Przetargi.pl
Kompleksowa rewitalizacja na terenie ROF – rewitalizacji zespołu parkowego w Tyczynie

Gmina Tyczyn ogłasza przetarg

  • Adres: 36-020 Tyczyn, Rynek
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. (017) 2219310
  • Data zamieszczenia: 2019-07-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Tyczyn
    Rynek 18
    36-020 Tyczyn, woj. podkarpackie
    tel. (017) 2219310
    REGON: 69058216300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tyczyn.pl; www.bip.tyczyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa rewitalizacja na terenie ROF – rewitalizacji zespołu parkowego w Tyczynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Kompleksowa rewitalizacja na terenie ROF – rewitalizacji zespołu parkowego w Tyczynie”, ul. Grunwaldzka i ul. Parkowa, działki nr ew. 1193/7, 1193/6 i część działki nr ew.1193/9 w Tyczynie. Realizacja przedmiotowej inwestycji przewidziana jest według formuły ”zaprojektuj i wybuduj” tj. opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie rewitalizacji zespołu parkowego w Tyczynie wraz z budową i modernizacją niezbędnej infrastruktury technicznej oraz budową nowych elementów zagospodarowania terenu. Wykonanie zadania w oparciu o decyzję lokalizacji inwestycji celu publicznego i Program Funkcjonalno-Użytkowy wraz z załącznikami oraz wytyczne konserwatorskie L.dz.Rz.IRN.5183.144.2018.GP z dnia 20.09.2018r. – dokumenty te stanowią załączniki do SIWZ. Na przedmiot zamówienia składają się 2 etapy: I) Etap 1 – obejmuje opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego koniecznych uzgodnień, decyzji i opinii, ocen technicznych istniejących obiektów przeznaczonych do remontu niezbędnych do prawidłowej realizacji zadania oraz pozwolenia na budowę umożliwiającego rozpoczęcie robót budowlanych - zgodnie z wymogami Prawa budowlanego. - Budowa i przebudowa oświetlenia: Oświetlenie pionowe – lampy parkowe – rozmieszczone wzdłuż części ciągów komunikacyjnych; - Niwelacja terenu: Dawna strzelnica – wyrównanie wału i okopu z powierzchnią terenu; - Budowa dodatkowych ciągów komunikacyjnych: Odtworzenie historycznych ciągów komunikacyjnych. - Ogród typu włoskiego: Wykonanie projektu ogrodu w miejscu niegdyś istniejącym – część reprezentacyjna. (projekt ma uwzględniać jego fragment z zaznaczeniem możliwej rozbudowy w przyszłości na terenie obecnego boiska). - Tablice informacyjne: Tablica główna przed wejściem – rzut założenia parkowego z rozmieszczeniem wybranych pomników przyrody, architektury i charakterystycznych punktów;Tablica z regulaminem korzystania z parku; Tablice przy pomnikach przyrody – niewielkie tabliczki z charakterystyką;Tablice edukacyjno-historyczne (ścieżka edukacyjno – historyczna wzdłuż głównego ciągu komunikacyjnego); Tablice edukacyjno-przyrodnicze (ścieżka edukacyjno – przyrodnicza wzdłuż głównego ciągu komunikacyjnego); Przestrzenna makieta / tablica z rzutem projektowanego ogrodu typu włoskiego oraz wizualizacjami; - Nawierzchnie:Nawierzchnia ciągów głównych i bocznych – nawierzchnie ekologiczne /mineralne bez żywicy w składzie, samo zagęszczająca się; Nawierzchnia boiska sportowego – zamiana istniejącej nawierzchni asfaltowej na kostkę elastyczną - zieloną wraz z drenażem, podbudową, liniami boiska do piłki ręcznej i siatkowej wyposażeniem obejmującym zestaw bramek z siatkami do piłki ręcznej i do siatkówki oraz piłko chwytami ok. 60mb h do 6 m (od drogi i ogrodu włoskiego); - Remont ogrodzenia: Renowacja historycznego muru, bramy wjazdowej i furtek wejściowych; Odnowienie i uzupełnienie pozostałego ogrodzenia wokół założenia parkowego. - Mała architektura: Remont fontanny; Studnia w należytym stanie technicznym; Wprowadzenie elementów towarzyszących ciągom komunikacyjnym (ławki, kosze, stojaki na rowery itp.) - Budowa altany: opracowanie odrębnej kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego koniecznych uzgodnień, decyzji i opinii niezbędnych do prawidłowej realizacji zadania w trybie zgłoszenia o przystąpieniu do wykonywania robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę, umożliwiającego rozpoczęcie robót budowlanych zgodnie z wymogami Prawa budowlanego, na budowę miejsca wypoczynku - altany. Należy opracować dokumentację projektową niezbędną do prawidłowego i bezpiecznego wykonania wszystkich wymaganych robót (m.in. projektu budowlanego, projektu wykonawczego) oraz uzyskanie dla nich wszystkich wymaganych opinii, uzgodnień, dopuszczeń, warunków, decyzji i pozwoleń. II) Etap 2 – obejmuje wykonanie wszystkich robót budowlanych w oparciu o opracowaną i zatwierdzoną dokumentację projektową. Wszelkie wykonane czynności wymagają zgodności z przepisami ustawy – Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2018 poz. 1202) wraz z wykonaniem kompleksowej dokumentacji powykonawczej, a w tym m.in. inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Program Funkcjonalno-Użytkowy wraz z załącznikami, dokumenty te stanowią załączniki do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Sekcji III.4) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2. Dokumenty, o których mowa w pkt. 1., powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1., zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapis pkt 2. stosuje się. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5.Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 6. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. 7. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunki udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w Sekcji III.3). 8. Na wezwanie zamawiającego Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, zobowiązany jest do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w Sekcji III.4). 9. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w Sekcji III.3) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 10. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w pkt. 4 składa każdy z Wykonawców. 11.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie Zamawiającego złożyć dokumenty i oświadczenia o których mowa w Sekcji III.4) i III.5), przy czym dokumenty i oświadczenia o których mowa w Sekcji III.5) składa odpowiednio Wykonawca / Wykonawcy, który/którzy wykazuje/ą spełnianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w Sekcji III.1), natomiast dokumenty i oświadczenia o których mowa w Sekcji III.2) składa każdy z nich.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach