Przetargi.pl
Dostosowanie do wymagań ochrony przeciwpożarowej oraz poprawa bezpieczeństwa pożarowego budynku Urzędu Skarbowego w Nowej Soli, przy ul. Stanisława Staszica 1 w formule „zaprojektuj i wybuduj”-postępowanie II

Izba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 65-454 Zielona Góra, ul. Generała Władysława Sikorskiego
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. +48 68 4560700, , fax. 68 456 07 01
  • Data zamieszczenia: 2020-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze
    ul. Generała Władysława Sikorskiego 2
    65-454 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. +48 68 4560700, , fax. 68 456 07 01
    REGON: 00102088400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lubuskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-zielonej-gorze; https://platformazakupowa.pl/pn/lubuskie.kas/proceedings

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostosowanie do wymagań ochrony przeciwpożarowej oraz poprawa bezpieczeństwa pożarowego budynku Urzędu Skarbowego w Nowej Soli, przy ul. Stanisława Staszica 1 w formule „zaprojektuj i wybuduj”-postępowanie II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia dotyczy dostosowania do wymagań ochrony przeciwpożarowej oraz poprawienie bezpieczeństwa pożarowego budynku Urzędu Skarbowego w Nowej Soli, przy ul. Stanisława Staszica 1 w formule „zaprojektuj i wybuduj”. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 1) Przedmiot zamówienia opisany został za pomocą programu funkcjonalno-użytkowego, zgodnie z art. 31 ust. 2 i 3 ustawy Pzp. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki wymienione w ust. 3 oraz Wzór umowy (stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ), do której podpisania będą zobowiązani Wykonawcy, których oferta zostanie wybrana do realizacji przedmiotu zamówienia. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi poniższa dokumentacja: - Opis przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SIWZ); - Program Funkcjonalno-Użytkowy wraz z załącznikami (Załącznik nr 1.1 do OPZ); - Inwentaryzacja – Opis Techniczny wraz z załącznikami (Załącznik nr 1.2 do OPZ); - Ekspertyza Techniczna Pożarowo-Budowlana wraz z załącznikami (Załącznik nr 1.3 do OPZ); - Postanowienie nr 146/2017 Lubuskiego Komendanta PSP w Gorzowie Wlkp. z dnia 18.10.2017 r. (Załącznik nr 1.4 do OPZ). 5. Dodatkowe wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. 1) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, lub wskazany przez tego Wykonawcę Podwykonawca robót, zatrudniał w trakcie realizacji zamówienia wszystkie osoby na podstawie umowy o pracę, które będą wykonywały na rzecz Zamawiającego czynności związane w szczególności bezpośrednio z montażem hydrantów, wykonaniem przepustów przeciwpożarowych w miejscu przejść instalacji, demontażem stolarki drzwiowej, demontażem hydrantów oraz pracami malarskimi z demontażem istniejącej instalacji grzewczej z wyłączeniem węzła cieplnego i montażem nowej instalacji C.O. zgodnie z projektem budowlanym. 2) Przedmiotowy wymóg nie dotyczy czynności związanych z nadzorem nad realizowanymi robotami budowlanymi oraz transportem materiałów i osób na teren realizowanych robót budowlanych. 3) Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę powstaje, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2019 r., poz. 1040 z późn. zm.) 4) Szczegółowy opis w zakresie kontroli oraz sposób dokumentowania zatrudnienia zawiera Wzór umowy (Załącznik nr 2 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 składa Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (Załącznik nr 10 do SIWZ); w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu - oświadczenie składane jest w postaci dokumentu elektronicznego i podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną do wystawienia oświadczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach