Przetargi.pl
„Kredyt długoterminowy w wysokości 3 650 000 zł na finansowanie planowanego deficytu budżetu Powiatu Bieruńsko-Lędzińskiego w 2019 r."

Powiat Bieruńsko-Lędziński ogłasza przetarg

  • Adres: 43-155 Bieruń, ul. św. Kingi
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 226 91 00 , fax. 32 226 90 00
  • Data zamieszczenia: 2019-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Bieruńsko-Lędziński
    ul. św. Kingi 1
    43-155 Bieruń, woj. śląskie
    tel. 32 226 91 00, fax. 32 226 90 00
    REGON: 27625519200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatbl.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Kredyt długoterminowy w wysokości 3 650 000 zł na finansowanie planowanego deficytu budżetu Powiatu Bieruńsko-Lędzińskiego w 2019 r."
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na zaciągnięciu kredytu długoterminowego pn.: „Kredyt długoterminowy w wysokości 3 650 000 zł na finansowanie planowanego deficytu budżetu Powiatu Bieruńsko-Lędzińskiego w 2019 r." Kredyt przeznacza się na finansowanie w roku 2019 następujących zadań inwestycyjnych: 1) Przebudowa budynku maszyn wyciągowych z przeznaczeniem na utworzenie Centrum Usług Społecznych Powiatu Bieruńsko-Lędzińskiego, 2) Przebudowa drogi powiatowej 5901S, ul. Pancerniaków w Bojszowach z zastosowaniem „cichych asfaltów”. Kredyt przeznaczony jest na wydatki związane z realizacją wymienionych zadań inwestycyjnych w roku 2019, w tym na refinansowanie wydatków poniesionych od stycznia 2019 r. na te zadania(tj. wydatków poniesionych przed zawarciem umowy kredytowej).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: posiada zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, a także na realizacje usług objętych przedmiotem zamówienia, w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29.08.1997 r. – Prawo bankowe (t.j.: Dz. U. z 2018 r., poz. 2187 z późn. zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe – inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wypełniony „FORMULARZ OFERTOWY WYKONAWCY” („formularz”). Wzór formularza stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. b) Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy PZP dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania. Wzór przedmiotowego oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. c) Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy PZP dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu. Wzór przedmiotowego oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. d) Stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo reprezentowaniu wykonawcy w postępowaniu i zawarciu umowy, jeżeli osoba(y) reprezentująca(e) wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest(są) wskazana(e) jako upoważniona(e) do jego reprezentacji we właściwym rejestrze. e) zobowiązanie podmiotu trzeciego jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach