Przetargi.pl
Kompleksowa usługa sprzątania

Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Stuposiany ogłasza przetarg

  • Adres: 38-713 Lutowiska, Stuposiany
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 134610010, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Stuposiany
    Stuposiany 1 A
    38-713 Lutowiska, woj. podkarpackie
    tel. 134610010, , fax. -
    REGON: 37001453828001
  • Adres strony internetowej zamawiającego: stuposiany.krosno.lasy.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe – Nadleśnictwo Stuposiany

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa usługa sprzątania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Kompleksowa usługa sprzątania. • Część 1 - Kompleksowa usługa sprzątania budynku administracyjno-biurowego z częścią gospodarczo-magazynową stanowiącego siedzibę Nadleśnictwa Stuposiany oraz toalety publicznej. Miejsce realizacji – usługa sprzątania budynku administracyjno-biurowego z częścią gospodarczo-magazynową stanowiącego siedzibę Nadleśnictwa Stuposiany w m. Stuposiany Nr 1A oraz toaleta publiczna na miejscu postojowym „Hłynny” gm. Lutowiska zlokalizowane odpowiednio na działce ew. nr 42 i 26 obręb ew. Stuposiany • Część 2 - Kompleksowa usługa sprzątania Centrum Promocji Leśnictwa w Mucznem. Miejsce realizacji - Muczne gm. Lutowiska – Centrum Promocji Leśnictwa zlokalizowane na działce ew. nr 6, 7, 8, 9 i 10 obręb ew. Muczne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 i 1a do SIWZ. 2. Wykonywanie usług odbywać się będzie przy użyciu własnego sprzętu, środków i materiałów do utrzymania czystości oraz środków higienicznych przeznaczonych na bieżące uzupełnianie w toaletach. Środki czystości i dezynfekcji muszą posiadać atest PZH lub karty charakterystyki oraz jakość zapewniającą należytą czystość.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości określonej poniżej dla części, na każdą część oddzielnie: - Dla części 1: 1 000,00 zł (słownie: tysiąc złotych 00/100 groszy) - Dla części 2: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100 groszy) 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2019 r. poz. 310). Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank BGŻ BNP Paribas S.A. oddz. w Sanoku, nr 16 1600 1462 1016 7866 5000 0003 z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego postępowania dotyczy i nr części. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie uznane na rachunku bankowym Zamawiającego. 1. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP. 2. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b PZP. 3. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP . 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przepisu art. 46 ust. 4a PZP. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy jeżeli było wymagane. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę, jako najkorzystniejszej. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Kompletna oferta musi zawierać: 3.1. Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ; 3.2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 9 do SIWZ; 3.3. Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp – załącznik nr 8 do SIWZ; 3.4. Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru. 3.6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego; 4. Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. 4.1 Wykonawca może zastrzec w ofercie (oświadczeniem zawartym w Formularzu Oferty), iż Zamawiający nie będzie mógł ujawnić informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 4.2 Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jedn.: Dz. U. z 2019 r., poz. 1010 z późn. zm.) rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co, do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności, tzn. zastrzegł składając ofertę, iż nie mogą być one udostępnione innym uczestnikom postępowania; 4.3. Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone, jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem „tajemnica przedsiębiorstwa”, lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. Stosowne zastrzeżenie Wykonawca winien złożyć na Formularzu oferty. W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdej zainteresowanej osoby; 4.4. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4. Ustawy Pzp. 5. Zamawiający wymaga, aby w treści oferty Wykonawcy zawarli swoje zobowiązanie do dopełnienia obowiązków informacyjnych wynikających z art. 13 i 14 Rozporządzenia RODO w odniesieniu do swoich pracowników, zleceniobiorców, podwykonawców, co, do których zachodzi obowiązek stosowania przepisów o ochronie danych osobowych. Brak powyższego zobowiązania skutkować będzie odrzuceniem oferty, jako nieodpowiadającej treści SIWZ. 4. Wykonawca, pod rygorem stwierdzenia uchylania się od podpisania umowy, dostarczy najpóźniej w dniu podpisania umowy: a) umowę regulującą współpracę wykonawców, którzy wspólnie złożyli ofertę; b) pełnomocnictwo do zawarcia umowy, – jeżeli umowa będzie podpisywana przez osobę działającą w imieniu Wykonawcy; c) pełnomocnictwo do zawarcia umowy w imieniu Wykonawców, którzy wspólnie złożyli ofertę, – jeżeli takie pełnomocnictwo nie zostało złożone wcześniej razem z ofertą; d) oświadczenie Wykonawcy o tym, że osoby wskazane do realizacji przedmiotu zamówienia nie figurują w Krajowym Rejestrze Karnym, e) dokument potwierdzający posiadanie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na każdą część oddzielnie w kwocie (sumie ubezpieczenia) minimum: • dla części 1: 500 000 zł. • dla części 2: 500 000 zł 5. Wykonawca, który prowadzi działalność gospodarczą w formie spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, w przypadku, gdy wartość umowy przekroczy dwukrotnie wysokość kapitału zakładowego takiego Wykonawcy, najpóźniej w dniu podpisania umowy jest zobowiązany dostarczyć uchwałę zgodnie z postanowieniami art. 230 Kodeksu spółek handlowych lub odpis umowy spółki, zezwalający na zaciąganie takich zobowiązań; 6. Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego z zastrzeżenie art.183 ustawy Pzp w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przekazania Wykonawcom zawiadomienia o wyborze oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane przy pomocy środków komunikacji elektronicznej, albo nie krótszym niż 10 dni, – jeżeli zostało przesłane w inny sposób, nie później jednak niż przed upływem terminu związania ofertą;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach