Przetargi.pl
„Dowóz uczniów do szkół z terenu Gminy Ropczyce w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r.

Zespół Obsługi Jednostek Oświatowych w Ropczycach ogłasza przetarg

  • Adres: 39-100 Ropczyce, Krisego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. (17)2220277, (17)2220277
  • Data zamieszczenia: 2020-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Obsługi Jednostek Oświatowych w Ropczycach
    Krisego 1
    39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie
    tel. (17)2220277, (17)2220277
    REGON: 36586784500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://jo.ropczyce.bip.gmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dowóz uczniów do szkół z terenu Gminy Ropczyce w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych w zakresie przewozu dzieci zamieszkałych na terenie Gminy Ropczyce na trasie z domu do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Ropczycach na zajęcia i odwożenie po zajęciach do miejsca zamieszkania, we wszystkie dni funkcjonowania placówki oświatowej, w celu umożliwienia dzieciom realizację obowiązku przedszkolnego, obowiązku szkolnego i obowiązku nauki, w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. Nr 46 poz. 432, z poźn. zm.) 2. Przedmiot zamówienia obejmuje dowóz i odwóz 13 uczniów do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Ropczycach. 3. Szczegółowy zakres realizacji zadania obejmuje następujące trasy: 1) Trasa Dowozu i odwozu 9 uczniów do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Ropczycach, tj. z miejscowości Gnojnica Wola (9 km) - 4 uczniów , Gnojnica Dolna - 1 uczeń oraz z miejscowości Ropczyce - Granice (4 km) - 4 uczniów. 2) Trasa dowozu i odwozu 4 uczniów do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Ropczycach, tj. z miejscowości Brzezówka (6 km) – 1 uczeń, z miejscowości Ropczyce ul. Kolejowa (5 km) – 1 uczeń, z miejscowości Ropczyce ul. Broniewskiego ( 2 km) – 2 uczniów. 4. Na dowóz uczniów, w tym uczniów niepełnosprawnych do Specjalnego Ośrodka Szkolno -Wychowawczego w Ropczycach w ciągu jednego dnia składają się dwukrotne przewozy, tzn. dowóz uczniów z miejscowości zamieszkania uczniów do placówki oraz odwóz uczniów, po zajęciach do miejscowości zamieszkania. Przy planowaniu trasy należy bezwzględnie wziąć pod uwagę, że uczniowie dowożeni do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Ropczycach rozpoczynają zajęcia o godz. 800. Dowóz uczniów prowadzony jest we wszystkie dni (tj. 233 dni), w których odbywają się zajęcia dydaktyczne. Wykonawca ustala godziny przewozu z rodzicami, opiekunami prawnymi dziecka. Zamawiający zapewnia opiekuna w czasie przewozu. 5. Wykonawca będzie świadczył usługę w okresie od dnia 01.01.2021 r do 31.12.2021 roku w każdy dzień nauki szkolnej. Przewidywana ilość dni uczęszczania dziecka do przedszkola wynosi 233 dni. Usługa nie będzie realizowana w okresie wakacji, ferii zimowych, dni świątecznych, a także w inne dni w których placówka będzie nieczynna. W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z rozkładem jazdy/harmonogramem ustalonym z dyrektorem odpowiedniej szkoły. Zamawiający zastrzega możliwość wystąpienia odstępstw od zakładanego w dniu zawarcia umowy harmonogramu przewozów, z uwagi na konieczność jego dostosowania do zmian planów lekcji, ilości dzieci, zmiany organizacji w roku szkolnym, wystąpienia przypadków odpracowywania dni wolnych itp. O planowanych zmianach Zamawiający poinformuje Wykonawcę z trzydniowym wyprzedzeniem. 6. W okresie obowiązywania umowy godziny rozpoczęcia oraz zakończenia zajęć mogą ulegać zmianom; Zamawiający poinformuje Wykonawcę o wprowadzonych zmianach najpóźniej na 3 dni przed ich obowiązywaniem, a Wykonawca zobowiązuje się dostosować rozkład jazdy do zmienionych godzin rozpoczynania i kończenia zajęć 7. Podane ilości uczniów, jak również trasa przejazdu i zlokalizowanych na trasie przejazdu przystanków (miejsc zabierania uczniów) na poszczególnych trasach są danymi aktualnymi na dzień ogłoszenia o zamówieniu publicznym. 8. Przewozy muszą być dokonywane środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w ustawie Prawo o ruchu drogowym i innych przepisach związanych z przewozem osób, oraz muszą być przystosowane do przewozu dzieci i uczniów na terytorium RP i spełniać wszystkie wymogi bezpieczeństwa. Kierujący pojazdami winni posiadać wymagane uprawnienia konieczne do realizacji zamówienia, tj. ważne prawo jazdy, ważne świadectwo kwalifikacji lub zaświadczenie o ukończeniu kursu dokształcającego kierowców przewożących osoby świadczenia tych usług. Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia i utrzymywania przez cały okres obowiązywania niniejszej umowy, umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej OC posiadacza pojazdów mechanicznych i ubezpieczenia pasażerów od następstw nieszczęśliwych wypadków dla środków transportu, którymi będzie wykonywał usługę. Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany okazać ważną umowę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej OC posiadacza pojazdów mechanicznych i ubezpieczenia pasażerów od następstw nieszczęśliwych wypadków dla środków transportu 9. W przypadku awarii pojazdu w trakcie realizacji usługi, Wykonawca ma obowiązek zapewnić podstawienie pojazdu zastępczego w taki sposób, aby nie powodować opóźnień czasowych danego kursu i nie powodować nadmiernego zwiększenia liczby przewożonych dzieci ponad limit miejsc siedzących. W okresie zimowym wymaga się by pojazdy były bezwzględnie wyposażone w ogrzewanie wewnętrzne dla pasażerów. 10. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpieczeństwa uczniów w czasie dowozu i w drodze powrotnej. Każde dziecko musi mieć zapewnione miejsce siedzące. Wykonawca zapewni bezpłatny przejazd wyznaczonym opiekunom na danej trasie. Liczba pojazdów (miejsc siedzących w pojeździe) powinna być dostosowana do liczby dzieci określonych w ust. 1, w razie potrzeby Wykonawca musi uruchomić dodatkowe kursy w celu zapewnienia uczniom bezpiecznych i higienicznych warunków opieki podczas przewozu. 11. Zamawiający nie dopuszcza łączenia tras przewozu objętej daną umową z trasami objętymi umowami zawartymi z Zamawiającym tym samym pojazdem w tym samym czasie. 12. Zamawiający nie dopuszcza łączenia przewozu objętego dana umową z realizacja usług dowożenia osób/ uczniów dla innych podmiotów w tym samym czasie na tej samej trasie. 13. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 14. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zrekompensowanie szkód wynikających z ewentualnych wypadków lub innych zdarzeń wynikłych w czasie wykonywania usługi. 15. Wykonawca gwarantuje bezpieczeństwo osób i mienia podczas wykonywania usług przewozu. Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku których nastąpi szkoda materialna, uszkodzenie ciała czy śmierć spowodowane działaniem Wykonawcy. 16. Wykonawca zobowiązany jest wypełniać warunki dotyczące bezpieczeństwa transportu w oparciu o: 1) przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1990, z 2018 r. poz. 2244 ze zm.). 2) przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1990 ze zm.), w szczególności art. 66 w kwestii warunków technicznych pojazdu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca posiadanie uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy posiadają licencję, koncesję, zezwolenie na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, o której mowa w art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. 2017 r. poz. 2200).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga, aby wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazał Zamawiającemu oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ).6. Jeżeli wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w rodz. XI ust. 1 pkt 1 lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podległaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te maja potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw do wykluczenia w zakresie , w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postepowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach