Gmina Osina ogłasza przetarg
- Adres: 72-221 Osina, Osina
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 913 911 814 , fax. 913 910 390
- Data zamieszczenia: 2019-07-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Osina
Osina 62
72-221 Osina, woj. zachodniopomorskie
tel. 913 911 814, fax. 913 910 390
REGON: 81168426100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.osina.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dowóz i odwóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Osina wraz z zapewnieniem opieki w roku szkolnym 2019/2020 do/z: CZĘŚĆ I – szkół w Goleniowie; CZĘŚĆ II – szkół w Radowie Wielkim i Siedlicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi dowozu i odwozu dzieci niepełnosprawnych w okresie od dnia zawarcia umowy, nie wcześniej niż od 02.09.2019 r. do 26.06.2020 r., składające się z dwóch części: a) CZĘŚĆ I - trasa do/z szkół w Goleniowie; wraz z zapewnieniem opieki przewożonych osób; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisuje załącznik nr 2a do SIWZ; b) CZĘŚĆ II - trasa do/z szkół w Radowie Wielkim i Siedlicach; wraz z zapewnieniem opieki przewożonych osób; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisuje załącznik nr 2b do SIWZ; 2. Pojazdy przeznaczone do realizacji usług przewozowych muszą spełniać wymagania przepisów w sprawie dopuszczenia do ruchu określonych w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 ze zm.); 3. Przewoźnik ma obowiązek zapewnić ubezpieczenie NW dla wszystkich przewożonych pasażerów, a Zamawiający nie ponosi żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku których nastąpi uszkodzenie ciała lub śmierć, czy szkoda materialna spowodowana działalnością przewoźnika; 4. Zamawiający ma prawo do rutynowej kontroli osób oraz pojazdów realizujących zamówienie, a także zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia w każdej chwili kontroli stanu technicznego pojazdu oraz stanu trzeźwości kierowcy przez odpowiednio powołane służby (np. Policja). 5. KOD CPV: 1) 60130000-8; 2) 60172000-4; 3) 85312110-3 6. Zamawiający wymaga w okresie realizacji zamówienia zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na umowę o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 ze zm.) pracowników wykonujących pracę w zakresie kierowcy. 7. Zatrudnienie w/w osób przy realizacji zamówienia nastąpi nie później niż w terminie 2 dni roboczych od daty rozpoczęcia realizacji zamówienia wskazanego w umowie. 8. Zatrudnienie przy realizacji zamówienia powinno trwać do końca upływu terminu realizacji zamówienia. 9. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca lub podwykonawca zatrudni na to miejsce, także na umowę o pracę, inne osoby, które będą spełniały warunki udziału w postępowaniu i będą mogły wykonywać powierzone czynności. 10. Dokumentacja przetargowa dostępna jest na stronie internetowej Urzędu Gminy: http://bip.osina.pl/zamowienia/wszystkie.dhtml 11. Zamawiający zaleca sprawdzanie na stronie internetowej, na której umieszczona jest niniejsza SIWZ, czy zostały tam umieszczone zapytania Wykonawców i odpowiedzi Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Dot. wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia jednocześnie DLA CZĘŚCI I i II: Wykonawca musi posiadać licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, obowiązującą przez cały okres realizacji zamówienia, wydanej zgodnie z ustawą z dnia 06 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2019 r. poz. 58 ze zm.) (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą wykazać, że co najmniej jeden z nich spełnia samodzielnie ten warunek).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Załączniki Nr 1, 3, 4, 8 i 9 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług w zakresie transportu pacjentów do Stacji Dializ Szpitala Miejskiego w Świnoujściu, mieszczącej się przy ul. Powstańców Śląskich 2/4
Dodano: 2024-03-02 - Dowóz dzieci do przedszkola i szkoły na terenie gminy Ustronie Morskie w 2024 r.
Dodano: 2024-02-11 - Świadczenie usług w zakresie transportu pacjentów do Stacji Dializ Szpitala Miejskiego im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o. o. w Świnoujściu
Dodano: 2023-12-21 - Transport uczniów/uczestników do ZPE-T w Bobrowie w 2024 roku.
Dodano: 2023-12-03 - „Świadczenie usług przewozu w ramach transportu sanitarnego na potrzeby WOMP-ZCLIP w Stargardzie”.
Dodano: 2023-12-01 - „Dowóz uczniów/uczestników do ZPE-T w Bobrowie w 2023 roku od 1.10.2023 do 31.12.2023r.”
Dodano: 2023-09-10 - Świadczenie usługi transportu sanitarnego
Dodano: 2023-08-01 - "Przewóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Węgorzyno do placówek oświatowych"
Dodano: 2023-07-27 - Przewóz dzieci z terenu gminy Siemyśl do placówek oświatowych w roku szkolnym 2023/2024
Dodano: 2023-07-05 - Świadczenie usługi transportu sanitarnego
Dodano: 2023-05-19