Powiat Będziński ogłasza przetarg
- Adres: 42-500 Będzin, ul. Sączewskiego
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 368 07 00 , fax. 32 267 79 33
- Data zamieszczenia: 2019-10-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Będziński
ul. Sączewskiego 6
42-500 Będzin, woj. śląskie
tel. 32 368 07 00, fax. 32 267 79 33
REGON: 27625494000000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Energia słoneczna w obiektach użyteczności publicznej Powiatu Będzińskiego – zwiększenie poziomu produkcji energii ze źródeł odnawialnych, ochrona środowiska - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w zakresie wykonania instalacji fotowoltaicznych na 5 obiektach użyteczności publicznej. Przedmiot zamówienia obejmuje: Etap I obejmuje: - opracowanie przez Wykonawcę dokumentacji technicznej zgodnie z wymaganiami Programu funkcjonalno-użytkowego: - wykonanie wizualizacji komputerowej do prezentacji publicznej w formacie JPG; - przeprowadzenie niezbędnych procedur formalno-prawnych i uzyskania wymaganych zgód, zezwoleń, postanowień lub decyzji administracyjnych Etap II obejmuje: – wykonanie na podstawie opracowanej dokumentacji technicznej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót montażu instalacji i urządzeń elektrycznych poprzez podłączenie instalacji fotowoltaicznych do sieci elektroenergetycznej, zgodnie z warunkami uzyskanymi od miejscowego operatora sieci dystrybucyjnej (jeżeli wymagane); - wykonanie dokumentacji fotograficznej instalacji w formie elektronicznej z jej opisem, obrazującej stan przed, w trakcie i po wykonaniu robót; - zapewnienie nadzoru autorskiego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia podczas realizacji całego przedsięwzięcia; - uruchomienie zabudowanych urządzeń i wykonanych instalacji; - zgłoszenie przyłączenia instalacji fotowoltaicznej do sieci elektroenergetycznej lokalnemu operatorowi oraz uzyskanie innych pozwoleń wymaganych przepisami; - wykonanie dokumentacji powykonawczej; - przeprowadzeniu szkolenia w terminie uzgodnionym z Zamawiającym w obiektach dla personelu technicznego w zakresie poprawnej i bezpiecznej eksploatacji i konserwacji nowych urządzeń; - uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektu, jeżeli takie będzie wymagane; - usługę serwisową. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy będący załącznikiem do niniejszej SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca przekazuje, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, oświadczenie o którym mowa w pkt 4.2. zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – dokument ten (np. zobowiązanie) należy złożyć wraz z ofertą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja kanalizacji deszczowej w Szkole Podstawowej nr 25 w Bielsku-Białej przy ul. Pocztowej 28 a wraz z przebudową dziedzińca.
Dodano: 2023-12-21 - Utworzenie i wyposażenie dziennego domu Seniora+ w Moczydle
Dodano: 2023-10-06 - Utworzenie i wyposażenie dziennego domu Seniora+ w Moczydle
Dodano: 2023-08-02 - Remont i malowanie elewacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Gajowej 1 w Częstochowie, stanowiącego zasób komunalny gminy, zarządzany i admi. przez ZGM TBS w Częstochowie Spółka z o.o.
Dodano: 2023-06-30 - BUDOWA BOISKA SPORTOWEGO W MIZEROWIE WRAZ Z ZAPLECZEM
Dodano: 2023-06-29 - BUDOWA BOISKA SPORTOWEGO W MIZEROWIE WRAZ Z ZAPLECZEM
Dodano: 2023-06-12 - Budowa boiska sportowego w Mizerowie wraz z zapleczem
Dodano: 2023-05-31 - Wykonanie prac remontowych na sieci kanalizacji sanitarnej wraz z robotami odtworzeniowymi w 2023 r.
Dodano: 2023-05-26 - Budowa odcinka wodociągu w ul. Granicznej w m. Draliny
Dodano: 2023-05-19 - Zagospodarowanie terenu placu targowego na miejsce rekreacji dla mieszkańców w Gierałtowicach
Dodano: 2023-05-13