Przetargi.pl
II POSTĘPOWANIE – Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania: Przebudowa i modernizacja pomieszczeń Powiatowego Centrum Usług Wspólnych w Kędzierzynie-Koźlu wraz z wyposażeniem - realizacja ETAP-u I i ETAP-u II

Powiatowe Centrum Usług Wspólnych w Kędzierzynie-Koźlu ogłasza przetarg

  • Adres: 47-220 Kędzierzyn-Koźle, Konstantego Damrota
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 472 38 80, , fax. 77 4723886 w. 14
  • Data zamieszczenia: 2019-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Usług Wspólnych w Kędzierzynie-Koźlu
    Konstantego Damrota 30
    47-220 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie
    tel. 77 472 38 80, , fax. 77 4723886 w. 14
    REGON: 36620956400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.cuwkk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    II POSTĘPOWANIE – Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania: Przebudowa i modernizacja pomieszczeń Powiatowego Centrum Usług Wspólnych w Kędzierzynie-Koźlu wraz z wyposażeniem - realizacja ETAP-u I i ETAP-u II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia składa się z dwóch części zamówienia, każda część wykonywana jest w dwóch etapach realizowanych w określonej kolejności wykonania: CZĘŚĆ I zamówienia – branża architektoniczna, konstrukcyjna, sanitarna 1) Etap I zamówienia - wykonanie robót budowlanych na parterze budynku przy ul. Damrota 30 w Kędzierzynie-Koźlu 2) Etap II zamówienia - wykonanie robót budowlanych na pierwszym piętrze budynku przy ul. Damrota 30 w Kędzierzynie-Koźlu Do realizacji II etapu z I CZĘŚCI zamówienia wykonawca może przystąpić po wykonaniu i odbiorze prac z I etapu. CZĘŚĆ II zamówienia – branża elektryczna 1. Etap I zamówienia - wykonanie robót elektrycznych, teletechnicznych i elektronicznych na parterze budynku przy ul. Damrota 30 w Kędzierzynie-Koźlu 2. Etap II zamówienia - wykonanie robót elektrycznych, teletechnicznych i elektronicznych na pierwszym piętrze budynku przy ul. Damrota 30 w Kędzierzynie-Koźlu Do realizacji II etapu z II CZĘŚCI zamówienia wykonawca może przystąpić po wykonaniu i odbiorze prac z I etapu. Wykonawca realizujący zamówienie w II części zamówienia zobowiązany jest współpracować i uzgadniać realizację prac z wykonawcą realizującym zamówienie w I CZĘŚCI. Koordynatorem prac Zamawiający ustanawia inspektora nadzoru inwestorskiego. Szczegółowy zakres prac części I zamówienia: Zakres robót w I etapie, I części realizacji zamówienia na parterze budynku obejmuje: 1. wykonanie prac budowlanych na parterze budynku przy ul. Damrota 30 w Kędzierzynie-Koźlu, w tym: a) Branża architektoniczna: - Roboty murarskie - Roboty w zakresie okładziny tynkowej - Kładzenie glazury w tym posadzki z płytek - Kładzenie wykładzin elastycznych - Roboty w zakresie izolacji dźwiękoszczelnych - Malowanie pomieszczeń - Instalowanie drzwi, ościeżnic i drzwi aluminiowych - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe - Roboty w zakresie burzenia - Instalowanie okablowania komputerowego b) Branża konstrukcyjna: - Roboty murarskie - Instalowanie konstrukcji metalowych c) Branża sanitarna: - Roboty instalacyjne hydrauliczne - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe - Roboty w zakresie burzenia - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych Przy realizacji prac w I etapie, I CZĘŚCI ZAMÓWIENIA zamawiający wymaga, aby w pierwszej kolejności zostały wykonanie prace w pomieszczeniu punktu świadczącego bezpłatną pomoc prawną (wykucie otworu i osadzenie drzwi). Prace te muszą zostać wykonane w sobotę z uwagi na niemożność przerwania świadczenia usług bezpłatnej pomocy prawnej. Pomoc prawna udzielana jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 13:00 do 17:00. Zakres robót w II etapie I części realizacji zamówienia na pierwszym piętrze budynku obejmuje: 1. wykonanie prac budowlanych na pierwszym piętrze budynku przy ul. Damrota 30 w Kędzierzynie-Koźlu, w tym: a) Branża architektoniczna: - Roboty murarskie - Roboty w zakresie okładziny tynkowej - Kładzenie glazury w tym posadzki z płytek - Kładzenie wykładzin elastycznych - Roboty w zakresie izolacji dźwiękoszczelnych - Malowanie pomieszczeń - Instalowanie drzwi, ościeżnic i drzwi aluminiowych - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne b) Branża konstrukcyjna: - Roboty murarskie c) Branża sanitarna: - Roboty instalacyjne hydrauliczne - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe - Roboty w zakresie burzenia - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych Szczegółowy zakres prac części II zamówienia: Zakres robót w I etapie II części realizacji zamówienia na parterze budynku obejmuje: 1. wykonanie prac elektrycznych i elektrotechnicznych na parterze budynku przy ul. Damrota 30 w Kędzierzynie-Koźlu, w tym: a) Branża elektryczna: - Roboty instalacyjne elektryczne - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych - Inne instalacje elektryczne - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych - Instalowanie linii telefonicznych - Instalowanie infrastruktury okablowania - Instalowanie okablowania komputerowego Zakres robót w II etapie II części realizacji zamówienia na pierwszym piętrze budynku obejmuje: 2. wykonanie prac elektrycznych i elektrotechnicznych na pierwszym piętrze budynku przy ul. Damrota 30 w Kędzierzynie-Koźlu, w tym: a) Branża elektryczna: - Roboty instalacyjne elektryczne - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych - Inne instalacje elektryczne - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych - Instalowanie linii telefonicznych - Instalowanie infrastruktury okablowania - Instalowanie okablowania komputerowego Przy realizacji robót z zakresu elektrycznego i wentylacji (w tym związanych z klimatyzacją) należy kierować się projektem wykonawczym. Z zakresu robót elektrycznych zostały wyłączone prace związane z wymianą opraw, instalacją alarmu i instalacją rejestracji czasu pracy. Zamawiający informuje, iż dokumentacja projektowa zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego określa całość prac przewidzianych do realizacji w całym zadaniu tj. 3 etapy. Do wykonywania w niniejszym postępowaniu przewidziano tylko prace z I i II etapu, które określają dokumenty pn. przedmiar robót – I Etap i Etap II z każdej branży (stosować pomocniczo do obliczenia ceny). Wykonawca przy wycenie oferty powinien kierować się zakresem określonym w przedmiarach (stosować pomocniczo do obliczenia ceny) oraz odpowiednimi częściami dokumentacji projektowej. Zamawiający umożliwia Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej. Pełny oraz dokładny zakres i opis przedmiotu zamówienia określony jest przez: - Dokumentację projektową sporządzoną przez: W-Pol Sp. z o.o. ul. Kpt. Janiego 12, 44-200 Rybnik; - Przedmiary robót pn.: I Etap i etap II (stanowią tylko materiał pomocniczy do obliczenia ceny); - STWiO. opublikowane na stronie Zamawiającego www.bip.cuwkk.pl. Wykonanie przedmiotu zamówienia w części I i II zamówienia obejmuje ponadto: 1. Wykonanie dokumentacji powykonawczej, 2. Organizację, zagospodarowanie i oznakowanie budowy oraz likwidację placu budowy, 3. Wykonawca ma obowiązek zorganizować i przeprowadzić roboty w sposób bezpieczny, niestwarzający zagrożenia dla osób przebywających na terenie inwestycji. Szczególnie jest odpowiedzialny za prowadzenie robót budowlanych zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny prac podczas wykonywania robót budowlano-montażowych i rozbiórkowych (Dz. U. z 2003 r. Nr 47 poz. 401), 4. W przypadku uszkodzenia istniejących mediów i innych istniejących elementów egzekwowane będzie wyrównanie strat na podstawie kalkulacji powykonawczej oraz strat wynikających z braku zasilania czy transmisji, sporządzonej przez poszkodowanego Użytkownika bądź Właściciela, 5. Utrzymanie porządku w trakcie realizacji robót, systematyczne porządkowanie miejsc wykonywania prac oraz uporządkowanie po zakończeniu robot, 6. Drogi wykorzystywane do obsługi budowy, powinny być utrzymane w czystości i porządku. Zakazuje się zastawiania ww. dróg do parkowania aut budowy. Wykonawca ma obowiązek systematycznie czyścić i spłukiwać z chodników i jezdni kurz, pył i brud spowodowane realizacją budowy, 7. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Inspektorowi Nadzoru do akceptacji wszystkie rozwiązania robocze, rysunki warsztatowe z odpowiednimi opisami, obliczeniami, próbki materiałów, prototypy wyrobów zarówno ujętych jak i nie ujętych dokumentacją projektową wraz z wymaganymi świadectwami, dopuszczeniami, atestami itp.; przed wykonaniem lub zamówieniem elementów indywidualnych Wykonawca musi sprawdzić ich wymiary na budowie, 8. Przed dokonaniem zamówienia materiałów, urządzeń i wyposażenia Wykonawca ma obowiązek dokonania pomiarów na obiekcie oraz przedstawienia Zamawiającemu propozycji materiałowych i kolorystycznych, celem akceptacji, 9. Wykonawca winien wykonać wszelkie czynności niezbędne dla realizacji robot w taki sposób, by w granicach wynikających z konieczności wypełnienia zobowiązań umownych nie zakłócać bardziej niż to jest konieczne porządku publicznego, dostępu użytkowania lub zajmowania dróg, chodników i placów publicznych i prywatnych do i na terenach należących zarówno do Zamawiającego jak i do osób trzecich, 10. Wykonawca winien zabezpieczyć Zamawiającego przed wszelkimi roszczeniami, postępowaniami, odszkodowaniami i kosztami jakie mogą być następstwem nieprzestrzegania powyższego postanowienia, 11. Wykonawca winien zabezpieczyć drogi dojazdowe do placu budowy od uszkodzenia przez ruch związany z działalnością Wykonawcy i Podwykonawców, dobierając trasy i używając pojazdów tak, aby szczególny ruch związany z transportem materiałów, urządzeń i sprzętu Wykonawcy na plac budowy ograniczyć do minimum oraz aby nie spowodować uszkodzenia tych dróg, 12. Wykonawca powinien zabezpieczyć i powetować Zamawiającemu wszelkie roszczenia jakie mogą być skierowane w związku z tym bezpośrednio przeciw Zamawiającemu, oraz podjąć negocjacje i zapłacić roszczenia jakie wynikną na skutek zaistniałych szkód, 13. Wykonawca ma obowiązek uczestniczyć, na żądanie Zamawiającego, w naradach i innych czynnościach w trakcie realizacji przedmiotu Umowy oraz w okresie gwarancji lub rękojmi, 14. Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu, 15. Próby i odbiory z udziałem wymaganych instytucji państwowych, inwestora i użytkownika, 16. Wykonanie zaleceń pokontrolnych i poodbiorowych, 17. Zebranie odpadów powstałych w wyników realizacji przedmiotu zamówienia i przekazanie ich do odzysku, unieszkodliwienia lub składowania. Powstałe w ten sposób odpady - w tym również wszelkiego rodzaju nadziemne, podziemne, nieorganiczne i organiczne pozostałości typu gruz, złom, pnie, korzenie, karpiny itp. należy bez zbędnej zwłoki wywieźć na Regionalną Instalację Przetwarzania Odpadów Komunalnych lub przekazać przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. Składowanie w rejonie placu budowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego zdemontowanych materiałów nadających się do odzysku jest możliwe na okres nie dłuższy niż termin realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić Zamawiającemu dokumenty potwierdzające złożenie wytworzonych odpadów na RIPOK lub przekazanie przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów, 18. Zwrot kosztów pobranych od Zamawiającego mediów (woda, energia elektryczna), 19. Uporządkowanie terenu budowy oraz przywrócenie terenu po zakończeniu robót do stanu pierwotnego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: NIE DOTYCZY
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty wypełniony ściśle wg załączonego do SIWZ wzoru druku z kompletem oświadczeń dotyczących spełnienia warunków oferty i udzielenia zamówienia oraz podpisany przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy określonego aktem rejestrowym z podaniem imienia i nazwiska. 2. Pełnomocnictwo wystawione wg wzoru załączonego do niniejszej SIWZ lub pełnomocnictwa Wykonawcy. W przypadku przedkładania kopii pełnomocnictw muszą być one potwierdzone (uwierzytelnione) notarialnie za zgodność z oryginałem. 3. Oświadczenie wstępne Wykonawcy w zakresie wskazanym w druku Nr 1 i określone w pkt 10.7 niniejszej SIWZ potwierdzające spełnienie warunków postępowania. 4. Oświadczenie wstępne Wykonawcy w zakresie wskazanym w druku Nr 2 i określone w pkt 10.7 niniejszej SIWZ. 5. Oświadczenie wstępne Wykonawcy w zakresie wskazanym w druku Nr 2A i określone w pkt 10.7 niniejszej SIWZ. Oświadczenie należy złożyć i dołączyć do oferty, gdy Wykonawca polega na zasobach podmiotu udostępniającego. 6. Oświadczenie podmiotu trzeciego o udostępnieniu swoich zasobów w zakresie doświadczenia lub udostępnienia osób Wykonawcy w zakresie wskazanym w druku Nr 5A i 6A i określone w pkt 6.5 niniejszej SIWZ. Oświadczenie należy złożyć i dołączyć do oferty, gdy Wykonawca polega na zasobach podmiotu udostępniającego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach