Zespół Obsługi Oświaty i Kultury ogłasza przetarg
- Adres: 72-420 Dziwnów, ul. Sienkiewicza
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 913813472 , fax. 913813472
- Data zamieszczenia: 2020-08-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Obsługi Oświaty i Kultury
ul. Sienkiewicza 27
72-420 Dziwnów, woj. zachodniopomorskie
tel. 913813472, fax. 913813472
REGON: 81187816600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.dziwnow.pl/zamowienia/lista/13.dhtml
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dowóz dzieci do szkół w roku szkolnym 2020/2021 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług przewozowych uczniów przedszkola i szkoły na podstawie biletów miesięcznych wraz z zapewnieniem opieki podczas przewozu oraz wsiadania i wysiadania z pojazdu na trasie: Łukęcin – Wrzosowo - Dziwnówek - Dziwnów oraz Międzywodzie - Dziwnów w roku szkolnym 2020/2021 w dni pracy szkoły, do i ze szkoły. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo przewożonych dzieci. Musi zapewnić odpowiednie warunki higieny, a także przestrzegać przepisy p. poż. i BHP w pojazdach dowożących dzieci. Za stan techniczny pojazdu odpowiada Wykonawca. Musi zabezpieczyć opiekę dla przewożonych uczniów. Pod pojęciem opieka rozumie się zapewnienie bezpieczeństwa uczniom w czasie jazdy, wsiadania i wysiadania z pojazdu, w razie potrzeby w czasie przechodzenia przez jezdnię. Opiekunem dowożonych dzieci musi być osoba pełnoletnia, potrafiąca utrzymać dobry kontakt z dziećmi, niezbędny do zachowania bezpieczeństwa w czasie przewozu. Kierowca nie może być jednocześnie opiekunem. W pojeździe muszą znajdować się dwie osoby: kierowca i opiekun. Wykonawcy powinni wykazać, że dysponują dopuszczonymi do ruchu drogowego pojazdami do przewozu osób w ilości przynajmniej 3 sztuk (w tym 2 pojazdy o liczbie miejsc co najmniej 30), dysponują przynajmniej 2 kierowcami posiadającymi uprawnienia do prowadzenia takich pojazdów oraz 2 osobami do sprawowania opieki w czasie przejazdu nad uczniami - wykaz sprzętu i dokument stwierdzający stan techniczny pojazdu oraz wykaz osób (i ich uprawnienia), które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby dowożonych dzieci z powodu zmiany miejsca zamieszkania lub zmiany szkoły. Dowozy dzieci realizowane będą w dni nauki szkolnej oraz w czasie ferii zimowych (zmniejszona ilość dowozów i odwozów) bez sobót, dni świątecznych i innych przerw w realizacji zajęć dydaktyczno-wychowawczych ustanowionych na podstawie przepisów rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18.04.2002r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. nr 46, poz.432, z późn. zm.). Wykonawca przez cały okres realizacji umowy będzie dostarczał imienne bilety miesięczne wystawione na podstawie przekazanej przez Zamawiającego listy uczniów, za wyjątkiem okresów, w których szkoły zostaną zamknięte z przyczyn niezależnych od stron umowy, w tym min. z powodu kwarantanny, stanu epidemicznego, każdej nieprzewidzianej sytuacji. W takim przypadku realizacja przedmiotu umowy będzie zawieszona bez potrzeby zmiany umowy. Za okres zawieszenia umowy, Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie. W przypadku zawieszenia realizacji umowy w trakcie miesiąca kalendarzowego, wynagrodzenie Wykonawcy w tym miesiącu będzie pomniejszone o wysokość wynagrodzenia za okres, w jakim wykonanie usługi było zawieszone i będzie liczone według wzoru: Należne wynagrodzenie miesięczne = WM/DR*DRU, gdzie: WM – oznacza iloczyn liczby zamówionych biletów i ceny jednostkowej biletu, DR – ilość dni roboczych w danym miesiącu, DRU – dni realizowanej usługi po odjęciu dni zawieszenia usługi. Zamawiający ma prawo do zawieszenia realizacji umowy, w tym min. w przypadku braku zapotrzebowania na bilety miesięczne, zamknięcia placówek szkolno-wychowawczych z przyczyn niezależnych od stron umowy, w tym z powodu kwarantanny, stanu epidemicznego, jak również w razie wystąpienia nieprzewidzianej sytuacji. Zawieszenie umowy następuje z chwilą pojawienia się podstawy do jej zawieszenia bez potrzeby zmiany umowy. Po ustaniu przyczyny zawieszenia realizacji umowy, Zamawiający wznowi jej realizację na podstawie jednostronnego oświadczenia w formie pisemnej. Zawieszenie umowy nie może stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy, w tym o zapłatę, czy rozwiązania, odstąpienia od umowy. W przypadku awarii pojazdu Wykonawca musi zapewnić zastępczy środek transportu, w taki sposób, aby nie powodować opóźnień czasowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: posiadania licencji/zezwolenia na prowadzenie działalności dot. przewozu drogowego osób; o której mowa wart. 5 ust.1 Ustawy z dnia 5 kwietnia 2013r. o zmianie ustawy o transporcie drogowym oraz o czasie pracy kierowcy (Dz. U. z 2013r. poz. 567, 914) ważna przez cały okres wykonywania zamówienia lub aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, o którym mowa w art. 12 ust.1 ustawy z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (DZ.U. z 2019r. poz.58 z późn. zm.);
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty muszą być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę i aktualne na dzień składania oferty. Oświadczenia muszą być złożone w oryginale i podpisane przez osobę/osoby uprawnione do reprezentacji. Wydane przez instytucje obce dokumenty równoważne do dokumentów wydanych przez instytucja polskie, muszą być przetłumaczone na język polski przez odpowiedniego tłumacza przysięgłego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług w zakresie transportu pacjentów do Stacji Dializ Szpitala Miejskiego w Świnoujściu, mieszczącej się przy ul. Powstańców Śląskich 2/4
Dodano: 2024-03-02 - Dowóz dzieci do przedszkola i szkoły na terenie gminy Ustronie Morskie w 2024 r.
Dodano: 2024-02-11 - Świadczenie usług w zakresie transportu pacjentów do Stacji Dializ Szpitala Miejskiego im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o. o. w Świnoujściu
Dodano: 2023-12-21 - Transport uczniów/uczestników do ZPE-T w Bobrowie w 2024 roku.
Dodano: 2023-12-03 - „Świadczenie usług przewozu w ramach transportu sanitarnego na potrzeby WOMP-ZCLIP w Stargardzie”.
Dodano: 2023-12-01 - „Dowóz uczniów/uczestników do ZPE-T w Bobrowie w 2023 roku od 1.10.2023 do 31.12.2023r.”
Dodano: 2023-09-10 - Świadczenie usługi transportu sanitarnego
Dodano: 2023-08-01 - "Przewóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Węgorzyno do placówek oświatowych"
Dodano: 2023-07-27 - Przewóz dzieci z terenu gminy Siemyśl do placówek oświatowych w roku szkolnym 2023/2024
Dodano: 2023-07-05 - Świadczenie usługi transportu sanitarnego
Dodano: 2023-05-19