Gmina Dębno ogłasza przetarg
- Adres: 32-852 Dębno, Wola Dębińska
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 146 658 714 , fax. 146 658 722
- Data zamieszczenia: 2020-12-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Dębno
Wola Dębińska 240
32-852 Dębno, woj. małopolskie
tel. 146 658 714, fax. 146 658 722
REGON: 54035700000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminadebno.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Głęboka termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Dębno – Urząd Gminy Dębno - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót termomodernizacyjnych w budynku Urzędu Gminy Dębno w trybie zaprojektuj i wybuduj. Budynek znajduje się w Gminie Dębno na dz. nr ew. 640/3, 641/1 w miejscowości Wola Dębińska, która stanowi własność Gminy Dębno. 2. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch etapów: 1) ETAP I - obejmujący opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej oraz uzyskanie prawomocnych wymaganych prawem decyzji oraz uzyskanie w imieniu i na rzecz zamawiającego pozwolenia na budowę 2) ETAP II - obejmuje roboty termomodernizacyjne budynku. 3. W skład Etapu I wchodzi następujący zakres zadań: 1) Opracowanie kompletnego projektu budowlanego termomodernizacji na podstawie i w zakresie określonym w Programie Funkcjonalno – Użytkowym Zamówienia obejmującą: a) Projekt Budowlany – pełnobranżowy, opracowany w zakresie zgodnym z wymaganiami obowiązującej w Polsce ustawy Prawo budowlane z 7 lipca 1994 (Dz.U. 2020 poz. 1333 ) wraz z innymi opracowaniami wymaganymi dla uzyskania Pozwolenia na Budowę (w tym np. Plan BIOZ, operat wodno-prawny itd.) oraz uzyska wszelkie niezbędne dokumenty i uzgodnienia. Projekt budowlany winien być opracowany z uwzględnieniem warunków zatwierdzenia projektu wstępnego. b) Dokumentację Wykonawczą (Projekty Wykonawcze) dla celów realizacji Robót. Projekty techniczne wykonawcze stanowić będą uszczegółowienie dla potrzeb wykonawstwa Projektu Budowlanego. Dokumentacja winna być opracowana z uwzględnieniem warunków zatwierdzenia Projektu Budowlanego oraz warunków zawartych w uzyskanych opiniach i uzgodnieniach, jak również w Wymaganiach Zamawiającego. c) Dokumentację Powykonawczą z naniesionymi w sposób czytelny wszelkimi zmianami wprowadzonymi w trakcie budowy wraz z inwentaryzacją geodezyjną wykonanych obiektów i infrastruktury technicznej. d) Instrukcje dotyczące poszczególnych instalacji, e) Kompletną dokumentację niezbędną do uzyskania w imieniu pozwolenia na użytkowanie dla Obiektu ( Urzędu Gminy Dębno) 2) Uzyskanie, przed rozpoczęciem opracowywania dokumentacji projektowej, formalnego uzgodnienia przez Zamawiającego materiałów przedprojektowych w zakresie rozwiązań technologicznych, 3) Konsultacje z Zamawiającym na każdym etapie opracowywania dokumentacji projektowej dotyczących istotnych, mających wpływ na koszty elementów, tj. rozwiązań technologicznych, materiałowych, przy jednoczesnym założeniu, że zaprojektowane rozwiązania i materiały zapewnią minimalizację kosztów, wykonawca może zastosować, po uzgodnieniu z Zamawiającym, rozwiązania o lepszych parametrach technicznych od przewidzianych w Programie Funkcjonalno – Użytkowym. W przypadku wniesienia uwag do projektu przez Zamawiającego lub inspektora nadzoru inwestorskiego, Wykonawca ma obowiązek naniesienia stosownych korekt w złożonym projekcie w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty przekazania uwag i przedłożenie Zamawiającemu poprawionego projektu. 4) Uzyskanie od Zamawiającego zatwierdzenia wszystkich elementów dokumentacji projektowej oraz w razie potrzeby – zatwierdzenia jej również przez właściwy organ administracji publicznej. 5) Opracowanie, skompletowanie i złożenie do właściwego organu kompletnego Wniosku o Pozwolenie na Budowę (wraz z wszystkimi niezbędnymi załącznikami), a następnie pozyska w imieniu i na rzecz Zamawiającego Pozwolenia na Budowę. Wykonawca opracuje, skompletuje i złoży do właściwych organów również wszystkie inne niezbędne wnioski o pozwolenia i decyzje wymagane do skompletowania Wniosku o Pozwolenie na Budowę, jak też pozyska w imieniu i na rzecz Zamawiającego takie pozwolenia i decyzje. Wykonawca wystąpi i pozyska przy tym w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkie wymagane zgodnie z prawem polskim i UE opinie, ekspertyzy i uzgodnienia niezbędne do uzyskania Pozwoleń na Budowę oraz niezbędne do uzyskania decyzji i pozwoleń poprzedzających Pozwolenie na Budowę 6) Pozyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkie wymagane zgodnie z prawem polskim i UE uzgodnienia, opinie, pozwolenia, decyzje administracyjne niezbędne do uruchomienia i eksploatacji Obiektu (Urząd Gminy Dębno), w tym w szczególności pozwolenie na użytkowanie, (jeżeli będzie wymagane). W zakresie obowiązków Wykonawcy będzie przy tym opracowanie i skompletowanie wniosków o wszelkie uzgodnienia, opinie, pozwolenia i decyzje administracyjne niezbędne uzyskania decyzji na użytkowanie 7) Wykonanie dodatkowej dokumentacji uzupełniającą na własny koszt, jeżeli w trakcie uzyskania pozwolenia na wykonanie robót budowlanych zaistnieje taka okoliczność. 8) Wykonawca przygotuje dokumentację projektową w formie określonej w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz Programu Funkcjonalno–Użytkowego (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz.1129), 9) Wykonawca dostarczy Dokumentację Projektową Publicznego Przedszkola w Łoniowej do siedziby Zamawiającego w następującej ilości: a) dwóch opieczętowanych kompletów Projektu budowlanego, zatwierdzonego przez organ wydający pozwolenie na budowę lub rozbiórkę oraz dwa egzemplarze w wersji elektronicznej (ponadto Wykonawca winien Wykonać minimum 4 egzemplarze projektu budowlanego w celu złożenia z wnioskiem o wydanie pozwolenia na budowę oraz jeden egzemplarz dla Inspektora), b) czterech kompletów Dokumentacji Wykonawczej zatwierdzonej przez Zamawiającego oraz cztery komplety w wersji elektronicznej, c) czterech kompletów Dokumentacji Powykonawczej zatwierdzonej przez Zamawiającego oraz cztery komplety wersji elektronicznej 10) Wersja elektroniczna Dokumentacji Projektowej wykonana zostanie z zastosowaniem następujących formatów elektronicznych: a) rysunki, schematy, diagramy, itp. – format dwg. b) opisy, zestawienia, specyfikacje, itp. – format doc, xls. c) harmonogramy, itp. – format mpp. d) uzgodnienia, decyzje, itp. – format pdf. Ponadto w wersji elektronicznej, w formacie pdf, winny zostać zapisane skany oryginału Projektu Budowlanego oraz innych dokumentów składanych przez Wykonawcę w celu uzyskania decyzji administracyjnych. Skany winny być tożsame z oryginałami, tj. zawierać winny niezbędne podpisy i pieczęcie. Wszystkie przekazywane dokumenty w formie elektronicznej, wytworzone przez Wykonawcę muszą posiadać możliwość edytowania, drukowania i zapisywania. Wymóg ten nie dotyczy uzgodnień, decyzji itp. uzyskanych przez Wykonawcę od odpowiednich władz, organów. Wersja elektroniczna Dokumentacji Projektowej zostanie przekazana w formie zapisu na płytach CD/DVD lub innym nośniku akceptowanym przez Zamawiającego i Inspektora Nadzoru. 4. W skład Etapu II wchodzi następujący zakres zadań: 1) Wykonanie robót termomodernizacyjnych budynku Urzędu Gminy w Dębnie na podstawie zatwierdzonej przez Zamawiającego i właściwy organ administracji architektoniczno-budowlanej dokumentacji projektowej oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i zgodnie ze sztuką budowlaną obejmujące: a) W modernizacji centralnego ogrzewania - demontaż istniejącego kotła - demontaż systemu kominowego - montaż gazowego kotła kondensacyjnego - montaż dedykowanego do kotłów systemu spalinowego - modernizacja orurowania, pomp, armatury w obrębie kotłowni na potrzeby instalacji nowego gazowego kotła kondensacyjnego - montaż systemu detekcji gazu -montaż systemu uzdatniania wody - próbki instalacji elektrycznej w celu podłączania nowych urządzeń - przeprowadzanie prób i testów przed rozruchem kotłowni, - montaż liczników energii umożliwiających opomiarowanie instalacji - zastosowanie automatyki poglądowej w węźle cieplnym - wymiana grzejników - montaż przy grzejnikowych zaworów termostatycznych b) ocieplenie ścian wewnętrznych do strychu styropianem o grubości 7 cm i o współczynniku przenikania ciepła niższym bądź równym 0,042 W/ (m•K). c) ocieplenie stropu nad drugim piętrze wełną mineralną bądź wata szklaną o współczynniku przewodzenia niższym bądź równym 0,040 W/(m•K) i o grubości 12 cm. d) ocieplenie stropu nad pierwszym piętrem wełną mineralną bądź watą szklana o współczynniku przewodzenia niższym bądź równym 0,040 W/(m•K) i o grubości 20 cm. e) remont stolarki okiennej oraz montaż nawiewników automatycznych f) wymiana stolarki drzwiowej, o współczynniku przenikania ciepła U=1,3 W/(m2•K). g) wymiana oświetlenia energooszczędnego LED. 2) Uzyskanie niezbędnych uzgodnień i pozwoleń wynikających z praw oraz wymogów Programu Funkcjonalno-Użytkowego, umożliwiających eksploatację obiektów oraz instalacji 3) Uzyskanie decyzji o pozwolenie na użytkowanie, (jeżeli będzie wymagana) lub zgłoszenia zakończenia robót. 4) Przekazanie Zamawiającemu obiektów do użytkowania Uwaga: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: Program Funkcjonalno-Użytkowy stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ oraz projekt umowy stanowiący załącznik nr 8 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. 2. Wysokość wadium ustala się na kwotę 10 000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) Pieniądzu ( należy wnieść przelewem na konto nr 40945300090030030000260006 Bank Spółdzielczy Brzesko O/Dębno z adnotacją „wadium na zadanie pn; Głęboka termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Dębno – Urząd Gminy Dębno. b) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenia kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) Gwarancjach bankowych; d) Gwarancjach ubezpieczeniowych; e) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Oryginał dokumentu potwierdzający wniesienie wadium w innych dopuszczonych przez zamawiającego formach należy załączyć w formie oryginału do złożonej oferty. 5. Za datę wniesienia Wadium w pieniądzu uznaje się datę wpływu pieniędzy na rachunek bankowy Zamawiającego. 6. W zakresie wadium zastosowanie mają przepisy ustawy Pzp. 7. Wykonawca, wpłacając wadium w formie pieniądza, podaje w formularzu ofertowym numer rachunku, na jaki Zamawiający winien zwrócić wadium. 8. Jeżeli Wykonawca nie wpłaci wymaganego wadium lub wniesie je w sposób nieprawidłowy jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b pzp. 9. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. 10. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający identyfikację złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny z podaniem imienia i nazwiska. 11. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowo, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie formułuje szczegółowych warunków w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty należy dołączyć: a) Wypełniony formularz oferty stanowiący załącznik nr 1. Brak przedłożenia załącznika będzie skutkować odrzuceniem oferty Wykonawcy b) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, c) Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ, d) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile ofertę składa pełnomocnik a upoważnienie nie wynika z dokumentacji rejestrowej, e) Zobowiązanie podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów zgodnie z zał. nr 4 do SIWZ, f) Potwierdzenie wpłaty wadium, (jeżeli zostało wniesione w sposób inny niż w pieniądzu 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp – jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu Oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 3.4. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 1) Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. z późn. zm. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2) Zamiast dokumentów, o których mowa w rozdz. VII ust. 2 pkt. 2 SIWZ Wykonawca składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości, 3) Dokument, o którym mowa w ust. 4 pkt 2 lit. a powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z infrastrukturą techniczną na działkach przy ul. Jana Kilińskiego w miejscowości Rabka Zdrój
Dodano: 2024-03-28 - Przebudowa i modernizacja dróg w Gminie Niedźwiedź – II etap
Dodano: 2024-03-27 - Poprawa stanu nawierzchni dróg Powiatu Krakowskiego droga powiatowa 2182K.
Dodano: 2024-03-26 - Poprawa stanu nawierzchni dróg Powiatu Krakowskiego droga powiatowa nr 2155K.
Dodano: 2024-03-26 - Rozbudowa drogi gminnej 510763K na odcinku I w km od 0+000,00 do km 0+107,19, budowa drogi gminnej w km od 0+107,19 do km 0+550,00 w miejscowości Oświęcim, Gmina Miasto Oświęcim
Dodano: 2024-03-26 - Budowa budynku lodowiska wraz z rozbudową i przebudową instalacji wewnętrznych oraz z budową miejsc parkingowych oraz z zagospodarowaniem terenu na dz. Nr 450/1, 455/5 obr. 5 Śródmieście.
Dodano: 2024-03-22 - Rozbudowa WDK w Czarnochowicach
Dodano: 2024-03-22 - Modernizacja kompleksów sportowych "Moje Boisko ORLIK 2012" w Jazowsku i Łącku - MODERNIZACJA OGRODZENIA BOISKA ORLIK W JAZOWSKU
Dodano: 2024-03-22 - Modernizacja oczyszczalni ścieków w Gnojniku - etap V
Dodano: 2024-03-21 - Modernizacja i rozbudowa infrastruktury społecznej i edukacyjnej na terenie gminy Lipnica Murowana
Dodano: 2024-03-21