozwiązań równoważnych ponosi Wykonawca. Wykonawca jest zobowiązany w cenie ofertowej uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsp1.fc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach