Przetargi.pl
Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Milicz do szkół podstawowych oraz do ośrodków edukacyjnych zapewniających tym uczniom realizację obowiązku rocznego przygotowania przedszkolnego, obowiązku szkolnego oraz obowiązku nauki, w okresie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2021 roku oraz opieka nad uczniami w czasie przewozu w okresie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2021 roku.

Gmina Milicz ogłasza przetarg

  • Adres: 56-300 Milicz, ul. Trzebnicka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713804357 , fax. 713841119
  • Data zamieszczenia: 2021-01-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Milicz
    ul. Trzebnicka 2
    56-300 Milicz, woj. dolnośląskie
    tel. 713804357, fax. 713841119
    REGON: 93193471000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.milicz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Milicz do szkół podstawowych oraz do ośrodków edukacyjnych zapewniających tym uczniom realizację obowiązku rocznego przygotowania przedszkolnego, obowiązku szkolnego oraz obowiązku nauki, w okresie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2021 roku oraz opieka nad uczniami w czasie przewozu w okresie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2021 roku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia: 1.1Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Milicz do szkół podstawowych oraz do ośrodków edukacyjnych zapewniających tym uczniom realizację obowiązku rocznego przygotowania przedszkolnego, obowiązku szkolnego oraz obowiązku nauki, w okresie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2021 roku oraz opieka nad uczniami w czasie przewozu w okresie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2021 roku. a)realizowanie dowozów w dni nauki szkolnej wg harmonogramu uzgodnionego z dyrektorami szkół, do których uczęszczają uczniowie niepełnosprawni, na następujących czterech trasach dowozów i odwozów: Część I (dowóz i odwóz) – Milicz – Miłosławice – Sułów – Łąki - Baranowice - Olsza – Ruda Sułowska - Sulimierz - Słączno - Węgrzynów - Dunkowa - Brzezina Sułowska (gajówka) - Milicz – 74 km (148 km dziennie). Przewóz obejmuje: 12 osób, w tym 1 osoba na wózku, 4 osoby w fotelikach i dotyczy: - 8 dzieci uczęszczających do Dziennego Ośrodka Rehabilitacyjno-Wychowawczego w Miliczu, - 3 dzieci uczęszczających do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Miliczu, - 1 dziecko uczęszczające do SP Dunkowa. Przewidywana maksymalna ilość przewozów w okresie realizacji zamówienia wynosi ok. 185 dni x 148 km = 27 380 km; Część II (dowóz i odwóz) – Milicz – Czatkowice – Duchowo- Sławoszowice – Milicz (ul. Wojska Polskiego/Budowlana) - Milicz (Rynek) - Milicz (ul. Kościuszki) - Milicz (ul. Rawicka) - Milicz (ul. Polna) – Kąty - Milicz – 40 km (czyli 80 km dziennie). Przewóz obejmuje: 11 osób, w tym jedna na elektrycznym wózku inwalidzkim i dotyczy: - 2 dzieci uczęszczających do DOR-W, - 6 osoby do SOS-W, - 2 osoby do KOM, - 1 osobę do SP nr 1 w Miliczu (dowóz). Przewidywana maksymalna ilość przewozów w okresie realizacji zamówienia wynosi ok. 185 dni x 80= 14 800 km; Część III (dowóz i odwóz) – Milicz – Wodników Górny – Latkowa –Bartniki –Wziąchowo Wielkie- Tworzymirki Górne –Stawczyk - Wszewilki – Milicz – 62 km (czyli 124 km dziennie). Przewóz obejmuje: 12 osób: - 6 dzieci uczęszczających do DOR-W - 6 dzieci uczęszczających SOSW Przewidywana maksymalna ilość przewozów w okresie realizacji zamówienia wynosi ok. 185 dni x 124= 22 940 km; Część IV (dowóz i odwóz) – Milicz – Lasowice – Pracze – Dunkowa - Milicz – 38 km (czyli 76 km dziennie). Przewóz obejmuje: 4 osoby, w tym jedna na wózku, i dotyczy: - 1 dziecka uczęszczającego do SP Dunkowa; - 3 dzieci uczęszczających do DORW. Przewidywana maksymalna ilość przewozów w okresie realizacji zamówienia wynosi ok. 185 dni x 76= 14 060 km. Ceny za 1 km przewozu podane w formularzu ofertowym – Załącznik Nr 1 - za poszczególne części I, II, III, IV nie podlegają sumowaniu. Zamawiający nie wymaga, by Wykonawca złożył ofertę na wszystkie części tzn. na I, II, III, IV część przedmiotowego zamówienia; b)zapewnienie w czasie przewozu opieki sprawowanej przez osobę - inną niż kierowca posiadającą kwalifikacje pedagogiczne oraz ukończony kurs w zakresie udzielania pierwszej pomocy. Przez kwalifikacje pedagogiczne należy rozumieć posiadanie kwalifikacji niezbędnych do zajmowania stanowiska nauczyciela w rozumieniu przepisów art. 9 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. Karta Nauczyciela (t. j. Dz. U. z 2018 poz. 967), ukończenie kursu pedagogicznego lub ukończenie kursu kierowników wycieczek. Wskazane jest aby osoby do sprawowania opieki podczas przewozu posiadały doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi; c)zgodnie z Art. 21 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym (t. j. Dz.U. z 2018 r. poz. 405), przed nawiązaniem z osobą stosunku pracy lub przed dopuszczeniem osoby do działalności związanej z opieką nad dziećmi przewoźnik obowiązany jest do uzyskania informacji, czy dane tej osoby są zamieszczone w Rejestrze z dostępem ograniczonym; d)zapewnienie pasażerom bezpiecznego wsiadania i wysiadania z pojazdu na przystankach wskazanych przez dyrektorów szkół, do których uczęszczają uczniowie niepełnosprawni; e)w okresach jesienno-zimowych zapewnienie w pojazdach dowożących dzieci ogrzewania oraz niedopuszczanie do zalegania lodu i śniegu a na stopniach wejściowych do pojazdu. Szczególną uwagę należy zwrócić podczas wchodzenia, schodzenia i przeprowadzania dzieci przez ulice w celu zapewnienia bezpieczeństwa; f) zapewnienie zastępstwa w razie niemożności osobistego wykonywania przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę. 2.2Przedmiotowe usługi muszą być wykonywane pojazdami przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym osób na wózkach inwalidzkich. Przedmiotowe usługi muszą być wykonywane pojazdami dopuszczonymi do ruchu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej t. j. z ważnymi badaniami technicznymi oraz ważnymi polisami ubezpieczenia komunikacyjnego OC. Wykonawca musi wykazać, iż posiada: a.pojazdy dopuszczone do ruchu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przystosowane konstrukcyjnie do przewożenia osób niepełnosprawnych lub przeznaczone do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym osób na wózkach inwalidzkich, zapewniające możliwość ogrzewania wnętrza. Przez przystosowanie lub przeznaczenie autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych umożliwiające sprawne korzystanie z pojazdu osobom z różnymi niepełnosprawnościami należy rozumieć: b.wyposażenie wszystkich miejsc siedzących w pojeździe w bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa, c.wyposażenie pojazdu w szyny i pasy bądź uchwyty do mocowania wózków do przewozu osób niepełnosprawnych oraz pasy bezpieczeństwa dla osób na wózku w ilości odpowiadającej co najmniej liczbie osób przewożonych na wózkach na danej części zamówienia, d.wyposażenie pojazdu w najazdy lub windę umożliwiającą bezpieczny dostęp do pojazdu osobie niepełnosprawnej na wózku, e.poręcz lub uchwyt zapewniający bezpieczne wsiadanie i wysiadanie z pojazdu f.płaską podłogę umożliwiającą sprawne poruszanie się w samochodzie osobom z niepełnosprawnością ruchową, g.oznakowania świetlne lub odblaskowe ułatwiające wsiadanie i wysiadanie osobom niedowidzącym, h.wyposażenie pojazdu w odpowiednią liczbę fotelików lub siedzisk odpowiednich do wagi i wieku dzieci ułatwiających przewóz dzieci z mózgowym porażeniem dziecięcym lub wiotkością mięśni Koszty napraw pojazdów, ich utrzymania w sprawności, przeglądu itd. obciążają Wykonawcę. 1.3. Podpisanie umowy z wybranym Wykonawcą nastąpi dopiero po przedstawieniu Zamawiającemu do odbioru pojazdu którym będzie świadczona usługa w zakresie spełnienia wymogów określonych w punkcie 3.2 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia odnośnie dostosowania do przewozu osób niepełnosprawnych. Po stwierdzeniu przez Zamawiającego, że pojazd (pojazdy) Wykonawcy spełnia/ją ww. wymogi specyfikacji istotnych warunków zamówienia w zakresie dostosowania do przewozu osób niepełnosprawnych nastąpi zawarcie umowy na przedmiotową usługę. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od zawarcia umowy z Wykonawcą w przypadku dwukrotnego przedstawienia Zamawiającemu tego samego pojazdu, który nie spełnia wymogów specyfikacji istotnych warunków zamówienia w zakresie dostosowania do przewozu osób niepełnosprawnych. 1.4 Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie dowozu osób niepełnosprawnych. Szczegółowe regulacje dotyczące zatrudniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności (wszelkie czynności związane z dowozem osób niepełnosprawnych, w tym również czynność dowozu osób) w zakresie dowozu osób niepełnosprawnych zawiera wzór umowy – Załącznik nr 6 do niniejszej Specyfikacji. 1.5 W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 1.6 W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w trakcie realizacji zamówienia: - oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. - poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; - zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; - poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 1.7. W uzasadnionych sytuacjach (awaryjnych lub innych wynikających z nieprzewidzianych zdarzeń) dopuszcza się możliwość zastąpienia pojazdu przez Wykonawcę innymi, z mniejszą liczbą miejsc, z zastrzeżeniem, że limit dziennych km nie ulegnie zmianie. 1.8. W przypadku usprawiedliwionej nieobecności ucznia kurs będzie odwołany. Wykonawca będzie miał prawo do wynagrodzenia tylko i za faktycznie wykonaną usługę. Wyłączenie stanowi pierwszy dzień usprawiedliwionej nieobecności, w którym Wykonawca nie mógł być poinformowany przez rodzica dziecka niepełnosprawnego o jego nieobecności. Wykonawca po otrzymaniu informacji od rodzica o zakończonej nieobecności ucznia, wznawia kurs do danej miejscowości. 1.9 Wykonawca będzie świadczył usługę w dni pracy szkół (zgodnie z przyjętą organizacją roku szkolnego przez poszczególne placówki oświatowe i obowiązującym rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu w sprawie organizacji roku szkolnego) w roku 2020/2021 oraz 2021/2022.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach