Przetargi.pl
Modernizacja budynku komunalnego przy ulicy Kościuszki 18 w miejscowości Miękinia – etap I: Budowa klatki schodowej

Gmina Miękinia ogłasza przetarg

  • Adres: 55-330 Miękinia, ul. Kościuszki
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 735 92 28 , fax. 71 733 64 00
  • Data zamieszczenia: 2019-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miękinia
    ul. Kościuszki 41
    55-330 Miękinia, woj. dolnośląskie
    tel. 71 735 92 28, fax. 71 733 64 00
    REGON: 93193504600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miekinia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja budynku komunalnego przy ulicy Kościuszki 18 w miejscowości Miękinia – etap I: Budowa klatki schodowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa klatki schodowej w budynku komunalnym przy ulicy Kościuszki 18 w miejscowości Miękinia. Podstawowy zakres prac przewidzianych do wykonania w ramach prowadzonego postępowania sprowadza się do: 1. Likwidacji kraty stalowej zamykającej dostęp do niższej kondygnacji, 2. Demontażu balustrady schodowej oraz konstrukcji istniejących schodów i podestów drewnianych w celu wymiany klatki schodowej na nową żelbetową, 3. Wykonania nowej klatki schodowej monolitycznej 4. Skucia starych tynków, 5. Montażu balustrady schodowej z rur – słupki i pochwyt śr. 50, wys. 110 cm, 6. Wykonania ściany GK zamykający bieg schodowy, 7. Wykonania zabudów GK – pionów kanalizacyjnych wodnych itp. 8. Usunięcia kolizji instalacji wodociągowej, 9. Wykonania instalacji elektrycznej klatki schodowej wraz z oświetleniem, 10. Wykonanie instalacji domofonowej do 5 mieszkań, 11. Wykonania nowych tynków, 12. Wykonanie drzwi wejściowych dwuskrzydłowych 1,25/2 m wraz z wykonaniem nadproża, 13. Wykonania malowania ścian i sufitów, 14. Ułożenia płytek gresowych wraz z cokolikami na klatce schodowej i na korytarzu przed wejściem do mieszkań, 15. Usunięcia ścianki GK na czas wykonania klatki schodowej, ponowny montaż wraz z drzwiami ( drugie piętro wejście do mieszkania znajdujące się na podeście klatki schodowej, który jest do wymiany), 16. Montażu schodni zewnętrznych na czas remontu w celu umożliwienia mieszkańcom dostępu mieszkań na 2 piętrze. Sprawdzenia zakresu prac należy dokonać poprzez wizję lokalną placu budowy i potwierdzić powyższe stosownym oświadczeniem w składanej ofercie (Załącznik nr 9). Zamawiający informuje, że przedmiar robót jest materiałem pomocniczym, ma charakter wyłącznie informacyjny i nie jest podstawą do wyceny robót. Wyceny robót należy dokonać w oparciu o zapisy SIWZ, dokumentacji projektowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz umowy. Wykonanie robót budowlanych. 1. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją projektową (przez którą w niniejszym postępowaniu należy rozumieć projekt budowlany - uproszczony), specyfikacją techniczna wykonania i odbioru robót, wytycznymi określonymi w SIWZ, z wiedzą, sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż., oraz poleceniami Inspektora nadzoru inwestorskiego. 2. Do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w projekcie. 3. Użyte w dokumentacji projektowej nazwy materiałów i urządzeń nie są obowiązujące i należy je traktować, jako propozycje projektanta. Wykonawca może zastosować materiały i urządzenia równoważne o parametrach estetyczno - techniczno – użytkowych odpowiadających co najmniej parametrom materiałów i urządzeń zaproponowanych w projektach. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie, Zamawiający zgodnie z art.29 ust.3 ustawy Pzp, dopuszcza składanie "produktów" równoważnych. Wszelkie "produkty" pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dot. minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów /produktów/ ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających spełnianie wymaganych minimów przez te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji "równoważników" lub odrzuceniu oferty z powodu ich "nierównoważności". 4. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości). 5. Zabrania się stosowania materiałów nieodpowiadających wymaganiom Polskiej Normy oraz o innych parametrach niż określone w projekcie. 6. Wyroby budowlane użyte do wykonania robót muszą odpowiadać wymaganiom określonym w obowiązujących przepisach : - Ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2019 r. poz. 266 z późniejszymi zmianami,) cyt.: Art. 4. Wyrób budowlany może być wprowadzony do obrotu, jeżeli nadaje się do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych, w zakresie odpowiadającym jego właściwościom użytkowym i zamierzonemu zastosowaniu co oznacza, że jego właściwości użytkowe umożliwiają prawidłowo zaprojektowanym i wykonanym obiektom budowlanym, w których ma być zastosowany w sposób trwały, spełnienie wymagań podstawowych. Art. 5. ust. 1 Wyrób budowlany objęty normą zharmonizowaną lub zgodny z wydaną dla niego europejską ocena techniczną, może być wprowadzony do obrotu wyłącznie zgodnie z rozporządzeniem Nr 305/2011. Wzór oznakowania CE określa załącznik II do rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 765/2008 z dnia 9 lipca 2008 r ustanawiającego wymagania w zakresie akredytacji i nadzoru rynku odnoszące się do warunków wprowadzenia produktów do obrotu i uchylające rozporządzenie EWG nr 339/93 (Dz. Urz. UE L218 z 13.08.2008 str. 30 ). - Ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 ze zmianami) - Ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2019 r. poz. 266 z późniejszymi zmianami,) cyt.: Art. 4. Wyrób budowlany może być wprowadzony do obrotu, jeżeli nadaje się do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych, w zakresie odpowiadającym jego właściwościom użytkowym i zamierzonemu zastosowaniu co oznacza, że jego właściwości użytkowe umożliwiają prawidłowo zaprojektowanym i wykonanym obiektom budowlanym, w których ma być zastosowany w sposób trwały, spełnienie wymagań podstawowych. Art. 5. ust. 1 Wyrób budowlany objęty normą zharmonizowaną lub zgodny z wydaną dla niego europejską ocena techniczną, może być wprowadzony do obrotu wyłącznie zgodnie z rozporządzeniem Nr 305/2011. Wzór oznakowania CE określa załącznik II do rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 765/2008 z dnia 9 lipca 2008 r ustanawiającego wymagania w zakresie akredytacji i nadzoru rynku odnoszące się do warunków wprowadzenia produktów do obrotu i uchylające rozporządzenie EWG nr 339/93 (Dz. Urz. UE L218 z 13.08.2008 str. 30 ). - Ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 ze zmianami) a) Wykonawca wykona i przygotuje oraz złoży w formie trwale spiętej wszelkie dokumenty za wykonany przedmiot zamówienia, a zwłaszcza : a) certyfikaty zgodności wykonania z normami, b) instrukcje (w języku polskim) użytkowania zamontowanych urządzeń, c) dokumenty gwarancyjne wraz z warunkami gwarancji wszystkich dostarczonych, zamontowanych urządzeń, d) protokoły z badania materiałów i urządzeń, e) zmiany w projekcie budowlanym i rysunki ze zmianami naniesionymi w trakcie realizacji zadania wraz z uzyskanymi decyzjami odpowiednich organów f) inne dokumenty zgromadzone w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, a odnoszące się do jego realizacji,. b) Wykonawca zabezpieczy składowane tymczasowo na placu budowy materiały i urządzenia - do czasu ich wbudowania - przed zniszczeniem, uszkodzeniem albo utratą jakości, właściwości lub parametrów, oraz udostępni do kontroli przez Inspektora nadzoru. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Szczegółowy zakres robót zawiera dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. 2. Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość wykonywanych robót oraz zgodność wykonania z Prawem Budowlanym i obowiązującymi w tym zakresie przepisami, zaleceniami nadzoru inwestorskiego, obowiązującymi normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz sztuką budowlaną. 3. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również: a) Wykonawca przekaże Zamawiającemu przed przystąpieniem do robót: - poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię uprawnień kierownika budowy, - poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię aktualnego zaświadczenia o przynależności do OIIB b) organizowanie i zagospodarowanie miejsca wykonywanych prac d) zabezpieczenie placu budowy z zakresie BHP i ppoż. e) zagospodarowanie odpadów zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 14.12.2012 r. (Dz. U. z 2018, poz. 992 z późniejszymi zmianami ), f) zapewnienie ochrony znajdującego się na placu budowy mienia oraz warunków bezpieczeństwa, g) po zakończeniu realizacji przedmiotu umowy uporządkowanie terenu budowy oraz przekazanie Zamawiającemu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy 2) potwierdzić umocowanie do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w przypadku składania oferty wspólnej lub gdy reprezentant wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa) 3) Oświadczenie wykonawcy o dokonaniu wizji lokalnej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach