Powiatowy Zarząd Dróg w Nowym Targu ogłasza przetarg
- Adres: 34-400 Nowy Targ, ul. Szpitalna
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 18 26-628-88
- Data zamieszczenia: 2020-01-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Nowym Targu
ul. Szpitalna 14
34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie
tel. 18 26-628-88
REGON: 00000000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.nowotarski.pl/bip/przetargi
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Letnie utrzymanie dróg – usługi sprzętowe (renowacja rowów, czyszczenie kanałów, zamiatanie i zmywanie nawierzchni jezdni) - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty związane z letnim utrzymaniem dróg powiatowych. 2. W zakres robót wchodzi: 1) renowacja rowów i poboczy; 2) transport materiałów; 3) udrażnianie kanalizacji burzowej; 4) usuwanie zanieczyszczeń w pasach drogowych poprzez zamiatanie i zmywanie jezdni; 5) lokalne wykaszanie poboczy. 3. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Zamawiający wymaga aby w sytuacjach nadzwyczajnych jak ulewy, powodzie i inne zdarzenia losowe Wykonawca podstawił sprzęt w miejsce oraz w ilości i rodzaju wskazanych przez Zamawiającego, w terminie do 5 godzin od chwili otrzymania wezwania, który to termin może zostać przez Wykonawcę skrócony o 1 lub o 2 godziny. 2) Czas pracy sprzętu w ramach danego asortymentu, liczony będzie od momentu podstawienia sprzętu we wskazane miejsce, do zakończenia pracy w danym miejscu. Czas dojazdu do wskazanego miejsca oraz czas dojazdu z miejsca robót do bazy Wykonawcy nie jest wliczany jako czas pracy sprzętu. 3) Realizacja zamówienia następować będzie w miarę potrzeb Zamawiającego, na jego wezwanie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 3 000,00 zł, słownie: trzy tysiące 00/100 złotych. 2. Wadium wnosi się wyłącznie w polskiej walucie (PLN). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniądza przyjmuje się termin uznania (data i godzina) na rachunku Zamawiającego.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonanie niniejszego zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji ani uprawnień.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa rozdziale XXI ust.4 siwz (art.86 ust.5 ustawy – Prawo zamówień publicznych), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.1 pkt 23 ustawy – Prawo zamówień publicznych. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, oświadczenie, o którym mowa w ust.1, składa każdy z Wykonawców odrębnie. 4. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 5. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w rozdziale X ust.1-4 siwz (art.22a ustawy), będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. 6. Na ofertę składa się wypełniony i własnoręcznie podpisany formularz oferty zawierający wypełnioną i własnoręcznie podpisaną tabelę elementów rozliczeniowych (Załącznik nr 5 do siwz), w przypadku pominięcia, którejkolwiek z pozycji tabeli (braku wyceny), oferta zostanie odrzucona na podstawie art.89 ust.1 pkt 2 ustawy jako niezgodna z siwz, z zastrzeżeniem art.87 ust.2 pkt 3 ustawy. 7. Wykonawca wraz z ofertą składa: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2) zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów; 3) pełnomocnictwo, w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika; pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja dróg w roku 2024 na terenie Miasta i Gminy Niepołomice
Dodano: 2024-03-27 - Rozwój infrastruktury edukacyjnej w Powiecie Chrzanowskim
Dodano: 2024-03-12 - „Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w Nawojowej i Żeleźnikowej Wielkiej”
Dodano: 2024-03-11 - Remont cząstkowy dróg powiatowych powiatu dąbrowskiego poprzez likwidację zaniżeń nawierzchni jezdni na przepustach oraz likwidację przełomów
Dodano: 2024-03-07 - Zró roz Gm Rz po roz inf ed i dr z podz na dwie części: 1. Bud b przed i żł wr z nie infr w m. Bor, gm Rze-et I 2. Roz dr g nr K st ul Ziel w Rze km 000 - 0+897 z ośw i odw or zab ist inf tech
Dodano: 2024-02-26 - Przebudowa dróg powiatowych powiatu proszowickiego w podziale na trzy części: 1282K , 1279K , 1273K
Dodano: 2024-02-12 - Remont ogólnodostępnego parkingu wraz z utwardzeniem terenu, remontem kanalizacji opadowej oraz budową fragmentu ogrodzenia w msc. Łętownia
Dodano: 2023-11-22 - Modernizacja kompleksu sportowego wraz z boiskiem sportowym w miejscowości Lubień
Dodano: 2023-10-06 - „Remont dróg gminnych na terenie Gminy Gromnik” Zadanie dofinansowane z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg
Dodano: 2023-09-26 - Modernizacja kompleksu sportowego wraz z boiskiem sportowym w miejscowości Lubień
Dodano: 2023-08-30