Przetargi.pl
Dowóz dzieci do szkół w roku szkolnym 2020/2021

Zespół Obsługi Oświaty i Kultury ogłasza przetarg

  • Adres: 72-420 Dziwnów, ul. Sienkiewicza
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 913813472 , fax. 913813472
  • Data zamieszczenia: 2020-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Obsługi Oświaty i Kultury
    ul. Sienkiewicza 27
    72-420 Dziwnów, woj. zachodniopomorskie
    tel. 913813472, fax. 913813472
    REGON: 81187816600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.dziwnow.pl/zamowienia/lista/13.dhtml

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz dzieci do szkół w roku szkolnym 2020/2021
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług przewozowych uczniów przedszkola i szkoły na podstawie biletów miesięcznych wraz z zapewnieniem opieki podczas przewozu oraz wsiadania i wysiadania z pojazdu na trasie: Łukęcin – Wrzosowo - Dziwnówek - Dziwnów oraz Międzywodzie - Dziwnów w roku szkolnym 2020/2021 w dni pracy szkoły, do i ze szkoły. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo przewożonych dzieci. Musi zapewnić odpowiednie warunki higieny, a także przestrzegać przepisy p. poż. i BHP w pojazdach dowożących dzieci. Za stan techniczny pojazdu odpowiada Wykonawca. Musi zabezpieczyć opiekę dla przewożonych uczniów. Pod pojęciem opieka rozumie się zapewnienie bezpieczeństwa uczniom w czasie jazdy, wsiadania i wysiadania z pojazdu, w razie potrzeby w czasie przechodzenia przez jezdnię. Opiekunem dowożonych dzieci musi być osoba pełnoletnia, potrafiąca utrzymać dobry kontakt z dziećmi, niezbędny do zachowania bezpieczeństwa w czasie przewozu. Kierowca nie może być jednocześnie opiekunem. W pojeździe muszą znajdować się dwie osoby: kierowca i opiekun. Wykonawcy powinni wykazać, że dysponują dopuszczonymi do ruchu drogowego pojazdami do przewozu osób w ilości przynajmniej 3 sztuk (w tym 2 pojazdy o liczbie miejsc co najmniej 30), dysponują przynajmniej 2 kierowcami posiadającymi uprawnienia do prowadzenia takich pojazdów oraz 2 osobami do sprawowania opieki w czasie przejazdu nad uczniami - wykaz sprzętu i dokument stwierdzający stan techniczny pojazdu oraz wykaz osób (i ich uprawnienia), które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby dowożonych dzieci z powodu zmiany miejsca zamieszkania lub zmiany szkoły. Dowozy dzieci realizowane będą w dni nauki szkolnej oraz w czasie ferii zimowych (zmniejszona ilość dowozów i odwozów) bez sobót, dni świątecznych i innych przerw w realizacji zajęć dydaktyczno-wychowawczych ustanowionych na podstawie przepisów rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18.04.2002r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. nr 46, poz.432, z późn. zm.). Wykonawca przez cały okres realizacji umowy będzie dostarczał imienne bilety miesięczne wystawione na podstawie przekazanej przez Zamawiającego listy uczniów, za wyjątkiem okresów, w których szkoły zostaną zamknięte z przyczyn niezależnych od stron umowy, w tym min. z powodu kwarantanny, stanu epidemicznego, każdej nieprzewidzianej sytuacji. W takim przypadku realizacja przedmiotu umowy będzie zawieszona bez potrzeby zmiany umowy. Za okres zawieszenia umowy, Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie. W przypadku zawieszenia realizacji umowy w trakcie miesiąca kalendarzowego, wynagrodzenie Wykonawcy w tym miesiącu będzie pomniejszone o wysokość wynagrodzenia za okres, w jakim wykonanie usługi było zawieszone i będzie liczone według wzoru: Należne wynagrodzenie miesięczne = WM/DR*DRU, gdzie: WM – oznacza iloczyn liczby zamówionych biletów i ceny jednostkowej biletu, DR – ilość dni roboczych w danym miesiącu, DRU – dni realizowanej usługi po odjęciu dni zawieszenia usługi. Zamawiający ma prawo do zawieszenia realizacji umowy, w tym min. w przypadku braku zapotrzebowania na bilety miesięczne, zamknięcia placówek szkolno-wychowawczych z przyczyn niezależnych od stron umowy, w tym z powodu kwarantanny, stanu epidemicznego, jak również w razie wystąpienia nieprzewidzianej sytuacji. Zawieszenie umowy następuje z chwilą pojawienia się podstawy do jej zawieszenia bez potrzeby zmiany umowy. Po ustaniu przyczyny zawieszenia realizacji umowy, Zamawiający wznowi jej realizację na podstawie jednostronnego oświadczenia w formie pisemnej. Zawieszenie umowy nie może stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy, w tym o zapłatę, czy rozwiązania, odstąpienia od umowy. W przypadku awarii pojazdu Wykonawca musi zapewnić zastępczy środek transportu, w taki sposób, aby nie powodować opóźnień czasowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: posiadania licencji/zezwolenia na prowadzenie działalności dot. przewozu drogowego osób; o której mowa wart. 5 ust.1 Ustawy z dnia 5 kwietnia 2013r. o zmianie ustawy o transporcie drogowym oraz o czasie pracy kierowcy (Dz. U. z 2013r. poz. 567, 914) ważna przez cały okres wykonywania zamówienia lub aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, o którym mowa w art. 12 ust.1 ustawy z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (DZ.U. z 2019r. poz.58 z późn. zm.);
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty muszą być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę i aktualne na dzień składania oferty. Oświadczenia muszą być złożone w oryginale i podpisane przez osobę/osoby uprawnione do reprezentacji. Wydane przez instytucje obce dokumenty równoważne do dokumentów wydanych przez instytucja polskie, muszą być przetłumaczone na język polski przez odpowiedniego tłumacza przysięgłego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach