Przetargi.pl
DOWÓZ DZIECI DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY SŁUPCA W ROKU SZKOLNYM 2015/2016

Samorządowa Administracja Szkół i Przedszkoli Gminy Słupca ogłasza przetarg

  • Adres: 62-400 Słupca, ul. Sienkiewicza 16
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2743646 , fax. 063 2743646
  • Data zamieszczenia: 2015-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samorządowa Administracja Szkół i Przedszkoli Gminy Słupca
    ul. Sienkiewicza 16 16
    62-400 Słupca, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2743646, fax. 063 2743646
    REGON: 31023130800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sasipslupca.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOWÓZ DZIECI DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY SŁUPCA W ROKU SZKOLNYM 2015/2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi przewozowe dzieci do szkół i ze szkół na terenie Gminy Słupca. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić każdego dnia roboczego z wyjątkiem okresów wolnych od zajęć lekcyjnych sześć sprawnie technicznych autobusów i jeden bus na 22 osoby do dyspozycji Zamawiającego. Zamawiający zastrzega, iż nie ma obowiązku wykorzystania wszystkich autobusów jednocześnie, będą one wykorzystywane w zależności od potrzeb Zamawiającego. Przewozy rozliczane będą na podstawie podanej w ofercie przez Wykonawcę ceny jednostkowej brutto i liczby przejechanych kilometrów. Długość dziennej trasy dowozów wynosi w zależności od potrzeb: 3 x w tygodniu po 890 km, 2 x w tygodniu po 930 km, dziennie ok. 906 km, maksymalna ilość w roku szkolnym 2015/2016 ok.179500 km. Liczba miejsc siedzących w autobusie nie powinna być mniejsza niż 42, dwa autobusy duże, jeden autobus na 54 osoby, drugi autobus nie może być mniejsza niż 57 miejsc siedzących, 1 bus na 22 osoby. Dokładna liczba osób, godziny przewozu i odwozu zostaną określone Wykonawcy w terminie do dnia 25.08.2015 roku i mogą ulec zmianie. Zamawiający finansuje jedynie przewóz dzieci od pierwszej do ostatniej miejscowości, zgodnie z trasami przejazdu autobusów (zob. zał. nr 1 do umowy). Zamawiający nie pokrywa dojazdu autobusów z bazy i na bazę Wykonawcy. Liczba miejsc siedzących w autobusie nie powinna być mniejsza niż 42, dwa autobusy duże, jeden autobus na 54 osoby, drugi autobus nie może być mniejsza niż 57 miejsc siedzących, 1 bus na 22 osoby. Dokładna liczba osób, godziny przewozu i odwozu zostaną określone Wykonawcy w terminie do dnia 25.08.2015 roku i mogą ulec zmianie. Zamawiający finansuje jedynie przewóz dzieci od pierwszej do ostatniej miejscowości, zgodnie z trasami przejazdu autobusów (zob. zał. nr 1 do umowy). Zamawiający nie pokrywa dojazdu autobusów z bazy i na bazę Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres czasu podstawienia taboru zastępczego w sytuacjach awaryjnych
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sasipslupca.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach