Przetargi.pl
Kompleksowe ubezpieczenie Muzeum Śląskiego w Katowicach

Muzeum Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 40-205 Katowice, ul. Tadeusza Dobrowolskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 7799300-1, 32 2130866
  • Data zamieszczenia: 2020-03-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Śląskie
    ul. Tadeusza Dobrowolskiego 1
    40-205 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 7799300-1, 32 2130866
    REGON: 00109412100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://muzeumslaskie.pl/pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe ubezpieczenie Muzeum Śląskiego w Katowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa ubezpieczenia w zakresie kompleksowego ubezpieczenia Muzeum Śląskiego w Katowicach. Przedmiotowe zamówienie zostało podzielone na cztery części – A, B, C i D. Część A zamówienia – ubezpieczenie majątkowe oraz odpowiedzialności cywilnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zwany dalej „OPZ”) zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie ze wzorem umowy, który stanowi Załącznik nr 3A do SIWZ. Część B zamówienia – ubezpieczenie komunikacyjne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zwany dalej „OPZ”) zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie ze wzorem umowy, który stanowi Załącznik nr 3B do SIWZ. Część C zamówienia – ubezpieczenie zawodowej odpowiedzialności cywilnej przewoźnika drogowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zwany dalej „OPZ”) zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie ze wzorem umowy, który stanowi Załącznik nr 3C do SIWZ. Część D zamówienia – ubezpieczenie operatora drona. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zwany dalej „OPZ”) zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie ze wzorem umowy, który stanowi Załącznik nr 3D do SIWZ. 2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: Część A zamówienia – na 12 miesięcy, nie wcześniej niż od dnia 01.04.2020 r. Część B zamówienia – na 12 miesięcy, nie wcześniej niż od dnia 01.04.2020 r. Część C zamówienia – na 12 miesięcy, nie wcześniej niż od dnia 03.08.2020 r. Część D zamówienia – na 12 miesięcy, nie wcześniej niż od dnia 27.07.2020 r. 3. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, tj. na części – A, B, C, D. Wykonawca w formularzu oferty (Załącznik nr 1 do SIWZ) wskazuje na które części zamówienia składa ofertę. 1) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, lecz nie dopuszcza możliwości składania ofert na dowolnie wybrane pozycje w częściach zamówienia. W poszczególnych częściach zamówienia musi zostać zaoferowany i wyceniony pełen zakres zamówienia. 2) Wykonawcy mogą składać oferty w odniesieniu do wszystkich części zamówienia. 3) Zamawiający nie zastrzega maksymalnej liczby części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu Wykonawcy, o której mowa w art. 36aa ust. 3 ustawy Pzp. 4) Jeżeli w Ogłoszeniu nie zostało wyraźnie wskazane, jakiej części zamówienia dane zapisy dotyczą, należy stosować je do każdej z części przedmiotowego zamówienia. 4. Podwykonawstwo: 1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Podwykonawca nie może powierzyć wykonania przedmiotu umowy dalszym podwykonawcom bez pisemnej zgody Zamawiającego i Wykonawcy. 2) Zamawiający żąda wskazania w ofercie przez Wykonawcę części (zakresu) zamówienia, w każdej z części zamówienia odrębnie, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i o ile jest to wiadome, należy wskazać wykaz proponowanych podwykonawców. W przypadku, kiedy Wykonawca nie wskaże w ofercie części (zakresu), którą zamierza powierzyć podwykonawcom, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zrealizuje zamówienie samodzielnie. 3) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na usługi, o których mowa w art. 36a ust. 2 pkt 1) ustawy Pzp. 5. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. 6. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli oświadczy, że posiada zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w zakresie wszystkich grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia w danej części zamówienia, wydane przez właściwy organ nadzoru bądź w przypadku rozpoczęcia działalności przed dniem 28 sierpnia 1990 r. – zaświadczenie, wydane przez Komisję Nadzoru Finansowego o posiadaniu uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej, bądź inny dokument właściwego organu na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej w państwie członkowskim UE, w którym Wykonawca ma siedzibę, potwierdzający posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej w zakresie wszystkich grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia w danej części zamówienia. Wykonawca w celu wykazania spełnienia warunku złoży oświadczenie na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co Wykonawcy, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór informacji o braku przynależności do grupy kapitałowej zostanie udostępniony przez Zamawiającego w dniu zamieszczenia informacji z otwarcia ofert, na stronie na której zamieszczono SIWZ. W przypadku, gdy w niniejszym postępowaniu zostanie złożona jedna oferta odpowiednio na Część A, B, C i D zamówienia, obowiązek złożenia oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp nie aktywuje się. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o którym mowa w III.4) i III.5.1) Ogłoszenia (załącznik nr 4 do SIWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3. Dokumenty lub oświadczenia, sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 4. Forma dokumentów i oświadczeń: 1) Oświadczenie Wykonawcy o którym mowa III.4) i III.5.1) Ogłoszenia (załącznik nr 4 do SIWZ) składane jest w oryginale. 2) Dokumenty lub oświadczenia inne niż oświadczenie o którym mowa w III.4) i III.5.1) Ogłoszenia (załącznik nr 4 do SIWZ), składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 3) Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem. 4) Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów lub oświadczeń, które każdego z nich dotyczą. 5. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć: 1) oświadczenie, o którym mowa w III.4) i III.5.1) Ogłoszenia (załącznik nr 4 do SIWZ): a. Wykonawcy, b. Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (jeżeli dotyczy). 2) pełnomocnictwo, jeżeli uprawnienie do podpisania oferty, względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, nie wynika z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Pełnomocnictwo Wykonawca składa w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 3) dokumenty – jeżeli dotyczy, tj. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. konsorcja, spółki cywilne) – należy ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz dołączyć do oferty prawidłowo sporządzone pełnomocnictwo (w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie) lub umowę – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (przez każdego z wykonawców lub pełnomocnika).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach