Instytut Żywności i Żywienia im. prof. dra med. Aleksandra Szczygła ogłasza przetarg
- Adres: 02-903 Warszawa, ul. Powsińska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 225 509 767 , fax. 228 421 103
- Data zamieszczenia: 2019-05-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Żywności i Żywienia im. prof. dra med. Aleksandra Szczygła
ul. Powsińska
02-903 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 225 509 767, fax. 228 421 103
REGON: 28847800000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.izz.waw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytut badawczy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kampanie mediowe: Kampania promująca konkurs edukacyjny „Rodzinna Akcja – Zdrowa Rywalizacja” oraz kampania promująca treści edukacyjne i narzędzia NCEŻ - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są kampanie mediowe: Kampania promująca konkurs edukacyjny „Rodzinna Akcja – Zdrowa Rywalizacja” oraz kampania promująca treści edukacyjne i narzędzia NCEŻ. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79341400-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane do złożenia wraz z ofertą (do oceny merytorycznej): 1. Plan komunikacyjny (plan przekazów w kampanii) kampanii Rodziny (Rodzinna Akcja: Zdrowa Rywalizacja). Plan ma być dostosowany do przebiegu i logiki Konkursu, tj. winien zawierać: • propozycję głównych komunikatów dla każdej z faz komunikacji Konkursu (rekrutacja do pierwszego etapu, rekrutacja do drugiego etapu) • przykładowe hasła - co najmniej 3 dla każdej fazy Konkursu 2. Projekty 4 reklam internetowych przeznaczonych do promocji Konkursu ( 2 reklamy dla rekrutacji do pierwszego etapu Konkursu, 2 reklamy dla rekrutacji do drugiego etapu konkursu). 3. Koncept kreatywny kampanii i projekty graficzne reklamy internetowej kampanii promującej Centrum Dietetyczne Online NCEŻ IŻŻ - Wykonawca załączy: - MAIN IDEA (główny koncept kreatywny – wspólny dla wszystkich działań komunikacyjnych wykorzystywanych w trakcie kampanii w tym w innych działaniach realizowanych przez Zamawiającego): prosto, syntetycznie, a przy tym kreatywnie sformułowana zasadnicza treść kampanii, - slogan – hasło podsumowujące główną myśl każdej z kampanii, - koncepcję graficzną reklamy internetowej zakładającej ekspozycję na różnych formatach (min 3).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej, polegającej na promocji działań wdrażanych przez WUP w Warszawie w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Mazowsza 2021-2027
Dodano: 2024-03-07 - Opracowanie i przeprowadzenie kampanii społecznej dotyczącej dostępności dla osób z niepełnosprawnościami
Dodano: 2024-01-11 - Przygotowanie i realizacja wraz z obsługą techniczną i oprawą filmową wydarzenia pn. „Jubileuszowa Gala Wręczenia Nagród w konkursie na Najlepszy Produkt Turystyczny – Certyfikat POT 2023”
Dodano: 2023-12-21 - Wynajem nośników reklamowych oraz usługa emisji spotów reklamowych dla kampanii promującej ofertę planetarium Centrum Nauki Kopernik realizowanej w województwie mazowieckim.
Dodano: 2023-11-28 - Promocja w mediach programu prewencyjnego "Efektywne zarządzanie ryzykiem zawodowym"
Dodano: 2023-11-15 - wynajem nośników reklamowych typu billboard, druk bannerów/reklam na wszystkie wynajęte billboardy, ich montaż, demontaż i utylizacja
Dodano: 2023-09-22 - wynajem 20 nośników reklamowych typu billboard zlokalizowanych w powiecie siedleckim z czego 10 nośników zlokalizowanych w mieście Siedlce, druk bannerów , ich montaż, demontaż i utylizacja”
Dodano: 2023-09-21 - Usługa przeprowadzenia kampanii informacyjno–promocyjnej dotyczącej uruchomienia nowej strony internetowej Funduszy Europejskich na Mazowszu 2021-2027
Dodano: 2023-09-19 - Kampania reklamowa promująca Mt 5,14 | Muzeum Jana Pawła Ii I Prymasa Wyszyńskiego
Dodano: 2023-08-31 - Przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnych dotyczących działań Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej
Dodano: 2023-08-17