Przetargi.pl
Konserwacja nawierzchni dróg powiatowych – nakładki

Powiat Pruszkowski ogłasza przetarg

  • Adres: 05-800 Pruszków, ul. Drzymały
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7381400 , fax. 22 7289247
  • Data zamieszczenia: 2019-06-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Pruszkowski
    ul. Drzymały 30
    05-800 Pruszków, woj. mazowieckie
    tel. 22 7381400, fax. 22 7289247
    REGON: 01326714400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pruszkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja nawierzchni dróg powiatowych – nakładki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nakładek bitumicznych na drogach powiatowych: 1) Nr 3126W ul. Wilsona na odc. od ul. Konopnickiej do ul. Lilpopa, gm. Brwinów i Nr 1502W ul. Graniczna w Żółwinie, do granicy powiatu, gm. Brwinów, 2) Nr 3101W ul. Mazowiecka na odc. od ronda w Młochowie do pierwszego skrętu do m. Rozalin, gm. Nadarzyn, 3) Nr 3114W ul. Św. Piotra i Pawła w m. Wolica, gm. Nadarzyn, Nr 3125W ul. Sękocińska w m.Wolica, gm. Nadarzyn i plac przed kościołem przy ul. 3-go Maja w Pruszkowie Remont polegać będzie na: 1) frezowaniu istniejącej nawierzchni bitumicznej wraz z wywozem urobku 2) skropieniu warstw konstrukcyjnych 3) wykonaniu warstwy wiążącej 4) regulacji urządzeń podziemnych 5) wykonaniu warstwy ścieralnej 6) odtworzeniu oznakowania poziomego W zakres remontu drogi nr 3125W ul. Sękocińskiej wchodzić będzie remont chodnika polegający na wymianie uszkodzonych krawężników oraz wymianie nawierzchni chodnika na nową. W zakres remontu placu przed kościołem przy ul. 3-go Maja w Pruszkowie wchodzić będzie zmiana organizacji ruchu, polegająca na ustawieniu słupków drogowych U-12c w szacunkowej ilości 18 szt. (lokalizacja przed głównym wejściem do kościoła). Szczegółowy zakres zamówienia określają : zał. A – Specyfikacja techniczna wykonania prac zał. B – mapa poglądowa, zał. C – obmiary robót, zał. D – projekt umowy. Warunkiem przystąpienia do robót jest zaprojektowanie i wprowadzenie organizacji ruchu na czas budowy. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji w wymiarze co najmniej 36 miesięcy (maksymalny okres gwarancji to 60 miesięcy). W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę dłuższego niż 60 miesięcy okresu gwarancji, do porównania złożonych ofert zostanie przyjęty maksymalny okres określony w SIWZ, tj. 60 miesięcy, natomiast w umowie uwzględniony będzie okres gwarancji zgodny ze złożoną ofertą. W przypadku zaoferowania okresu gwarancji krótszego niż 36 miesięcy, oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, jako niezgodna z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem ważności oferty jest wniesienie przez Wykonawcę WADIUM o wartości: 1. Część 1 – 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych); 2. Część 2 – 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysiące złotych); 3. Część 3 – 13 000,00 zł (słownie: trzynaście tysięcy złotych); Warunkiem ważności oferty, złożonej na 3 części jednocześnie, jest wniesienie przez Wykonawcę WADIUM o wartości 38.000,00 zł (słownie: trzydzieści osiem tysięcy złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i musi obejmować okres związania ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla uznania ważności oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) formularz oferty – /zał. nr 1/; 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – /zał. nr 2/; 3) oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – /zał. nr 3/; 4) stosowne pełnomocnictwo(a) – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru – załącznik Wykonawcy. 5) zobowiązania innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy Pzp) (jeżeli dotyczy), 6) kosztorys ofertowy lub kosztorysy ofertowe jeśli wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia – załącznik Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach