Przetargi.pl
Dowóz dzieci do placówek oświatowych na terenie Gminy Miłakowo

Urząd Miasta i Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 14-310 Miłakowo, ul. Olsztyńska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 897 587 401
  • Data zamieszczenia: 2019-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy
    ul. Olsztyńska 16
    14-310 Miłakowo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 897 587 401
    REGON: 51074369200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.milakowo.eu/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz dzieci do placówek oświatowych na terenie Gminy Miłakowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Informacje ogólne 1. Usługa przewozowa polegała będzie na dowożeniu dzieci z (z punktu zbiorczego w danej miejscowości ) miejsca ich zamieszkania do szkoły oraz odwożenia do (punktu zbiorczego w danej miejscowości ) miejsca zamieszkania. Przewozy odbywać się będą w dni nauki szkolnej oraz na wniosek dyrektora szkoły w dniach realizacji zajęć opiekuńczo-wychowawczych w okresie przerwy świątecznej zimowej i wiosennej (nie dotyczy ferii zimowych). 2. Usługi w zakresie przewozu uczniów, które będą świadczone przez wybranego wykonawcę mogą być realizowane przez tego przewoźnika na podstawie imiennych biletów miesięcznych w ramach przewozów regularnych w rozumieniu art. 4 pkt. 7 ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2017 r., poz. 2200 – tekst jednolity z późn. zm.) Wykonawca uwzględnia ulgę 49%, o której mowa w art. 5a ustawy z dnia 20 czerwca 1992 r. o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego (Dz. U. z 2018 r., poz. 2016 – tekst jednolity z późn. zm.). 3. Przewozy odbywać się będą wg opisu tras stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ i będącego elementem umowy oraz rozkładu jazdy autobusów uzgodnionego przez obie strony. Dane na temat ilości dzieci mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia wykonania części zamówienia Podwykonawcom. 5. Usługa winna być świadczona pojazdami przystosowanymi do przewozu osób. 6. Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia opiekuna posiadającego niezbędne kwalifikacje z zakresu udzielania pierwszej pomocy, którego zadaniem będzie sprawowanie opieki nad uczniami w czasie przewozu oraz przy wsiadaniu i wysiadaniu uczniów z pojazdu. 7. Usługa będzie wykonywana w ramach regularnego przewozu osób, na podstawie imiennych biletów miesięcznych. 8. Szacunkowa liczba uczniów w roku szkolnym 2019/2020: 1. Zespół Szkolno – Przedszkolny im. Jana Pawła II w Miłakowie oraz Ośrodek Szkolno – Wychowawczy w Miłakowie – 258 dzieci, 2. Filia Zespołu Szkolno – Przedszkolnego im. Jana Pawła II – Szkoła Podstawowa w Boguchwałach – 7 dzieci 9. Przewóz dzieci odbywać się będzie na zasadzie imiennych biletów miesięcznych, oraz zgodnie z planem przewozów. Wstępny plan przewozów stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. Liczba uczniów oraz plany przewozów na kolejne lata zostaną przedstawione w terminie najpóźniej do 25 sierpnia każdego nowego roku szkolnego. 10. Poszczególne placówki dostarczą Wykonawcy dla danej trasy, imienne listy uczniów z następującymi danymi: imię i nazwisko ucznia, nr legitymacji szkolnej ucznia, miejsce zamieszkania. Dostarczenie Wykonawcy imiennej listy uczniów będzie wymagane za każdym razem wtedy kiedy nastąpią zmiany ilościowe dowożonych uczniów. 11. Przewidywane ilości biletów miesięcznych będących przedmiotem zamówienia nie mogą stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę roszczeń, co do ilości faktycznie zamówionych przez Zamawiającego biletów miesięcznych w trakcie realizacji umowy. Obowiązki Wykonawcy: 12. Wykonawca jest zobowiązany do wyposażenia pojazdu w środki łączności (np. telefon komórkowy) 13. Pojazd używany do przewozu dzieci musi być przystosowany do ich przewozu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 60 z późn. zm.). 14. Wykonawca winien zatrudniać kierowców do ww. przedmiotu zamówienia o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych. 15. Wykonawca zapewnia bezpieczeństwo, bezawaryjność i punktualność oraz opiekę nad dziećmi w ramach przedmiotu zamówienia (w tym świadczenie pomocy dzieciom w zależności od zgłoszonych potrzeb, np. wejście/wyjście dzieci z pojazdu). 16. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków transportu dzieci. 17. W sytuacjach awaryjnych Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia transportu zastępczego dzieci przystosowanego do ich przewozu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 60 z późn. zm.). 18. Wykonawca winien współpracować z Zamawiającym w zakresie przedmiotu zamówienia. 19. Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia opiekuna w dowozie. 20. Wykonawca zobowiązuje się do powiadomienia Zamawiającego i szkoły o zaistniałych przeszkodach w dowożeniu, natychmiast po zaistnieniu zdarzenia. 21. Wykonawca zobowiązany jest przestrzegania zapisów Zarządzenia nr 69/2009 Burmistrza Miłakowa z dnia 1 września 2009 r. w sprawie wprowadzenia regulaminu sprawowania opieki nad uczniami w czasie dowozu i odwozu ze szkół na terenie Gminy Miłakowo. Wymagania wobec opiekuna zatrudnionego w dowozie przez Wykonawcę: 22. Opiekę nad dziećmi może sprawować tylko osoba pełnoletnia dająca rękojmię bezpiecznego dojazdu dzieci do szkoły. Obowiązki opiekuna: 23. Zapewnienie bezpieczeństwa dzieciom w czasie jazdy pojazdem do szkół oraz służenie pomocą dzieciom w czasie jazdy pojazdem. 24. Pomoc dzieciom w czasie wsiadania i wysiadania z pojazdu. Pozostałe informacje: 25. Zamawiający ustala, że Wykonawca poda cenę za zamówienie przewidzianą do realizacji. Oferta Wykonawcy musi uwzględniać wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia. 26. Wykonawca zapewni stałą wysokość cen za realizację przedmiotu zamówienia w okresie objętym umową, zgodnie ze złożoną ofertą. 27. Opis przedmiotu zamówienia określają:  Wstępny plan przewozów – załącznik nr 9  Projekt umowy – załącznik nr 7  Formularz ofertowy – załącznik nr 1
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60112000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 2200 z późn. zm.)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty (załącznik nr 1 do SIWZ), każdy Wykonawca zobowiązany jest dołączyć, aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 i 3. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, Wykonawca składa oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy: 1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 12 – 23 ustawy, 2) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w zakresie art. 24 ust. 5 pkt. 1 i 2 ustawy – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 3. W celu oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w §V ust. 2 SIWZ, Wykonawca składa oświadczenie w zakresie, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 i ust. 1b ustawy – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 4. W celu ustalenia punktacji w kryterium oceny ofert pn. „Dodatkowe doświadczenie” oraz w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu do oferty należy dołączyć informację dotyczącą usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane oraz załączenie dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. W zakresie powyższej informacji dotyczącej wykazu usług przepisu art. 26 ust. 3 ustawy nie stosuje się, ponieważ Zamawiający nie dopuszcza ponownego złożenia, uzupełnienia lub poprawienia informacji dotyczącej wykonanych usług w celu zwiększenia liczby punktów w kryterium oceny ofert pn. „Dodatkowe doświadczenie”. 5. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 i ust. 1b ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia pisemnego zobowiązania tych podmiotów (w formie oryginału) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji przedmiotowego zamówienia – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ oraz złożenia oświadczenia, o którym mowa w ust. 2 (wg załącznika nr 2 do SIWZ) dotyczącego tego podmiotu. 6. Wykonawcy w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie należy przekazać Zamawiającemu pisemnie w formie oryginału. W powyższym zakresie przepisy art. 26 ust. 3 i 4 ustawy stosuje się odpowiednio.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach