Przetargi.pl
Modernizacja budynku Inspektoratu ZUS w Nowej Soli przy ul. Kościuszki 29 w Oddziale Zielona Góra

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Zielona Góra ogłasza przetarg

  • Adres: 65-426 Zielona Góra, Kupiecka
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 3294419, , fax. 68 3202555
  • Data zamieszczenia: 2019-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Zielona Góra
    Kupiecka 65
    65-426 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 68 3294419, , fax. 68 3202555
    REGON: 00001775600141
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja budynku Inspektoratu ZUS w Nowej Soli przy ul. Kościuszki 29 w Oddziale Zielona Góra
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Modernizacja budynku Inspektoratu ZUS w Nowej Soli przy ul. Kościuszki 29 w Oddziale Zielona Góra ”. Modernizacja budynku będzie polegała na: - przebudowie i zmianie lokalizacji kotłowni gazowej, - wymianie instalacji gazowej, - wymianie instalacji zimnej wody, - budowie instalacji ciepłej wody użytkowej, - wydzieleniu stref ograniczonego dostępu do pomieszczeń magazynów OBD zlokalizowanych w piwnicy, - wykonaniu nowego wejścia do budynku, - wymianie instalacji wodno – kanalizacyjnej i c.o. w całym budynku, - remoncie sanitariatów i pomieszczeń socjalnych w całym budynku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z poniższych form: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2019.310). 3. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu kwotę określoną w pkt 3.1 należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP S.A. nr rachunku: 46 1020 5590 0000 0702 9420 7019. 4. Zaleca się, aby na przelewie umieścić informację: wadium w postępowaniu na „Modernizację budynku Inspektoratu ZUS w Nowej Soli przy ul. Kościuszki 29 w Oddziale Zielona Góra, znak postępowania: 510000/271/05/2019-ZAP”. Wadium wnosi się na rzecz Zamawiającego (Beneficjenta): Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie ul. Szamocka 3, 5, 01-748 Warszawa, Oddział w Zielonej Górze, ul. Kupiecka 65, 65-426 Zielona Góra. 5. Wadium winno znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w pkt 2, kserokopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium zaleca się dołączyć do oferty, a oryginał w osobnej kopercie należy złożyć (listownie lub osobiście) w siedzibie Zamawiającego w Zielonej Górze przy ul. Kupieckiej 65, pokój nr 5, zamieszczając na kopercie opis jak w pkt 4. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 7. Z dokumentu wadium wniesionego w formie gwarancji bankowej/ubezpieczeniowej lub poręczenia powinno wynikać jednoznacznie gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, że zachodzą okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a lub 5 ustawy Pzp, stanowiące podstawę do żądania wypłaty należności. 8. Wadium powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 9. Wniesienie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie wniesienie w wymaganym terminie (także na przedłużony okres związania ofertą) skutkuje odrzuceniem oferty Wykonawcy. 10. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 13. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 12. Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie na pisemny wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 4) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w ramach powyższego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej: 1) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ); 2) Ww. oświadczenie oraz ewentualne dowody Wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. 3) Jeżeli Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej oświadczenie może być złożone razem z ofertą. W przypadku gdy zostanie złożona tylko jedna oferta Zamawiający nie wymaga składania w/w oświadczenia. 4) W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 5) Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale 2. Dokumenty wymagane przez Zamawiającego, które należy dołączyć do oferty: 1) formularz oferty (wg wzoru załącznika nr 2 do SIWZ) z kosztorysem ofertowym (sporządzonym zgodnie z zapisami Rozdziału XI pkt 3 SIWZ); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz z kosztorysem ofertowym. Ww. formularz z kosztorysem ofertowym należy złożyć w oryginale. 2) oświadczenie o braku podstaw wykluczenia Wykonawcy; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 3) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału i podmiotach trzecich; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa powyżej. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem VI pkt 4 ppkt 2 SIWZ, jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów; Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 5) odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale II pkt 4 zdanie 2 SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział IV pkt 1 SIWZ); Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 6) oświadczenie Rodo wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 12 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach