Przetargi.pl
Kompleksowe ubezpieczenie Gminy Gryfino

Gmina Gryfino ogłasza przetarg

  • Adres: 74-100 Gryfino, ul. 1 Maja
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 914 162 011 , fax. 914 162 702
  • Data zamieszczenia: 2020-06-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gryfino
    ul. 1 Maja 16
    74-100 Gryfino, woj. zachodniopomorskie
    tel. 914 162 011, fax. 914 162 702
    REGON: 81168455100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gryfino.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe ubezpieczenie Gminy Gryfino
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe ubezpieczenie Gminy Gryfino. Przedmiot zamówienia jest podzielony na trzy części: Zadanie 1 – Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej i mienia Przedmiotem zamówienia w tym zadaniu jest: 1) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w związku z posiadanym mieniem i wykonywanymi zadaniami; 2) ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk; 3) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk; 4) ubezpieczenie maszyn i urządzeń od wszystkich ryzyk. Zadanie 2 – Ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków Przedmiotem zamówienia w tym zadaniu jest: 1) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków sołtysów; 2) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków strażaków; 3) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków strażaków zgodnie z wymogami ustawy o ochronie przeciwpożarowej. Zadanie 3 - Ubezpieczenia komunikacyjne Przedmiotem zamówienia w tym zadaniu jest: 1) obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych (OC), zgodnie z ustawą z dnia 22 maja 2003 r. o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczycieli Komunikacyjnych; 2) odpowiedzialność cywilna posiadacza pojazdów mechanicznych w ruchu zagranicznym „Zielona Karta” (ZK); 3) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów (NNW); 4) ubezpieczenie pojazdów mechanicznych od utraty, zniszczenia lub uszkodzenia - auto-casco (AC); 5) ubezpieczenie assistance (ASS). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest załączniku nr 5 do SIWZ „Opis przedmiotu zamówienia – wymagania Zamawiającego”, w tym w załącznikach A, B, B.1, C, D, E, F. Usługi muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz na warunkach ustalonych w umowie oraz SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności ubezpieczeniowej, tj. zezwolenie na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej bądź zaświadczenie Ministra Finansów lub zaświadczenie właściwego organu nadzoru potwierdzające posiadanie zgody na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej, jeżeli przepisy prawa nie przewidują konieczności posiadania zezwolenia, w zakresie nie mniejszym niż przedmiot zamówienia – dotyczy 1, 2 i 3 zadania. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższy warunek musi spełnić każdy z Wykonawców. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia – nie spełnia w oparciu o wymagane w Rozdziale XII SIWZ dokumenty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty zgodnie z załącznikiem Nr 1 do SIWZ (w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument). Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) kalkulacje cenowe według wzoru stanowiącego załącznik nr 1A – 1C w zależności, na którą część zostanie złożona oferta (w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument). Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 3) odpowiednie pełnomocnictwa, tylko w sytuacjach określonych w SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej. Ww. pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 4) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli Wykonawca przewiduje udział podwykonawców). Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach