Przetargi.pl
Kompleksowe ubezpieczenie grupy zakupowej Gminy Miasta Mysłowice w 2021r. Część 1 – Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej zamawiającego oraz jednostek organizacyjnych biorących udział we wspólnym programie ubezpieczenia. Część 2 – Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków.

Miasto Mysłowice ogłasza przetarg

  • Adres: 41-400 Mysłowice, Ul. Powstańców
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 223 40 75 , fax. 32 223 40 75; 222 25 65
  • Data zamieszczenia: 2021-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Mysłowice
    Ul. Powstańców 1
    41-400 Mysłowice, woj. śląskie
    tel. 32 223 40 75, fax. 32 223 40 75; 222 25 65
    REGON: 27625539300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.myslowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe ubezpieczenie grupy zakupowej Gminy Miasta Mysłowice w 2021r. Część 1 – Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej zamawiającego oraz jednostek organizacyjnych biorących udział we wspólnym programie ubezpieczenia. Część 2 – Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1 Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe ubezpieczenie grupy zakupowej Gminy Miasta Mysłowice w 2021r. w podziale na dwie części, w tym: CZĘŚĆ NR 1: ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej zamawiającego oraz jednostek organizacyjnych biorących udział we wspólnym programie ubezpieczenia, w tym: I. Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk (allrisk), II. Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, III. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, CZĘŚĆ NR 2: ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków w tym: I. Grupowe ( imienne) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków Ochotniczej Straży Pożarnej, II. Grupowe ( bezimienne) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków Ochotniczej Straży Pożarnej, III. Grupowe ( bezimienne) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków Młodzieżowych Drużyn Pożarniczych IV. Grupowe ( bezimienne) ubezpieczenie NNW pracowników V. Grupowe ( bezimienne) ubezpieczenie NNW osób, które wykonują prace na cele społeczne 1.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki z grupy nr 9 do SIWZ. 1.3 Oferty na poszczególne części winny odpowiadać treści niniejszej specyfikacji, w tym: opisom zawartym w załącznikach z grupy nr 9 do SIWZ (opis przedmiotu zamówienia i pozostałych załączników z grupy nr 9 do SIWZ - dane do oceny ryzyka) oraz spełniać wszystkie wymogi zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a w szczególności w formularzach ofertowych, i wzorach umów niniejszego SIWZ. 1.4 Ogólne warunki ubezpieczenia, na podstawie których oferta została sporządzona winny być załączone do oferty. 1.5 Zakres ubezpieczenia opisany w opisie przedmiotu zamówienia (załączniki z grupy nr 9 do niniejszej SIWZ) dla poszczególnych części stanowi zakres minimalny. 1.6 Zapisy ogólnych warunków ubezpieczenia, z których wynika, że zakres ubezpieczenia jest węższy niż zakres wskazany w opisie przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części nie mają zastosowania. 1.7 Jeśli warunki ubezpieczenia w opisie przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części nie precyzują istotnych kwestii związanych z ubezpieczeniem, wówczas stosuje się zapisy ogólnych warunków ubezpieczenia dla poszczególnych rodzajów ubezpieczeń. 1.8 Pierwszeństwo przed zapisami ogólnych warunków ubezpieczenia mają zapisy specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz załączników stanowiących jej integralną część. 1.9 Klauzule obligatoryjne w opisie przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części muszą zostać przez wykonawcę bezwzględnie przyjęte. 1.10 Wykonawca musi zapewnić osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy, za pomocą których wykonawca wykonuje czynności ubezpieczeniowe na terenie województwa śląskiego i zapewni sprawną obsługę na terenie prowadzenia działalności przez zamawiającego w godzinach jego urzędowania. 2. Zgodnie z art. 29 ust. 3a uPzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj.: zawieranie umów, sporządzanie aktualizacji umów, prowadzenie procesu likwidacji szkód, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j.: Dz. U. z 2019 r. poz. 1040).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach