Przetargi.pl
Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta Żywca

Miasto Żywiec ogłasza przetarg

  • Adres: 34-300 Żywiec, ul. Rynek
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 334 754 200 , fax. 334 754 202
  • Data zamieszczenia: 2019-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Żywiec
    ul. Rynek 2
    34-300 Żywiec, woj. śląskie
    tel. 334 754 200, fax. 334 754 202
    REGON: 72182539000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zywiec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta Żywca
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta Żywca. Usługa ta polega na: 1) prowadzeniu i koordynowaniu akcji zimowej na ulicach, placach, chodnikach oraz miejscach wskazanych przez Zamawiającego, 2) dostarczeniu i uzupełnianiu w trakcie realizacji zamówienia, materiałów uszarstniających do zwalczania śliskości zimowej, na pobocza dróg i do skrzyń w miejscach i ilościach wskazanych w załączniku nr 7.3 do SIWZ wraz z usypaniem pryzm i napełnieniem skrzyń oraz usunięcie pryzm i skrzyń po zimie, 3) odśnieżaniu ulic, placów, chodników oraz miejsc wskazanych przez Zamawiającego, 4) usuwanie śliskości zimowej (gołoledzi) z ulic, placów, chodników oraz miejsc wskazanych przez Zamawiającego, 5) wywożeniu śniegu z chodników i ulic oraz innych miejsc ustalonych przez Zamawiającego, zgodnie z pkt. 5.4 Szczegółowej Specyfikacji Technicznej (SST) pt. „Odśnieżanie drogi” – załącznik nr 8.1 do SIZW, 6) wykonaniu prac porządkowych po zakończeniu akcji zimowej polegających na usunięciu z dróg materiałów uszarstniających w terminie do 14 dni po zakończeniu akcji zimowej, zgodnie z pkt. 5.12. Szczegółowej Specyfikacji Technicznej (SST) pt. „Zwalczanie śliskości zimowej na drodze” - załącznik nr 8.2 do SIWZ. 2. Zamówienie dotyczy kompleksowego zimowego utrzymania dróg i chodników wyszczególnionych w załączniku nr 7.1 i 7.2 do SIWZ zawierającym wykaz dróg i chodników objętych akcją zimową. Wykaz składowisk materiałów do zwalczania śliskości stanowi załącznik nr 7.3 do SIWZ. 3. Zamawiający przewiduje prowadzenie następujących rodzajów akcji zimowej: 1) akcji czynnej, 2) akcji biernej. 4. Standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia, tj. realizacji zamówienia zostały określone w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (SST): odśnieżanie drogi i zwalczanie śliskości zimowej na drodze – załącznik nr 8.1 i 8.2 do SIWZ. Podana w SST ilość przejazdów jest minimalna. W razie wystąpienia trudnych warunków (ciągłe opady śniegu itp.) będzie wymagana od Wykonawcy większa ilość przejazdów dla utrzymania zasad określonych standardami zimowego utrzymania dróg miejskich (standardy: I i II określone w załączniku). W przypadku zwiększenia ilości przejazdów Wykonawcy nie będzie przysługiwało dodatkowe wynagrodzenie. 5. Wykonawca winien określić koszt jednostkowy wykonania akcji czynnej i biernej w cenie netto za1 km/dobę, przy założeniu, że: Zamawiający wymaga, aby cena jednostkowa za akcję bierną stanowiła maksimum 10% ceny za 1 km/dobę akcji czynnej. Oferty z ceną wyższą niż 10% ceny jednostkowej za akcję czynną będą uznane za niezgodne z treścią SIWZ i zostaną przez Zamawiającego odrzucone na podstawie art. 89 ust.1 pkt 2 ustawy Pzp. 6. O rodzaju prowadzonej akcji w danym dniu i na danej drodze (akcja czynna, akcja bierna) decyduje Wykonawca na podstawie występujących zjawisk atmosferycznych, prognoz atmosferycznych, uwzględniając ewentualne polecenia Zamawiającego. 7. Pojazdy wykorzystywane do prowadzenia akcji zimowej powinny być wyposażone w nadajnik GPS umożliwiający weryfikacje prowadzenia akcji czynnej w danym dniu i na danej drodze. 8. Do Wykonawcy przedmiotu zamówienia należą, również koszty związane z: 1) opracowaniem projektu organizacji i zabezpieczenia ruchu na czas wywozu śniegu, łącznie z uzyskaniem wymaganych prawem uzgodnień i zatwierdzeń. Zapewnieniem w czasie trwania robót bezpiecznych dojść do budynków mieszkalnych oraz obiektów usługowo-handlowych i innych miejsc użyteczności publicznej działających w obrębie realizacji zamówienia, 2) składowaniem śniegu, 3) transportem (dowiezienie i odwiezienie po zimie) materiałów, o których mowa w pkt. 4.1 ppkt 2 SIWZ oraz skrzyń, łącznie z załadunkiem i wyładunkiem. Skrzynie po zimie należy odwieźć na miejsce składowania wskazane przez Zamawiającego. Odległość transport skrzyń do 5km. 4) utrzymaniem całodobowego dyżuru telefonicznego, 5) wyposażeniem każdej jednostki sprzętowej używanej do akcji zimowej w sprawne urządzenie GPS do określenia lokalizacji, 6) wykonaniem prac porządkowych polegających na usunięciu z dróg materiałów uszarstniających oraz pryzm i skrzyń z poboczy dróg, uporządkowaniu placów gdzie był składowany śnieg, w terminie do 14 dni po zakończeniu akcji zimowej. 9. Zamówienie będzie realizowane zgodnie z prawem polskim, w szczególności z ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz.U.2019.1145 t.j. z dnia 2019.06.19), ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2019.1843 t.j. z dnia 2019.09.27) i ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U.2019.1396 t.j. z dnia 2019.07.29) oraz przepisami dotyczącymi wyrobów i materiałów stosowanych w budownictwie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ wraz z kosztorysem ofertowym. 2. Dokument, z którego wynika prawo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t. j. Dz. U. 2019 poz. 700), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 3. Pełnomocnictwo: 1) do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, 2) w przypadku podpisania oferty przez osobę nieupoważnioną do reprezentowania wykonawcy. 4. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów: 1) zobowiązanie tych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, 2) informację o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w sekcji III.3). 5. Oświadczenie wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. 2019 poz. 369 t. j. z dnia 2019.02.26) w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.zywiec.pl informacji z sesji otwarcia ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach