Przetargi.pl
Konserwacja – uzupełnienie ubytków żłobu kamienno-betonowego na potoku Kryniczanka w km 6+520 – 6+580 w m. Krynica-Zdrój, gm. Krynica-Zdrój, pow. nowosądecki, woj. małopolskie

Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 00-844 Warszawa, Grzybowska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48 (12) 62 84 130 , fax. +48 (12) 42 32 153
  • Data zamieszczenia: 2020-05-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Krakowie
    Grzybowska 80/82
    00-844 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48 (12) 62 84 130, fax. +48 (12) 42 32 153
    REGON: 36830257500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://krakow.wody.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja – uzupełnienie ubytków żłobu kamienno-betonowego na potoku Kryniczanka w km 6+520 – 6+580 w m. Krynica-Zdrój, gm. Krynica-Zdrój, pow. nowosądecki, woj. małopolskie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres robót obejmuje naprawę zniszczonego odcinka żłobu koryta potoku Kryniczanka w km 6+520 - 6+580. Odcinek żłobu betonowo kamiennego na długości około 45m uległ miejscowemu uszkodzeniu, dno koryta zostało nieco zdeformowane, podniesione, a murki boczne uległy w niektórych miejscach wysadzeniu i przesunięciu. Prace polegać będą na rozebraniu zniszczonych elementów murków bocznych oraz dna na długości około 45m (rozkucie i wymiana zniszczonych elementów istniejącego podłoża betonowo kamiennego żłobu). Zniszczone elementy betonowo kamienne należy usunąć z koryta potoku i poddać utylizacji. Dopuszcza się wbudowanie części przydatnego kamienia z rozbiórki, po uprzednim mechanicznym lub ręcznym oczyszczeniu z betonu oraz obmyciu go wodą pod ciśnieniem. Po przygotowaniu odzyskany kamień musi zostać zaakceptowany przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, jako kamień spełniający wszystkie warunki techniczne do ponownego wbudowania. Zniszczone elementy żłobu należy wymienić zgodnie z wykonanym przekrojem oraz sytuacją i zaleceniami Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. Murki boczne mają wysokość łącznie z fundamentem od 1,65m do 1,95m. Przy wymianie zniszczonych elementów dna czy też murków bocznych należy zachować poprzednie wymiary. Przy wymianie zniszczonych elementów dennych zachować zaniżenie środkowej części koryta (koncentracja strugi), wynoszącej na odcinkach sąsiadujących i istniejących od 10cm do 15cm (uzależnione jest to od danego przekroju). W pierwszej kolejności należy wykonać wymianę zniszczonych elementów murków bocznych, szczególną ostrożność należy zachować przy pracach od strony wysokich skarp ziemnych na brzegu prawym, aby nie nastąpiło obsunięcie skarpy. Dla zachowania bezpieczeństwa zaleca się odcinkową wymianę zniszczonych elementów betonowo kamiennych. Po prawidłowej wymianie zniszczonych elementów betonowo kamiennych murków bocznych oraz ich zakotwieniu, można przystąpić do wymiany zniszczonych elementów dennych. Szerokość murków bocznych w koronie powinna wynosić 45cm, natomiast u podstawy 70cm. Grubość okładziny kamiennej powinna wynosić około 20cm, a pozostała część to podkład betonowy, jednak łączna grubość betonu i kamienia nie może być mniejsza niż wymaga tego całkowita grubość danego przekroju. Przy wykonywaniu okładziny kamiennej należy pamiętać o pozostawieniu szczeliny o głębokości min. 2cm dla wykonania spoinowania zaprawą cementową (fugowanie). Spoinę należy wykonywać w miarę szybko po wykonaniu wymiany zniszczonych elementów odcinka murku bądź dna. Należy pamiętać również, aby odstępy pomiędzy okładziną kamienną nie były zbyt duże i nie przekraczały odległości większej niż 3 do 4cm. Odległość większa może występować przy łączeniach narożnych. Zachowanie tych odległości szczególnie dotyczy murków bocznych. Do potoku jest tylko dostęp prywatną drogą, z właścicielami drogi należy uzgodnić korzystanie z niej i ująć to w koszty wykonania zadania. Prace należy prowadzić w taki sposób, aby nie następowało mętnienie wody. W tym celu wody potoku należy ująć w rury bądź koryta obiegowe przy pomocy worków wypełnionych piaskiem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45240000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Dokument potwierdzający wniesienie wadium: 3.1. W przypadku składania ofert w formie papierowej:  Dokument potwierdzający wniesienie wadium w jednej z form wymienionych w pkt 2, ppkt. 2-5, musi być załączony do oferty w formie oryginału. Zamawiający nie dopuszcza złożenia tego dokumentu w jakiejkolwiek innej formie, np. pisemnej albo elektronicznej kopii opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. W treści dokumentu jako Beneficjenta należy wskazać Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Krakowie, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 22, 31-109 Kraków. 3.2. W przypadku składania ofert w formie elektronicznej: Dokument potwierdzający wniesienie wadium w jednej z form wymienionych w pkt 2 ppkt. 2-5 musi być załączony do oferty w formie oryginału, tj. dokumentu elektronicznego wystawionego przez Wystawcę tego dokumentu z jego podpisem kwalifikowanych. Zamawiający nie dopuszcza złożenia tego dokumentu w jakiejkolwiek innej formie, np. pisemnej albo elektronicznej kopii opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. W takim przypadku Wykonawca składający ofertę w formie elektronicznej winień oryginał wadium w wersji papierowej przesłać w drodze przesyłki pocztowej na adres Zamawiającego, aby wpłynęła ona do siedziby Zamawiającego przed terminem składania ofert z zaznaczeniem na kopercie iż dotyczy to postępowania pn. „Konserwacja – uzupełnienie ubytków żłobu kamienno-betonowego na potoku Kryniczanka w km 6+520 – 6+580 w m. Krynica-Zdrój, gm. Krynica-Zdrój, pow. nowosądecki, woj. małopolskie”- Znak: 1071/ZZN/2020 4. W treści dokumentu (w zakresie określonym pkt. 2 ppkt 2-5) jako Beneficjenta należy wskazać Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Krakowie, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 22, 31-109 Kraków. 5. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr: 27 1130 1017 0020 1510 6790 0004 prowadzony w Banku Gospodarstwa Krajowego. W tytule przelewu należy wpisać: „wadium w sprawie nr 1071/ZZN/2020”. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu jest wniesione skutecznie, jeżeli zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 7. Dowód wniesienia wadium w pieniądzu Zamawiający zaleca załączyć do oferty. 8. Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a i ust. 5 pkt 1 i 3 ustawy. 9. Zwrot bądź zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wymagania ogólne: 1) Oferta musi obejmować całość przedmiotu zamówienia i być sporządzona zgodnie z postanowieniami SIWZ. Zamawiający zaleca przy sporządzaniu oferty korzystanie z wzorów formularzy stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ. 2) Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert lub oferty wariantowej lub warunkowej, spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę. 3) Ofertę należy sporządzić ścisłe według wymagań niniejszej SIWZ. 4) Oferta może być sporządzona w języku polskim w formie: a) pisemnej, w sposób trwały na komputerze, maszynie do pisania lub odręcznie długopisem lub nieścieralnym atramentem w sposób gwarantujący jej odczytanie, b) w formie elektronicznej z kwalifikowanym podpisem elektronicznym na warunkach określonych jak poniżej. 5) Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę. 6) Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w SIWZ, w szczególności dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu lub braku podstaw do wykluczenia z postępowania lub spełniania przez oferowany przedmiot zamówienia wymagań określonych przez Zamawiającego można składać w formie pisemnej lub w formie elektronicznej z kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 7) Kopie dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w ppkt 6, można składać w formie: a) pisemnej poświadczonej za zgodność z oryginałem lub b) w formie elektronicznej z kwalifikowanym podpisem elektronicznym w tym przypadku należy sporządzić dokument w wersji papierowej, poświadczyć za zgodność z oryginałem i przekształcić do postaci elektronicznej np. zeskanować a następnie opatrzyć powstały w ten sposób dokument elektroniczny kwalifikowanym podpisem elektronicznym Wykonawcy i przekazać Zamawiającemu. 8) Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo Podwykonawca, w zakresie dokumentów lub oświadczeń, które każdego z nich dotyczą. 9) Dokumenty składające się na ofertę oraz wymienione w rozdz. VI pkt. 5 i 8 SIWZ muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy lub umocowane przez te osoby do reprezentowania Wykonawcy na podstawie odrębnego pełnomocnictwa. 10) Dokumenty lub oświadczenia sporządzone w języku obcym, należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski. 11) Pełnomocnictwo, określające zakres umocowania, musi być złożone w postaci: a) pisemnej w oryginale i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania odpowiednio Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego albo kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. b) elektronicznej jako dokument elektroniczny z kwalifikowanym podpisem elektronicznym, a przypadku posiadania kopi dokumentu poświadczonego przez notariusza przez analogie jak w powyższym ppkt. 7 lit. „b” niniejszego rozdz. SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, gdy jeden z tych wykonawców nie ma możliwości sporządzenia takiego dokumentu w postaci elektronicznej z kwalifikowanym podpisem elektronicznym, należy sporządzić wersje papierową dokumentu ze stosownymi podpisami, a następnie dalszy tok jak w powyższym ppkt. 7 i 8. 12) Dokumenty potwierdzające uprawnienie do podpisania oferty oraz do podpisania lub poświadczenia za zgodność z oryginałem składanych oświadczeń lub dokumentów (inne niż pełnomocnictwo) za wyjątkiem pełnomocnictwa o którym mowa w pkt 11 muszą być złożone w oryginale albo kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem. 13) Informacje składane w trakcie postepowania, stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. – o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tj. Dz. U. 2019., poz. 1010), co do których wykonawca nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być one udostępnione innym uczestnikom postępowania oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnice przedsiębiorstwa, muszą być oznaczone klauzulą: „DOKUMENT STANOWI TAJEMNICĘ PRZEDSIEBIORSTWA”. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r., poz. 1843 z póź.zm.). 2. Na ofertę składają się: 1) Formularz oferty zgodny w treści z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ, 2) Kosztorys ofertowy – zgodny z treścią Załącznika Nr 3 do SIWZ, 3) Oświadczenie Własne Wykonawcy zgodnie z treścią Załącznika Nr 5 do SIWZ 4) Zobowiązanie podmiotu – o ile dotyczy, 5) Pełnomocnictwo – o ile dotyczy. 3. Oferta wspólna: Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 23 ustawy) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: a) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. b) Każdy z Wykonawców występujących wspólnie obowiązany jest do wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Postanowienie pkt. 6 rozdziału VI SIWZ stosuje się odpowiednio. 4. Ofertę można złożyć w formie: a) pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego w zamkniętej i opieczętowanej kopercie lub opakowaniu z wyraźnym napisem: „Oferta na przetarg nieograniczony nr 1071/ZZN/2020 na „Konserwacja – uzupełnienie ubytków żłobu kamienno-betonowego na potoku Kryniczanka w km 6+520 – 6+580 w m. Krynica-Zdrój, gm. Krynica-Zdrój, pow. nowosądecki, woj. małopolskie” Liczy się data wpływu przesyłki pocztowej do siedziby Zamawiającego. b) elektronicznej - Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem postaci elektronicznej i podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty, opisany został w Regulaminie korzystania z miniPortal. Ofertę należy złożyć w oryginale. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia skanu opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym. - Wykonawca składa ofertę na skrzynkę ePUAP: /pgwwp-kr/SkrytkaESP za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Klucz publiczny niezbędny do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępny dla wykonawców na miniPortalu. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem. - W formularzu oferty zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postepowaniem. Oferta winna być oznaczona w następujący sposób: „Oferta na przetarg nieograniczony nr 1071/ZZN/2020 na „Konserwacja – uzupełnienie ubytków żłobu kamienno-betonowego na potoku Kryniczanka w km 6+520 – 6+580 w m. Krynica-Zdrój, gm. Krynica-Zdrój, pow. nowosądecki, woj. małopolskie”

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach