Przetargi.pl
„Kursy w ramach projektu pn. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego Zespołu Szkół Nr 1 im. E .Kwiatkowskiego w Myszkowie”

Zespół Szkół Nr 1 im. E. Kwiatkowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 42-300 Myszków, ul. E. Kwiatkowskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 313 28 40 , fax. 034 313 28 40
  • Data zamieszczenia: 2019-04-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Nr 1 im. E. Kwiatkowskiego
    ul. E. Kwiatkowskiego 18
    42-300 Myszków, woj. śląskie
    tel. 034 313 28 40, fax. 034 313 28 40
    REGON: 19917700000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zs1kwiatkowski.com/news.php
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zespół Szkół Nr 1 im.E.Kwiatkowskiego w Myszkowie, ul.Kwiatkowskiego 18, 42-300 Myszków

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Kursy w ramach projektu pn. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego Zespołu Szkół Nr 1 im. E .Kwiatkowskiego w Myszkowie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursów dla uczestników projektu pn. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego Zespołu Szkół Nr 1 im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie, w podziale na następujące części: Części 1 - Kurs projektowania komputerowego z wykorzystaniem AUTOCAD – I stopnia plus AUTOCAD 3D . Części 2 – Kurs obsługi obrabiarek sterowanych numerycznie (CNC). Część 3 - Kurs spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG. Część 4 - Kursu stylizacji paznokci dla fryzjerów Część 5 - Kurs operatora wózka jezdniowego (widłowego) podnośnikowego wraz z bezpieczną wymianą butli Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamówienie zostało podzielone na 6 Części. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną, dwie lub więcej części, przy czym na daną część zamówienia można złożyć tylko jedną ofertę. 1.1 Opis przedmiotu zamówienia w zakresie Części 1 – Kurs projektowania komputerowego z wykorzystaniem AUTOCAD – I stopnia plus AUTOCAD 3D . Liczba godzin- 40h (dydaktyczne 45min) Liczba uczestników- 9 1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie Kursu projektowania komputerowego z wykorzystaniem AUTOCAD – I stopnia plus AUTOCAD 3D w ramach projektu „Wzmocnienie potencjału edukacyjnego Zespołu Szkół Nr 1 im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie”. 2. Wykonawca w ramach kursu zapewni: 1) Przeprowadzenie co najmniej 40h dydaktycznych dla 9 uczestników projektu m.in. z tematyki: AutoCAD podstawy - zapoznanie ze środowiskiem AutoCADa, zasady korzystania z dostępnych narzędzi do rysowania poprzez edycję do wydruku oraz AutoCAD 3D – poznanie środowiska i zasad pracy w 3D od rysowania obiektów trójwymiarowych, poprzez edycję, wizualizację i profesjonalny wydruk. 2) Każdy uczestnik kursu będzie mógł zainstalować u siebie na komputerze edukacyjną wersję oprogramowania. 3). Zamawiający udostępni bezpłatnie zaplecze lokalowe wraz z dostępem do wybranego sprzętu w salach dydaktycznych znajdujących się w siedzibie szkoły tj. Zespołu Szkół Nr 1 im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie tj. rzutnik, ekran. 4) Warunkiem otrzymania certyfikatu(ów)będzie zdanie egzaminu, który odbędzie się po ostatnich zajęciach. Każdy uczestnik po pozytywnym zdaniu egzaminu otrzyma certyfikat. 5). W ramach umowy Wykonawca oprócz prowadzenia zajęć jest zobowiązany prowadzić i przestrzegać prawidłowej promocji projektu poprzez posługiwanie się logotypami UE oraz Szkoły itp. w uzgodnieniu z Zespołem Szkół Nr 1 im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie i zgodnie z wytycznymi ściśle określonymi przez Inspektora Projektu. 6). Po zakończeniu kursu wykonawca przekaże zamawiającemu listy obecności uczestników sporządzone na każdym spotkaniu, dziennik zajęć oraz kopie zaświadczeń o ukończeniu kursu. Wzór listy obecności zostanie przekazany wykonawcy po podpisaniu umowy. 7). Wykonawca, w cenie oferty winien również uwzględnić koszt egzaminu. 8). Harmonogram zajęć musi być dostosowany do planu lekcji uczniów i uzgodniony z Dyrektorem szkoły oraz z Inspektorem Projektu. Zajęcia mogą odbywać się w sobotę jednak nie dłużej jak 6 godzin zegarowych. 9). Zamawiający określił maksymalną liczbę uczestników kursu. Liczba ta może ulec zmniejszeniu, a Wykonawcy nie będą przysługiwać z tego tytułu żadne roszczenia. 10). Kurs powinien odbywać się na terenie powiatu myszkowskiego, w przypadku zorganizowania kursu przez Wykonawcę poza granicami powiatu myszkowskiego Wykonawca zobowiązany jest zorganizować transport dla uczestników kursu w obie strony (spod siedziby Zamawiającego na zajęcia związane z kursem i z powrotem) przez cały okres trwania kursu. Koszt ewentualnego transportu uczestników powinien zostać doliczony do ceny przedstawionej w ofercie (Załącznik Nr 1 do SIWZ). 11). Zamawiający wymaga aby Wykonawca na potrzeby kursu udostępnił każdemu uczestnikowi laptop z niezbędnym oprogramowaniem do odbycia kursu. Uczestnicy będą korzystać z laptopów w godzinach kursu wg harmonogramu. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień kod CPV 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80530000-8 Usługi szkolenia zawodowego 1.2 Opis przedmiotu zamówienia w zakresie Części 2 – Kurs obsługi obrabiarek sterowanych numerycznie (CNC). Liczba godzin- 90h (dydaktyczne 45min) Liczba godzin zajęć praktycznych minimum- 50h Liczba uczestników- 25 1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie Kursu obsługi obrabiarek sterowanych numerycznie (CNC) dla 25 uczniów w Zespole Szkół Nr 1 im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie. 2. Zamawiający informuje, że kurs będzie realizowany w wymiarze 90 godzin dydaktycznych na każdą grupę, w tym min 50 godzin dydaktycznych zajęć praktycznych obejmujących programowanie i obsługę obrabiarek sterowanych numerycznie CNC 3. Powstaną dwie grupy odbywające zajęcia teoretyczne po maksymalnie 12-13 osób. Natomiast zajęcia praktyczne odbywać się będą w mniejszych grupach umożliwiających zdobycie praktycznych umiejętności przez każdego uczestnika. 4. W koszt szkolenia należy również wliczyć koszt egzaminu wewnętrznego. 5. Zajęcia z programowania i obsługi obrabiarek CNC powinny być zrealizowane po ukończeniu zajęć teoretycznych. Celem zadania jest m.in. przekazanie uczniom wiedzy teoretycznej i praktycznej dotyczącej programowania i obsługi obrabiarek sterowanych numerycznie CNC. 6. Po zakończeniu kursu uczniowie powinni uzyskać zaświadczenie o ukończeniu kursu wydane na podstawie § 18 ust. 2 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2014 r. poz. 622). oraz certyfikat zdobytych kompetencji Technicznych z zakresu wykonywania zawodu operator obrabiarek sterowanych numerycznie. 7. W ramach umowy Wykonawca oprócz prowadzenia zajęć jest zobowiązany prowadzić i przestrzegać prawidłowej promocji projektu poprzez posługiwanie się logotypami UE oraz Szkoły itp. w uzgodnieniu z Zespołem Szkół Nr 1 im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie i zgodnie z wytycznymi ściśle określonymi przez Inspektora Projektu. 8. Po zakończeniu kursu wykonawca przekaże zamawiającemu listy obecności uczestników sporządzone na każdym spotkaniu, dziennik zajęć oraz kopie zaświadczeń o ukończeniu kursu. Wzór listy obecności zostanie przekazany wykonawcy po podpisaniu umowy. 9. W celu przeprowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych, Zamawiający udostępni nieodpłatnie zaplecze lokalowe wraz z dostępem do wybranego sprzętu w salach dydaktycznych znajdujących się w siedzibie szkoły tj. Zespołu Szkół Nr 1 im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie tj. ekran, rzutnik. 10. Wykonawca zapewni sprzęt, maszyny CNC, laptopy z niezbędnym oprogramowaniem oraz inne urządzenia niezbędne do realizacji warunków zamówienia. 11. Szkolenie zakończy się egzaminem, którego koszt Wykonawca wlicza w cenę kursu (ewentualnych kosztów egzaminów poprawkowych Zamawiający nie finansuje). Egzamin zostanie przeprowadzony w terminie do 30 dni od daty zakończenia szkolenia. 12. Harmonogram zajęć musi być dostosowany do planu lekcji uczniów i uzgodniony z Dyrektorem szkoły oraz z Inspektorem Projektu. Zajęcia mogą odbywać się w sobotę jednak nie dłużej jak 6 godzin zegarowych. 13. Zamawiający określił maksymalną liczbę uczestników kursu. Liczba ta może ulec zmniejszeniu, a Wykonawcy nie będą przysługiwać z tego tytułu żadne roszczenia. 14. Kurs powinien odbywać się na terenie powiatu myszkowskiego, w przypadku zorganizowania kursu przez Wykonawcę poza granicami powiatu myszkowskiego Wykonawca zobowiązany jest zorganizować transport dla uczestników kursu w obie strony (spod siedziby Zamawiającego na zajęcia związane z kursem i z powrotem) przez cały okres trwania kursu. Koszt ewentualnego transportu uczestników powinien zostać doliczony do ceny przedstawionej w ofercie (Załącznik Nr 1 do SIWZ). Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień kod CPV 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80530000-8 Usługi szkolenia zawodowego 1.3 Opis przedmiotu zamówienia w zakresie Części 3 - Kurs spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG. Liczba godzin- 145h (dydaktycznych – 45 minut) Liczba uczestników- 6 1. Przedmiotem jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG oraz przeprowadzenie egzaminu zewnętrznego dla łącznie 6 uczestników projektu „Wzmocnienie potencjału edukacyjnego Zespołu Szkół Nr 1 im. E .Kwiatkowskiego w Myszkowie” 2. Celem kursu jest przygotowanie teoretyczne i praktyczne uczestników projektu do egzaminów końcowych. Po zdaniu egzaminu końcowego uczestnik kursu uzyskuje uprawnienia do wykonywania spoin pachwinowych blach i rur zgodnie z obowiązującymi przepisami i aktualnymi normami dotyczącymi przeprowadzania egzaminów kwalifikacyjnych spawaczy. 3. Wymiar godzinowy: 145 godzin (1 godzina = 45 minut), 25 godzin zajęć teoretycznych i 120 godzin zajęć praktycznych. 4. Po zakończeniu kursu kandydat na spawacza zdaje egzamin teoretyczny oraz praktyczny. Po pozytywnym egzaminie uczestnik otrzyma książeczkę spawacza oraz certyfikat spawacza wg normy ISO PN-EN 9606-1. 5. Egzamin nie wlicza się do liczby godzin kursu. 6. Wykonawca zorganizuje egzamin zewnętrzny potwierdzający uzyskane kwalifikacji po kursie spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG. 7. Wykonawca w cenie kursu winien również uwzględnić koszt egzaminu, koszt odzieży roboczej i badań lekarskich. 8. W ramach umowy Wykonawca oprócz prowadzenia zajęć jest zobowiązany prowadzić i przestrzegać prawidłowej promocji projektu poprzez posługiwanie się logotypami UE oraz Szkoły itp. w uzgodnieniu z Zespołem Szkół Nr 1 im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie i zgodnie z wytycznymi ściśle określonymi przez Inspektora Projektu. 9. Po zakończeniu kursu wykonawca przekaże zamawiającemu listy obecności uczestników sporządzone na każdym spotkaniu, dziennik zajęć oraz kopie zaświadczeń o ukończeniu kursu. Wzór listy obecności zostanie przekazany wykonawcy po podpisaniu umowy. 10. Wykonawca, w cenie oferty winien również uwzględnić koszt egzaminu. 11. Harmonogram zajęć musi być dostosowany do planu lekcji uczniów i uzgodniony z Dyrektorem szkoły oraz z Inspektorem Projektu. Zajęcia mogą odbywać się w sobotę jednak nie dłużej jak 6 godzin zegarowych. 12. Zamawiający określił maksymalną liczbę uczestników kursu. Liczba ta może ulec zmniejszeniu, a Wykonawcy nie będą przysługiwać z tego tytułu żadne roszczenia. 13. Kurs powinien odbywać się na terenie powiatu myszkowskiego, w przypadku zorganizowania kursu przez Wykonawcę poza granicami powiatu myszkowskiego Wykonawca zobowiązany jest zorganizować transport dla uczestników kursu w obie strony (spod siedziby Zamawiającego na zajęcia związane z kursem i z powrotem) przez cały okres trwania kursu. Koszt ewentualnego transportu uczestników powinien zostać doliczony do ceny przedstawionej w ofercie (Załącznik Nr 1 do SIWZ). 14. Wykonawca zapewni sprzęt, spawarkę MAG oraz inne urządzenia niezbędne do realizacji warunków zamówienia. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień kod CPV 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80530000-8 Usługi szkolenia zawodowego 1.4 Opis przedmiotu zamówienia w zakresie Części 4 - Kursu stylizacji paznokci dla fryzjerów Liczba godzin- 20h (dydaktycznych) Liczba uczestników- 10 1. Przeprowadzenie co najmniej 20h dydaktycznych (45 minut) dla 10 uczestniczek projektu m.in. z tematyki: zajęcia teoretyczne, manicure hybrydowy, zastosowanie bazy proteinowej, utwardzanie naturalnej płytki żelem, przedłużanie paznokci na formie/szablonie/zaciskanie , renowacja paznokci (uzupełnianie, ściąganie lakieru), praca z frezarką, podstawy zdobnictwa. 2. Obowiązkowa minimalna liczba zajęć praktycznych to – 15h 3. Zamawiający udostępni nieodpłatnie zaplecze lokalowe wraz z dostępem do wybranego sprzętu w salach dydaktycznych znajdujących się w siedzibie szkoły tj. Zespołu Szkół Nr 1 im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie. 4. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienie sprzętu i materiałów niezbędnych do przeprowadzenia zajęć praktycznych. 5. Harmonogram zajęć musi być dostosowany do planu lekcji uczniów i uzgodniony z Dyrektorem szkoły oraz z Inspektorem Projektu. Zajęcia mogą odbywać się w sobotę jednak nie dłużej jak 6 godzin zegarowych. 6. Wykonawca w cenie kursu winien również uwzględnić koszt egzaminu, koszt odzieży roboczej. 7. W ramach umowy Wykonawca oprócz prowadzenia zajęć jest zobowiązany prowadzić i przestrzegać prawidłowej promocji projektu poprzez posługiwanie się logotypami UE oraz Szkoły itp. w uzgodnieniu z Zespołem Szkół Nr 1 im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie i zgodnie z wytycznymi ściśle określonymi przez Inspektora Projektu. 8. Po zakończeniu kursu wykonawca przekaże zamawiającemu listy obecności uczestników sporządzone na każdym spotkaniu, dziennik zajęć oraz kopie zaświadczeń o ukończeniu kursu. Wzór listy obecności zostanie przekazany wykonawcy po podpisaniu umowy. 9. Zamawiający określił maksymalną liczbę uczestników kursu. Liczba ta może ulec zmniejszeniu, a Wykonawcy nie będą przysługiwać z tego tytułu żadne roszczenia. 10. Kurs powinien odbywać się na terenie powiatu myszkowskiego, w przypadku zorganizowania kursu przez Wykonawcę poza granicami powiatu myszkowskiego Wykonawca zobowiązany jest zorganizować transport dla uczestników kursu w obie strony (spod siedziby Zamawiającego na zajęcia związane z kursem i z powrotem) przez cały okres trwania kursu. Koszt ewentualnego transportu uczestników powinien zostać doliczony do ceny przedstawionej w ofercie (Załącznik Nr 1 do SIWZ). Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień kod CPV 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80530000-8 Usługi szkolenia zawodowego 1.5 Opis przedmiotu zamówienia w zakresie Części 5 - Kurs operatora wózka jezdniowego (widłowego) podnośnikowego wraz z bezpieczną wymianą butli Liczba godzin- 60h (dydaktyczne 45minut) Liczba godzin zajęć praktycznych minimum- 20h Liczba uczestników- 47 1. W zajęciach teoretycznych będą uczestniczyć wszyscy uczestnicy, natomiast zajęcia praktyczne będą się odbywać w mniejszych grupach umożliwiających zdobycie praktycznej umiejętności obsługi wózka. 2. W celu przeprowadzenia zajęć teoretycznych Zamawiający udostępni nieodpłatnie zaplecze lokalowe z dostępem do wybranego sprzętu szkoły tj. rzutnik, ekran. Na terenie szkoły nie ma możliwości przeprowadzenia zajęć praktycznych. 3. Kurs operatorów wózków jezdniowych (widłowych) podnośnikowych wraz z bezpieczną wymianą butli ma przygotować uczestników do egzaminu Urzędu Dozoru Technicznego (UDT) i zdobycia uprawnień kategorii IIWJO. 4. Kurs zakończy się egzaminem zewnętrznym przed komisją UDT. Egzamin nie jest wliczony w 60 godziny szkolenia. 7. Uczestnik po zakończonym kursie otrzyma zaświadczenie o ukończeniu kursu oraz po pozytywnie zdanym egzaminie państwowym przed komisją Urzędu Dozoru Technicznego uprawnia do obsługi wózków jezdniowych. 9. Wykonawca wlicza w cenę kursu (jeśli dotyczy): - badania lekarskie - szkolenie teoretycznie i praktyczne, - egzamin UDT, -wydanie uczestnikowi stosownych uprawnień. 10. W ramach umowy Wykonawca oprócz prowadzenia zajęć jest zobowiązany prowadzić i przestrzegać prawidłowej promocji projektu poprzez posługiwanie się logotypami UE oraz Szkoły itp. w uzgodnieniu z Zespołem Szkół Nr 1 im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie i zgodnie z wytycznymi ściśle określonymi przez Inspektora Projektu. 11. Po zakończeniu kursu wykonawca przekaże zamawiającemu listy obecności uczestników sporządzone na każdym spotkaniu, dziennik zajęć oraz kopie zaświadczeń o ukończeniu kursu. Wzór listy obecności zostanie przekazany wykonawcy po podpisaniu umowy. 12. Harmonogram zajęć musi być dostosowany do planu lekcji uczniów i uzgodniony z Dyrektorem szkoły oraz z Inspektorem Projektu. Zajęcia mogą odbywać się w sobotę jednak nie dłużej jak 6 godzin zegarowych. 13. Zamawiający określił maksymalną liczbę uczestników kursu. Liczba ta może ulec zmniejszeniu, a Wykonawcy nie będą przysługiwać z tego tytułu żadne roszczenia. 14. Kurs powinien odbywać się na terenie powiatu myszkowskiego, w przypadku zorganizowania kursu przez Wykonawcę poza granicami powiatu myszkowskiego Wykonawca zobowiązany jest zorganizować transport dla uczestników kursu w obie strony (spod siedziby Zamawiającego na zajęcia związane z kursem i z powrotem) przez cały okres trwania kursu. Koszt ewentualnego transportu uczestników powinien zostać doliczony do ceny przedstawionej w ofercie (Załącznik Nr 1 do SIWZ). Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień kod CPV 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80530000-8 Usługi szkolenia zawodowego 2. Obowiązek zatrudnienia pracowników na umowę o pracę zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp (dot. Części 1, Części 2, Części 3, Części 4, Części 5): 2.1 Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający określa, iż trenerzy wykonujący czynności związane z przeprowadzeniem kursów i szkoleń zawodowych – mają być zatrudnieni przez Wykonawcę lub jego podwykonawców na podstawie umowy o pracę, w dowolnym wymiarze czasu pracy. Wymóg ten nie dotyczy osób, w stosunku do których Wykonawca wykaże, że czynności przez nich realizowane nie polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. 2.2 Dla udokumentowania tego faktu w terminie 5 dni roboczych od dnia zawarcia umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu oświadczenie o zatrudnieniu pracowników na umowę o pracę, o których mowa w ppkt. 2.1. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte oświadczeniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. Następnie na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, Wykonawca będzie zobowiązany do przekazania Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię umowy/umów o pracę (lub kopie druku ZUS RCA) osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów (lub kopie druku ZUS RCA) powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 2.3 W przypadku konieczności zmiany – w okresie trwania umowy osób wykonujących czynności w ramach przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu zaktualizowanego oświadczenia o zatrudnieniu pracowników na umowę o pracę, o których mowa w ppkt. 2.1. Obowiązek ten Wykonawca zrealizuje w terminie 5 dni roboczych od dokonania przedmiotowej zmiany. Następnie na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, Wykonawca będzie zobowiązany do przekazania Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię umowy/umów o pracę (lub kopie druku ZUS RCA) osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów (lub kopie druku ZUS RCA) powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 2.4 Zamawiający może w każdym czasie realizacji umowy zwrócić się ponownie do Wykonawcy/Podwykonawcy o przedłożenie aktualnego oświadczenia, o którym mowa w ppkt. 2.2 oraz o okazanie dowodów potwierdzających zatrudnienie osób, natomiast Wykonawca/Podwykonawca ma obowiązek przedstawić je niezwłocznie zamawiającemu, ale w terminie nie dłuższym niż 5 dni roboczych od momentu wezwania. 2.5 W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ppkt 2.1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: - żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, - żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, - przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. Pracownicy skierowani do realizacji przedmiotu zamówienia, w stosunku do których Wykonawca nie oświadczył, że są zatrudnieni na podstawie stosunku pracy nie będą mogli wykonywać pracy z winy Wykonawcy. 2.6 W przypadku, gdy Wykonawca lub Podwykonawca nie dochowa, któregokolwiek z terminu wskazanego w ppkt. 2.2, ppkt. 2.3 oraz w ppkt. 2.4 Zamawiający obciąży Wykonawcę karami umownymi za każdy dzień zwłoki, w wysokości 0,1% całkowitego wynagrodzenia brutto Wykonawcy w odniesieniu do poszczególnej Części. 3. Postanowienia ogólne (dot. Części 1, Części 2, Części 3, Części 4, Części 5): 3.1 Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia, wobec czego Zamawiający nie dokonuje takiego zastrzeżenia, zgodnie z art. 36a ust. 2 ustawy PZP. 3.2 Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia Podwykonawcy lub Podwykonawcom wykonanie części zamówienia, co nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 3.3 Zamawiający zgodnie z art. 36b ustawy PZP żąda podania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania ich nazw (firm). Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 3.4 Jeżeli powierzenie podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy wykonania części zamówienia na usługi następuje w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art.25a ust.1 Ustawy Pzp, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. 3.5 Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy lub dalszych podwykonawców zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę albo zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy. 3.6 Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi posiadać zaświadczenie, bądź inny dokument potwierdzający prowadzenie działalności gospodarczej oraz Wykonawca musi posiadać status instytucji szkoleniowej w rozumieniu ustawy z dn. 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2017 poz. 1065 z późn.zm.) wpisanej do rejestru instytucji szkoleniowych (RIS) oraz niezbędne uprawnienia do przeprowadzenia szkoleń zawodowych i specjalistycznych
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy załączyć: - Formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ - Oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu – załącznik nr 2 do SIWZ - Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli dotyczy - Zobowiązanie podmiotu, na zasobach którego Wykonawca będzie polegała w trybie art. 22a ustawy Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ) – jeżeli dotyczy Oferta oraz pozostałe dokumenty, dla których zamawiający określił wzory w formie załączników do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, winny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami co do treści oraz opisu kolumn i wierszy. Oferta winna być sporządzona w 1 egz. na piśmie (ręcznie, na maszynie do pisania lub w postaci wydruku komputerowego), w języku polskim, w formie zapewniającej pełną czytelność jej treści. Każdy dokument składający się na ofertę sporządzony w innym języku niż język polski winien być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzi się w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty w postaci elektronicznej podpisanej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub równoważnego środka, spełniającego wymagania dla tego rodzaju podpisu. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie do oferty należy dołączyć dokument stwierdzający ustanowienie przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku złożenia oferty przez spółkę cywilną do oferty należy dołączyć odpowiednie pełnomocnictwo(a) udzielone przez wszystkich wspólników dla jednego ze wspólników lub dla osoby trzeciej, upoważniające osobę umocowaną do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli upoważnienie do złożenia oferty wspólnej wynika np. z umowy spółki cywilnej, to do oferty zamiast pełnomocnictwa można załączyć tą umowę (oryginał) lub jej kopię poświadczoną notarialnie za zgodność z oryginałem lub jej kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wszystkich wykonawców. Powyżej opisane czynności nie dotyczą sytuacji, gdzie wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach