Przetargi.pl
Kampanie mediowe: Kampania promująca konkurs edukacyjny „Rodzinna Akcja – Zdrowa Rywalizacja” oraz kampania promująca treści edukacyjne i narzędzia NCEŻ

Instytut Żywności i Żywienia im. prof. dra med. Aleksandra Szczygła ogłasza przetarg

  • Adres: 02-903 Warszawa, ul. Powsińska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 225 509 767 , fax. 228 421 103
  • Data zamieszczenia: 2019-05-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Żywności i Żywienia im. prof. dra med. Aleksandra Szczygła
    ul. Powsińska
    02-903 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 225 509 767, fax. 228 421 103
    REGON: 28847800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.izz.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytut badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kampanie mediowe: Kampania promująca konkurs edukacyjny „Rodzinna Akcja – Zdrowa Rywalizacja” oraz kampania promująca treści edukacyjne i narzędzia NCEŻ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są kampanie mediowe: Kampania promująca konkurs edukacyjny „Rodzinna Akcja – Zdrowa Rywalizacja” oraz kampania promująca treści edukacyjne i narzędzia NCEŻ. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79341400-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane do złożenia wraz z ofertą (do oceny merytorycznej): 1. Plan komunikacyjny (plan przekazów w kampanii) kampanii Rodziny (Rodzinna Akcja: Zdrowa Rywalizacja). Plan ma być dostosowany do przebiegu i logiki Konkursu, tj. winien zawierać: • propozycję głównych komunikatów dla każdej z faz komunikacji Konkursu (rekrutacja do pierwszego etapu, rekrutacja do drugiego etapu) • przykładowe hasła - co najmniej 3 dla każdej fazy Konkursu 2. Projekty 4 reklam internetowych przeznaczonych do promocji Konkursu ( 2 reklamy dla rekrutacji do pierwszego etapu Konkursu, 2 reklamy dla rekrutacji do drugiego etapu konkursu). 3. Koncept kreatywny kampanii i projekty graficzne reklamy internetowej kampanii promującej Centrum Dietetyczne Online NCEŻ IŻŻ - Wykonawca załączy: - MAIN IDEA (główny koncept kreatywny – wspólny dla wszystkich działań komunikacyjnych wykorzystywanych w trakcie kampanii w tym w innych działaniach realizowanych przez Zamawiającego): prosto, syntetycznie, a przy tym kreatywnie sformułowana zasadnicza treść kampanii, - slogan – hasło podsumowujące główną myśl każdej z kampanii, - koncepcję graficzną reklamy internetowej zakładającej ekspozycję na różnych formatach (min 3).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach