Przetargi.pl
Konserwacja urządzeń wodnych na terenie Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy – zlewnia Potoku Służewieckiego

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów ogłasza przetarg

  • Adres: 02-777 Warszawa, al. Komisji Edukacji Narodowej
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 443 71 01 , fax. 22 443 71 02
  • Data zamieszczenia: 2020-01-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów
    al. Komisji Edukacji Narodowej 61
    02-777 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 443 71 01, fax. 22 443 71 02
    REGON: 15259640000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja urządzeń wodnych na terenie Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy – zlewnia Potoku Służewieckiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest konserwacja urządzeń wodnych na terenie Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy – zlewnia Potoku Służewieckiego. Zamawiający określa, że pod pojęciem urządzeń wodnych należy rozumieć: - urządzenia melioracji wodnych, o których mowa w art. 197 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. Prawa wodnego (Dz.U. z 2018 r. poz. 2268 j.t. z późn. zm.), Szczegółowa charakterystyka przedmiotu zamówienia W ramach realizacji przedmiotowego zamówienia, Wykonawca zobowiązuje się wykonać w I konserwacji w terminie od 16 maja 2020 r. do 30 maja 2020 r., poniższe prace: 1) koszenie traw i innych porostów ze skarp i pasa o szer. 1m wzdłuż obu skarp, Trawy i inne porosty należy wykosić do wysokości 5 cm, licząc od poziomu skarp. 2) koszenie, bagrowanie traw z dna cieku, Wydobyte trawy i inne porosty z dnia rowu należy wygrabić i w miarę możliwości złożyć w kupki. 3) wygrabienie skarp i pasa o szer. 1m wzdłuż obu skarp, Skoszone rośliny należy wygrabić i w miarę możliwości złożyć w kupki. 4) transport skoszonych traw i porostów z wskazanych przez Zamawiającego rowów, Skoszone rośliny z dna, skarp i bagrowania należy wywieść z całej długości niżej wymienionych rowów:  rów Grabowski,  10,  12,  PS-1C (na odcinku od Kanału Grabowskiego do ul. Poloneza),  15,  PS-6,  C (na odcinku od ul. Słonki do granic rezerwatu przyrody Las Kabacki),  2,  3,  6,  8,  PS-3,  17,  19 cz. I,  19 cz. II,  10,  PS-4-1 (na odcinku od Stawu Zabłockiego do ul. Poloneza). 5) oczyszczanie rowów, zastawek, krat, przepustów z odpadów (gałęzie, trawy, odpady) wraz z wywozem, 6) odmulanie części zakrytych (rurociągów) oraz przepustów wraz z wywozem na wskazanych rowach. Części zakryte rowów (rurociągi) oraz przepusty należy odmulić na całej długości i przekroju. Uzyskany namuł z rurociągów i przepustów należy wywieść z niżej wymienionych rowów:  rów Grabowski,  10,  12,  M-1,  PS-1C (na odcinku od Kanału Grabowskiego do ul. Poloneza),  15,  PS-6,  C (na odcinku od ul. Słonki do granic rezerwatu przyrody Las Kabacki),  A,  2,  3,  5,  6,  7,  8,  PS-3,  17,  18,  PS-4-1(na odcinku od Stawu Zabłockiego do ul. Poloneza). Zamawiający przyjął, że przy trzech pokosach w ciągu roku, plon w [Mg/ha] dla gleby mułowo-glejowej wynosi 9,2 [Mg/ha]. W ramach realizacji przedmiotowego zamówienia, Wykonawca zobowiązuje się wykonać w II konserwacji w terminie od 16 października 2020 r. do 7 listopada 2020 r., poniższe prace: 1) koszenie traw i innych porostów ze skarp i pasa o szer. 1m wzdłuż obu skarp, Trawy i inne porosty należy wykosić do wysokości 5 cm, licząc od poziomu skarp. 2) koszenie, bagrowanie traw z dna cieku, Wydobyte trawy i inne porosty z dnia rowu należy wygrabić i w miarę możliwości złożyć w kupki. 3) wygrabienie skarp i pasa o szer. 1m wzdłuż obu skarp, Skoszone rośliny należy wygrabić i w miarę możliwości złożyć w kupki. 4) transport skoszonych traw i porostów z wskazanych rowów, Skoszone rośliny z dna, skarp i bagrowania należy wywieść z całej długości niżej wymienionych rowów:  rów Grabowski,  10,  12,  PS-1C (na odcinku od Kanału Grabowskiego do ul. Poloneza),  15,  PS-6,  C (na odcinku od ul. Słonki do granic rezerwatu przyrody Las Kabacki),  2,  3,  6,  8,  PS-3,  17,  19 cz. I,  19 cz. II,  10,  PS-4-1 (na odcinku od Stawu Zabłockiego do ul. Poloneza). 5) oczyszczanie rowów, zastawek, krat, przepustów z odpadów (gałęzie, trawy, odpady) wraz z wywozem. Zgodnie z załącznikiem A do opisu przedmiotu zamówienia rowy melioracyjne C, 7 i A znajdujące się na terenie rezerwatu przyrody Las Kabacki (poza odcinkiem rowu C od ul. Słonki do granicy rezerwatu) będą podlegać jednokrotnej konserwacji w okresie od dnia 1 listopada 2020 r. do dnia 7 listopada 2020 r. Prace obejmą wygrabienie liści, gałęzi z dna i skarp rowów z rozplantowaniem urobku na koronie rowu. Konserwacja przewiduje także zebranie oraz wywiezienie odpadów antropogenicznych oraz odmulenie przepustów na ciekach. Wartości masowe [Mg] określające ilość pokosu, namułu oraz odpadów określone przez Zamawiającego należy uznać za szacunkowe. Dokładne dane potencjalny Wykonawca może uzyskać po przeprowadzeniu wizji w terenie. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z specyfikacją wykonania konserwacji, określoną w załączniku nr 6 do SIWZ. Obowiązki wynikające z klauzuli społecznej 1. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Prawo zamówień publicznych (t. j., Dz. U. z 2019 r.,poz.1843 z późn. zm.) 2. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia, że czynności w zakresie realizacji zamówienia na prace, przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy, będą wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu Pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę. 3. Warunek, o którym mowa w ust. 2 zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już osób, wykonujących prace związane z koszeniem traw i innych porostów ze skarp i dna urządzeń wodnych, wygrabieniu i zbieraniu traw, odmulaniu dna rowów melioracyjnych, rurociągów, przepustów oraz oczyszczeniu studni rewizyjnych, w trakcie realizacji zamówienia. 4. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa powyżej oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone we wzorze umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: - wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ; - opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ, będący jednocześnie załącznikiem nr 3 do wzoru umowy; - mapa sytuacyjna zlewni Potoku Służewieckiego stanowiąca załącznik nr 7 do SIWZ będąca jednocześnie załącznikiem nr 1 do wzoru umowy; - formularz cenowy stanowiący załącznik nr 1a do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90470000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 1.000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna składać się z: a) wypełnionego Formularza oferty - wg wzoru określonego w Załączniku nr 1 do SIWZ; b) oryginału potwierdzenia wniesienia wadium w formie innej niż pieniężnej, a dopuszczalnej zgodnie z pkt. 13.2 lit. od b) do e) SIWZ; c) aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia Wykonawcy stanowiącego wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ; d) aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia Wykonawcy, stanowiącego wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ; e) dokumentu (np. pełnomocnictwa) - jeżeli oferta, w tym wszelkie oświadczenia i dokumenty - zostaną podpisane przez osobę albo osoby działające na podstawie pełnomocnictwa. Jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi obejmować uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo musi zostać złożone wraz z ofertą w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. f) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem) zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: • zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; • sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; • zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; • czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą - o ile powyższe informacje nie wynikają z dokumentu o którym mowa w pkt 10.1) lit. f) SIWZ. Uwaga! Informację o podmiotach, na zdolnościach lub sytuacji, których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy należy zawrzeć w oświadczeniach, o których mowa w pkt. 10.1. lit. c) i d) SIWZ. 2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy – wg wzoru określonego w Załączniku nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożonym oświadczeniem, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Dokumenty podmiotów zagranicznych Wykonawca zagraniczny składa dokumenty zgodnie z zapisami pkt. 9 i 10 SIWZ, ze szczególnym uwzględnieniem, aby dokumenty złożone wraz z ofertą potwierdzały, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. 4. Oferta wspólna: Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 23 ustawy) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: 1) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. 2) Oryginał pełnomocnictwa lub kopii potwierdzonej notarialnie powinien być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, b) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, c) ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. 3) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, przy czym nie jest wymagany podpis pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. 4) W odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców (nie musi ich spełniać każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną osobno). 5) Oświadczenia, wykazy lub formularze sporządzone na załączonych do SIWZ wzorach, składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców Pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. 6) Oświadczenie, o którym mowa w pkt 10.1. lit. c) i 10.2. SIWZ każdy z uczestników oferty wspólnej składa indywidualnie. 7) Kopie dokumentów dotyczące Wykonawcy (członka konsorcjum) muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez tego Wykonawcę, którego one dotyczą lub przez pełnomocnika. 8) Pozostałe kopie dokumentów, inne niż wymienione w pkt. 12.7) SIWZ, muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Pełnomocnika lub wszystkich Wykonawców. 9) Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach