Kancelaria Senatu ogłasza przetarg
- Adres: 00-902 Warszawa, Wiejska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. +48226949035 , fax. +48226949213
- Data zamieszczenia: 2019-11-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Kancelaria Senatu
Wiejska 6/8
00-902 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. +48226949035, fax. +48226949213
REGON: 00139380011000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.senat.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Kancelaria Senatu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
druk i dostawa do Kancelarii Senatu akcydensów oraz materiałów informacyjnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest druk i dostawa do Kancelarii Senatu akcydensów oraz materiałów informacyjnych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: nr 1 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia dotyczący wizytówek dla senatorów i dla Kancelarii Senatu – I część zamówienia i nr 2 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia - dotyczący akcydensów oraz materiałów informacyjnych – II część zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79823000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: - 400,00 zł (słownie: czterysta złotych) na I część zamówienia - druk i dostawa do Kancelarii Senatu wizytówek wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SIWZ, - 4 500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych) na II część zamówienia - druk i dostawa do Kancelarii Senatu akcydensów oraz materiałów informacyjnych wyszczególnionych w załączniku nr 2 do SIWZ, w terminie do 26 listopada 2019 r., do godz. 12:00. 2. Wadium będzie mogło być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, z późn. zm.). 3. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: NBP O/O Warszawa nr: 18 1010 1010 0023 6513 9120 0000, z dopiskiem „Wadium w przetargu nieograniczonym na druk i dostawę akcydensów oraz materiałów informacyjnych do Kancelarii Senatu – I część lub II część zamówienia”. 4. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się datę i godzinę uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym zamawiającego. 5. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w formie dokumentów, o których mowa w pkt 2. lit. b-e, do oferty należy dołączyć - w oddzielnej, wewnętrznej kopercie - ich oryginały oraz kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, z zaznaczeniem na kopercie „Wadium w przetargu nieograniczonym na druk i dostawę akcydensów oraz materiałów informacyjnych do Kancelarii Senatu – I część lub II część zamówienia”. 6. Z treści gwarancji lub poręczenia winno wynikać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do bezwarunkowej zapłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium, na każde jego żądanie w terminie związania ofertą, w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy, zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego zatrzymania oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać: 1) wypełniony i podpisany formularz oferty załącznik nr 3 do SIWZ wraz z załącznikami do formularza oferty: nr 1 - Wykazem wizytówek dla senatorów i dla Kancelarii Senatu lub nr 2 - Wykazem akcydensów oraz materiałów informacyjnych; 2) oświadczenie, o którym mowa w pkt III.3) ogłoszenia; 3) pełnomocnictwo – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza, w przypadku podpisania oferty przez osobę lub osoby, których uprawnienie nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o wykonanie zamówienia, do oferty winno być dołączone pełnomocnictwo (podpisane przez wszystkich wykonawców) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 4) wyjaśnienie wykonawcy dotyczące zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, jako stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa wraz z uzasadnieniem ich zastrzeżenia - jeżeli dotyczy; 5) w przypadku polegania przez wykonawcę na zdolności technicznej lub zawodowej innych podmiotów – np. zobowiązanie tych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 6) dowód wpłacenia/wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa dodruku pakietu książek szkolnych „Wyprawy z Etnoekipą. Poznaj dawną wieś”.
Dodano: 2024-03-27 - Usługa druku albumu "Złote, srebrne i brązowe stulecie 1924 - 2024"
Dodano: 2024-03-14 - Wydruk i wyklejenie billboardów w 2024 roku, stanowiących własność gminy wraz usługą czyszczenia
Dodano: 2024-03-12 - ŚWIADCZENIE USŁUG POLIGRAFICZNYCH WRAZ Z DOSTAWĄ DO PUNKTÓW DYSTRYBUCYJNYCH
Dodano: 2024-02-28 - Druk i dystrybucja 4 numerów „Biuletynu Informacyjnego KOWR”
Dodano: 2024-02-20 - Usługa opracowania, druku oraz dostawy periodyków na potrzeby Prokuratury Krajowej.
Dodano: 2024-02-16 - Druk publikacji naukowych z ISBN
Dodano: 2024-02-16 - Druk materiałów informacyjno - promocyjnych dla Wydziału Promocji i Sportu Urzędu Miasta Płocka na rok 2024.
Dodano: 2024-02-15 - Wydruk i wyklejenie billboardów w 2024 roku, stanowiących własność gminy wraz usługą czyszczenia
Dodano: 2024-02-15 - Usługa druku i wysyłki kwartalnika „Kultura Wsi” w roku 2024
Dodano: 2024-02-09