15 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Szczecinie ogłasza przetarg
- Adres: 70-231 Szczecin, Narutowicza
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 261 45 48 38, , fax. 261 45 23 98
- Data zamieszczenia: 2020-12-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 15 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Szczecinie
Narutowicza 10A
70-231 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 261 45 48 38, , fax. 261 45 23 98
REGON: 32098789500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.15wog.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Wojskowa Jednostka Budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Konserwacja i naprawy awaryjne urządzeń elektromechanicznych, instalacji pożarowych, oddymiania i sygnalizacji „SAP” oraz urządzeń elektromechanicznych do sterowania dostępem do obiektów w kompleksach wojskowych będących na zaopatrzeniu 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Szczecinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. dla części 1 pn. Konserwacja i naprawa awaryjna urządzeń elektromechanicznych tj. dźwigów, suwnic, urządzeń dla osób niepełnosprawnych, żurawi, wciągów elektrycznych w kompleksach wojskowych będących na zaopatrzeniu 15WOG Szczecin – w Specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 5a do SIWZ, Wykazie urządzeń do konserwacji – załącznik nr 5b do SIWZ. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z warunkami opisanymi w powyższych załącznikach. 2. dla części 2 – Konserwacja i naprawa awaryjna instalacji pożarowych, oddymiania i sygnalizacji „SAP” zainstalowanych w kompleksach wojskowych będących na zaopatrzeniu 15 WOG Szczecin - w Specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 6a do SIWZ, Wykazie systemów ppoż. – załącznik nr 6b do SIWZ. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z warunkami opisanymi w powyższych załącznikach. 3. dla części 3 – Konserwacja i naprawa awaryjna urządzeń elektromechanicznych do sterowania dostępem do obiektów, tj. bram, szlabanów, kolczatek, furtek w kompleksach wojskowych będących na zaopatrzeniu 15 WOG Szczecin - w Specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 7a do SIWZ, Wykazie systemów bramy - szlabany – załącznik nr 7b do SIWZ. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z warunkami opisanymi w powyższych załącznikach. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50531400-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 9.1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium: Dla części 1 zamówienia w wysokości 1 100 zł Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert Dla części 2 zamówienia w wysokości 1 200 zł Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert Dla części 3 zamówienia w wysokości 700 zł Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert 9.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (jedn. tekst Dz. U. z 2020 poz. 299). 9.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek zamawiającego prowadzony przez: NBP O/Szczecin o numerze rachunku: 94 1010 1599 0024 2413 9120 2000 - z dopiskiem „wadium w postępowaniu 113-ZP-12-20-290” (ze wskazaniem części, na które wniesiono wadium). Wadium musi wpłynąć na rachunek bankowy najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 9.4. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu przez inny podmiot, niż składający ofertę, należy w tytule przelewu poza nr referencyjnym postępowania, wskazać nazwę podmiotu, na rzecz którego wadium jest wnoszone. 9.5. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin zaksięgowania środków na rachunku zamawiającego. 9.6. Wadium wnoszone w jednej z form wymienionych w pkt 9.2 lit. od b) do e) powinno mieć bezwarunkowy charakter i być płatne na pierwsze wezwanie zamawiającego, w sytuacji, gdy wykonawca: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, d) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art.25 ust.1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt 3, co powoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9.7. W przypadku wadium wnoszonego w pozostałych niepieniężnych formach, należy oryginał dokumentu złożyć wraz z ofertą w osobnej kopercie z dopiskiem „WADIUM”. 9.8. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta został uznana za najkorzystniejszą, z zastrzeżeniem pkt 9.6.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie dokonuje określenia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt.7.1. SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pozostałe dokumenty wymagane przez Zamawiającego, składane wraz z ofertą: a) formularz oferty według załącznika nr 1 do SIWZ, b) formularz cenowy według załącznika 2a, 2b, 2c (odpowiednio dla części 1, 2 i 3) do SIWZ, służący do celów rozliczeń finansowych i stanowiący załącznik do umowy, c) pełnomocnictwo, jeżeli umocowanie do podpisania oferty nie wynika z innych załączonych dokumentów. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, d) w przypadku korzystania przez wykonawcę z zasobów innych podmiotów – dowody w celu wykazania, że wykonawca rzeczywiście będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, w tym w szczególności pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego lub inny dokument potwierdzający oddanie do dyspozycji tych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (Wykonawca przedkłada wraz z ofertą).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Konserwacja urządzeń dźwigowych UTB
Dodano: 2024-01-23 - Prowadzenie konserwacji oraz pogotowia dźwigowego urządzeń dźwigowych znajdujących się w obiektach Uniwersytetu Szczecińskiego
Dodano: 2023-11-09 - WYKONANIE BIEŻĄCEJ KONSERWACJI, EKSPLOATACJI I UTRZYMANIA URZĄDZEŃ DŻWIGOWYCH W TEATRZE POLSKIM W SZCZECINIE
Dodano: 2023-06-23 - Przetarg nieograniczony na usługę serwisowania i konserwacji urządzeń dźwigowych zainstalowanych w obiektach Zachodniopomorskiego Uniwersytety Technologicznego w Szczecinie.
Dodano: 2023-05-05 - Usługa serwisowania i konserwacji urządzeń dźwigowych zainstalowanych w obiektach Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie
Dodano: 2021-03-01 - Usługi w zakresie przeglądu serwisowego, dozorowego żurawi HDS, HIAB, MKIV i platform FLATTRAK, oraz wymiany oleju i filtrów w urządzeniach dźwigowych dla jednostek będących na zaopatrzeniu 15 WOG
Dodano: 2021-02-10 - Konserwacja i naprawy awaryjne urządzeń elektromechanicznych, instalacji pożarowych, oddymiania i sygnalizacji „SAP” oraz urządzeń elektromechanicznych do sterowania dostępem do obiektów w kompleksach wojskowych będących na zaopatrzeniu 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Szczecinie
Dodano: 2021-01-29 - Usługa serwisowo-konserwacyjna oraz naprawy urządzeń dźwigowych UTB zainstalowanych w kompleksach wojskowych na terenie 17. Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie.
Dodano: 2021-01-20 - Wykonywanie serwisu dźwigów osobowych i towarowych, oraz utrzymania pogotowia dźwigowego, zainstalowanych w budynkach Oddziału ZUS w Szczecinie przy ul. Jana Matejki 22 i ul. Andre Citroena 2 oraz Inspektoratu ZUS w Gryficach przy ul. Dąbskiego 5.
Dodano: 2021-01-19 - Usługa przeglądów konserwacyjnych urządzeń transportu bliskiego na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie.
Dodano: 2021-01-18