Przetargi.pl
Likwidacja barier transportowych – zakup autobusu dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych z terenu gminy Łapsze Niżne

Gmina Łapsze Niżne ogłasza przetarg

  • Adres: 34-442 Łapsze Niżne, Jana Pawła II 20
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (18) 2659310 , fax. (18) 2659315
  • Data zamieszczenia: 2023-01-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łapsze Niżne
    Jana Pawła II 20
    34-442 Łapsze Niżne, woj. małopolskie
    tel. (18) 2659310, fax. (18) 2659315
    REGON: 491892400
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lapszenizne.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Likwidacja barier transportowych – zakup autobusu dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych z terenu gminy Łapsze Niżne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia pn.: „Likwidacja barier transportowych – zakup autobusu dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych z terenu gminy Łapsze Niżne” znajduje się w załączniku do niniejszej SWZ w pliku: 2023.1.OPZ, który zawiera minimalne wymagania, które musi spełniać oferowany sprzęt.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego, fabrycznie nowego, pozbawionego wad i uszkodzeń autobusu min. 17 osobowego (16+1), do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym dwóch osoby na wózku inwalidzkim.2. Zakup współfinansowany jest ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, w ramach zadania pn.: „Likwidacja barier transportowych – zakup autobusu dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych z terenu gminy Łapsze Niżne.”, realizowanego w ramach programu „Programu wyrównywania różnic między regionami III”, obszar D.3. Rok produkcji pojazdu bazowego, min. 2023r., uprzednio nierejestrowanego, o mocy minimum 180KM, wraz z wszelkimi kosztami, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia, a w szczególności obejmować będzie koszty:- koszty dostawy;- ubezpieczenia transportu przedmiotu umowy do czasu odbioru, gwarancji;- próby eksploatacyjnej przed odbiorem;- przeszkolenia wyznaczonego personelu Zamawiającego z zakresu obsługi i eksploatacji przedmiotu zamówienia w siedzibie zamawiającego;- dostarczenia kompletu wymaganej dokumentacji – zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia oraz wykazem minimalnych wymagań technicznych, funkcjonalno-użytkowych i wyposażenia autobusu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34120000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium.2. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy złotych 00/100).3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2. ustawy Pzp.4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).5. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Nowy Targ o/Niedzica, nr konta 59 8812 0005 0010 0000 0417 0004 z dopiskiem: Wadium na zadanie ZP.271.1.2023. UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.6. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp,2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Łapsze Niżne, 34-442 Łapsze Niżne, ul. Jana Pawła II 20.7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp. zostanie odrzucona.8. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki dotyczą: Określenie warunku udziału w postępowaniu.1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek dotyczący zdolności technicznej jeżeli w zakresie:Zamawiający wymaga, aby wykonawcy wykazali, że wykonali należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedną (1) dostawę, polegającą na dostawie co najmniej 1 pojazdu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto wraz z załączeniem dowodów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-01-25

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach