Przetargi.pl
Łamiemy bariery, łączymy pokolenia – rewitalizacja Obszaru Podgrodzia, Starego Miasta i Śródmieścia Miasta Słupska – budynek przy ul. Armii Krajowej 7

Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, Tuwima
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 842 82 93, , fax. 59 842 80 48
  • Data zamieszczenia: 2020-05-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku
    Tuwima 4
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 59 842 82 93, , fax. 59 842 80 48
    REGON: 77128515500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pgm.slupsk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Wspólnota Mieszkaniowa Armii Krajowej 7

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Łamiemy bariery, łączymy pokolenia – rewitalizacja Obszaru Podgrodzia, Starego Miasta i Śródmieścia Miasta Słupska – budynek przy ul. Armii Krajowej 7
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane wykonane w ramach zadania pn. „Łamiemy bariery, łączymy pokolenia – rewitalizacja Obszaru Podgrodzia, Starego Miasta i Śródmieścia Miasta Słupska – budynek przy ul. Armii Krajowej 7” – budynek wpisany do ewidencji zabytków. Przedmiot zamówienia obejmuje: - remont i rekonstrukcja elementów klatki schodowej wraz z przeprowadzeniem uzupełniających badań stratygraficznych dla oceny nawarstwień i udokumentowania warstw oryginalnych elementów z ograniczeniem się do zakresu: a) wymiana odparzonych tynków ścian i sufitów w systemie tynków renowacyjnych b) wygładzająca szpachla wapienna ścian i sufitów c) wzmocnienie powierzchni tynków sufitów siatką zbrojeniową d) malowanie ścian i sufitów farbą silikatową e) wymiana posadzki wraz z warstwą izolacyjną podestu w przyziemiu f) renowacja przepierzenia z desek przy wejściu do części piwnicznej g) renowacja drzwi zewnętrznych z ościeżnicą wraz z wymianą okuć i uzbrojenia dla zintegrowania z domofonem; dodatkowe wyposażenie – samozamykacz (bez naświetla) h) odświeżenie malowania powierzchni ścian i sufitu w częściach wspólnych piwnicznych. Całość prac prowadzona w ścisłej współpracy z Wojewódzkim Urzędem Ochrony Zabytków w Gdańsku Delegatura w Słupsku. Rozpoczęcie prac budowlanych zostanie poprzedzone zwołaniem Komisji Konserwatorskiej, która: a) dobierze odpowiedni kolor z palety farb, b) określi przebieg poszczególnych pasów kolorystycznych, - wymiana instalacji elektrycznej na klatce schodowej; - odświeżenie powłok malarskich ścian i sufitów wzdłuż ciągów komunikacyjnych piwnic - wymiana pokrycia dachu z Onduline na dachówkę betonową barwioną wraz z obróbkami blacharskimi i orynnowaniem. - przemurowanie kominów ponad dachem - remont i izolacja ścian podziemia - wywóz i utylizacja wszystkich materiałów pochodzących z rozbiórek, uporządkowanie ternu wokół budynku po zakończeniu robót budowlanych, - wykonanie inwentaryzacji powykonawczej rysunkowej i fotograficznej z uwzględnieniem uzgodnień i decyzji podjętych w trakcie pracy Komisji Konserwatorskiej - wykonanie i montaż tablicy informacyjnej o projekcie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 8 do SIWZ. Opis przedmiotu zamówienia zawierają przedmiary robót oraz wytyczne konserwatora zabytków, stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ: 1. Wytyczne konserwatora zabytków(załącznik nr 9), 2. Przedmiar robót budowlanych (załącznik nr 10), Roboty muszą być wykonane zgodnie z opisaną dokumentacją budowlaną, obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych umową warunkach. 3.Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących następujące czynności w ramach realizacji przedmiotu zamówienia: 1) wykonanie robót stolarsko-renowacyjnych przy elementach dekoracyjnych drewnianych 2) wykonanie robót malarskich, 3) wykonanie robót ziemnych, rozbiórkowych, porządkowych, o ile mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości : 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące zł 00/100) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 2.1. pieniądzu; 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3. gwarancjach bankowych; 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 299). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 98 1140 2118 0000 2180 2900 1005 z adnotacją „Wadium – przetarg nieograniczony: „Łamiemy bariery, łączymy pokolenia – rewitalizacja Obszaru Podgrodzia, Starego Miasta i Śródmieścia Miasta Słupska – budynek przy ul. Armii Krajowej 7”. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający dokonanie przelewu. 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału łącznie z ofertą w osobnej kopercie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Wykonawca na wezwanie Zamawiającego w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP- zgodnie z treścią załącznika nr 7 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach