Przetargi.pl
Drogi i chodniki na terenie gminy Bychawa – edycja I/2019

Gmina Bychawa ogłasza przetarg

  • Adres: 23-100 Bychawa, ul. Partyzantów
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 5660004 w. 42 , fax. 815 660 048
  • Data zamieszczenia: 2019-02-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bychawa
    ul. Partyzantów 1
    23-100 Bychawa, woj. lubelskie
    tel. 81 5660004 w. 42, fax. 815 660 048
    REGON: 43102009000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umbychawa.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Drogi i chodniki na terenie gminy Bychawa – edycja I/2019
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg i chodników na terenie gminy Bychawa obejmująca: Część I zamówienia – Przebudowa drogi gminnej nr 107199L w miejscowości Marysin od km 0+376 do km 0+752 (376 mb): – roboty przygotowawcze i ziemne, – podbudowa, – nawierzchnia z betonu asfaltowego, – wzmocnienie poboczy, Część II zamówienia – Przebudowa drogi gminnej nr 107237Lw miejscowości Bychawka Druga-Kolonia od km 0+100 do km 0+432 (332 mb): – roboty przygotowawcze rozbiórkowe i wykończeniowe, – nawierzchnia z betonu asfaltowego, – utwardzenie pobocza, – urządzenia bezp. ruchu, – zjazdy ind., Część III zamówienia – Przebudowa ulic ks. Dominika Maja i 1-go Maja (194 mb.): – roboty przygotowawcze, – wzmocnienie podbudowy kruszywem, – nawierzchnia z betonu asfaltowego, – utwardzenie poboczy, – roboty wykończeniowe. Część IV zamówienia – Przebudowa ulicy M. Konopnickiej w Bychawie (243 mb.): – roboty przygotowawcze rozbiórkowe i wykończeniowe, – nawierzchnia z betonu asfaltowego, – chodniki, – zjazdy indywidualne, 1.4.2. Ponadto wykonawca zobowiązany jest do: 1. opracowania i uzgodnienia w Zarządzie Dróg Wojewódzkich czasowej organizacji ruchu na czas remontu włączenia, uzyskania w imieniu Zamawiającego odpowiednich dokumentów zezwalających na zajęcie pasa drogowego w wymaganym czasie przed rozpoczęciem robót budowlanych tj. poniesienia kosztów związanych z przygotowaniem i zatwierdzeniem projektu organizacji ruchu, kompletnego wniosku wraz z zajęciem pasa drogowego, zapewnienia odbioru przez zarządcę po zakończeniu robót. 2. informowania mieszkańców terenu objętego inwestycją o rozpoczęciu robót, i utrudnieniach związanych z prowadzonymi pracami w formie ogłoszenia w miejscu dostępnym publicznie w pobliżu placu budowy, 3. zorganizowania i ponoszenia kosztów zaopatrzenia w energię elektryczną i wodę we własnym zakresie i na koszt własny, 4. utrzymania dróg dojazdowych do placu budowy w należytym porządku – zgodnie z ustawą o drogach publicznych 5. właściwego zabezpieczenia terenu prowadzenia robót – ponoszenie odpowiedzialności finansowej za stosowanie i bezpieczeństwo wszelkich działań prowadzonych na terenie robót i poza nim, a związanych z wykonaniem przedmiotu umowy oraz za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich powstałe w związku z prowadzonymi robotami, 6. uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów terenu dróg, nawierzchni lub instalacji, 7. przygotowania dokumentacji powykonawczej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, odzwierciedlając i dokumentując stan faktyczny wykonania robót, pozwalających na ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu odbioru robót, a w szczególności: protokoły badań i prób, sprawozdania, niezbędnych świadectw kontroli jakości, dokumentów potwierdzających parametry techniczne oraz wymagane normy stosowanych materiałów i urządzeń. Dokumentacja powykonawcza musi być opatrzona szczegółowym spisem oraz wpięta w segregator, 8. opracowania kosztorysów powykonawczych do celów rozliczeniowych z instytucją dotującą, 9. ponoszenia odpowiedzialności finansowej za wszelkie szkody będące następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy, 10. zapewnienia uczestniczenia kierownika budowy lub robót w naradach okresowych w terminach wyznaczanych przez Zamawiającego 11. wykonania niezbędnych badań, prób i pomiarów oraz ponoszenie kosztów tych badań, 12. zapewnienia pełnienia czynności kierownika budowy przez osobę z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, 13. zabezpieczenia instalacji, urządzeń i obiektów na terenie robót i w jej bezpośrednim otoczeniu, przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania robót, a w razie zniszczenia lub uszkodzenia – ich odtworzenie oraz poniesienie kosztów tego odtworzenia, 14. zapewnienie obsługi geodezyjnej i wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 15. wykonania robót zgodnie z dokumentacją budowlaną, obowiązującymi przepisami i sztuką budowlaną. 16. pełnienia funkcji koordynatora podwykonawców (w przypadku powierzenia wykonania części zamówienia Podwykonawcom) podczas wykonywania robót i usuwania ewentualnych wad, odpowiedzialności za działania lub uchybienia każdego Podwykonawcy. 17. przygotowywania kalkulacji, protokołów konieczności robót, oraz uzasadnień technicznych w przypadkach robót dodatkowych zamiennych lub innych rozbieżności z dokumentacją przetargową, 18. zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców - wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz kontrolowanie tego obowiązku przez zamawiającego zawarto w ogólnych warunkach umowy. 19. usunięcia karpin po wyciętych drzewach i krzewach (dot. część III: 41,25 m2 krzewów oraz część IV: 4 szt. drzew oraz 17,73 m2 krzewów) 20. przesortowania materiałów z rozbiórek (krawężniki, obrzeża, płytki chodnikowe i drogowe), ich załadunku, transportu i rozładunku w miejscach wskazanych przez Zamawiającego (do 2 km), oddzielnie na paletach wykonawcy elementów całych zabezpieczonych folią stretch oraz gruzu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa ww. warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców w ramach spółki cywilnej lub konsorcjum każdy z wykonawców powinien przedłożyć dokumenty wymienione w pkt 4.2.2. oraz dołączyć pełnomocnictwo dla jednego podmiotu do reprezentowania wszystkich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego (art. 23 ust. 2 ustawy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach