Przetargi.pl
Dostawa wyposażenia – pomocy dydaktycznych w ramach projektu pt. „Poprawa jakości kształcenia zawodowego w szkołach ponadgimnazjalnych Powiatu Tczewskiego – poprzez prace budowlane i doposażenie”

Powiat Tczewski ogłasza przetarg

  • Adres: 83-110 Tczew, ul. Piaskowa
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 587 734 800
  • Data zamieszczenia: 2020-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Tczewski
    ul. Piaskowa 2
    83-110 Tczew, woj. pomorskie
    tel. 587 734 800
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: powiat.tczew.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyposażenia – pomocy dydaktycznych w ramach projektu pt. „Poprawa jakości kształcenia zawodowego w szkołach ponadgimnazjalnych Powiatu Tczewskiego – poprzez prace budowlane i doposażenie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego wyposażenia – pomocy dydaktycznych. Zakupiony sprzęt stanowić będzie wyposażenie placówki oświatowej – Zespołu Szkół Technicznych (Centrum Kształcenia Zawodowego), ul. Sobieskiego 10, 83-110 Tczew. 2.1.1 część 1 zamówienia – Narzędzia hydrauliczne dla instalatorów Kody zamówienia wg CPV: 39162110-9 Sprzęt dydaktyczny 43300000-6 Maszyny i sprzęt budowlany 43800000-1 Urządzenia warsztatowe 39715300-0 Sprzęt hydrauliczny 43328000-8 Instalacje hydrauliczne 43328100-9 Urządzenia hydrauliczne 2.1.2 część 2 zamówienia – Meble Kody zamówienia wg CPV: 39162110-9 Sprzęt dydaktyczny 39100000-3 Meble 2.1.3 część 3 zamówienia – Sprzęt multimedialny Kody zamówienia wg CPV: 39162110-9 Sprzęt dydaktyczny 30231300-0 Monitory ekranowe 2.1.4 część 4 zamówienia – Sprzęt komputerowy i oprogramowanie Kody zamówienia wg CPV: 39162110-9 Sprzęt dydaktyczny 30213000-5 Komputery osobiste 30232100-5 Drukarki i plotery 48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 2.1.5 część 5 zamówienia – Doposażenie Sali dydaktycznej CNC Kody zamówienia wg CPV: 39162110-9 Sprzęt dydaktyczny 2.1.6 część 6 zamówienia – Doposażenie drukarki 3D (model Zig Zag 3D Lite DXC Premium) Kody zamówienia wg CPV: 39162110-9 Sprzęt dydaktyczny 2.1.7 część 7 zamówienia – Maty antypoślizgowe Kody zamówienia wg CPV: 39162110-9 Sprzęt dydaktyczny UWAGA: Dokładny opis przedmiotu zamówienia określający minimalne parametry poszczególnych pozycji, stanowi osobny dokument pn. Załącznik Nr 4 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 2.2 Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na siedem części i nie zastrzega liczby części zamówienia, na które Wykonawca może złożyć ofertę przetargową. UWAGA: Zapisu zdania pierwszego pkt 2.2 SIWZ Wykonawca nie może rozumieć w ten sposób, jakoby mógł złożyć ofertę obejmującą jedynie część asortymentu w ramach jednej części zamówienia. 2.3 Zamawiający informuje, że zakup części zamawianego wyposażenia, dotyczącego dostawy sprzętu komputerowego (zestawy komputerowe, monitory i drukarki), opodatkowane jest stawką podatku w wysokości 0%, zgodnie z art. 83 ust. 1 pkt 26a Ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług. Zamawiający przekaże Wykonawcy stosowne zamówienie potwierdzone przez organ nadzorujący placówkę oświatową. 2.4 Zamówienie będzie współfinansowane przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, realizowanych w ramach projektu pt. „Poprawa jakości kształcenia zawodowego w szkołach ponadgimnazjalnych Powiatu Tczewskiego – poprzez prace budowlane i doposażenie”, Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego, Oś priorytetowa 4, Działanie 4.1 – Infrastruktura ponadgimnazjalnych szkół zawodowych. 2.5 Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania między innymi w przypadkach odnoszących się do finansowania niniejszego zamówienia, w szczególności w trybie art. 93 ust. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, to jest z uwagi na nieprzyznanie środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia. 2.6 Warunki realizacji przedmiotu umowy: 1. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć przedmiot zamówienia we własnym zakresie i na swój koszt bezpośrednio do powiatowej placówki edukacyjnej – Zespołu Szkół Technicznych (Centrum Kształcenia Zawodowego) w Tczewie przy ul. Sobieskiego 10. 2. Wykonawca zobowiązuje się do właściwego opakowania, załadowania i dostarczenia przedmiotu zamówienia oraz zabezpieczenia przedmiotu zamówienia na czas przewozu. 3. Wykonawca przedmiot zamówienia dostarczy w oryginalnych opakowaniach producenta (o ile dotyczy). 4. Przedmiot zamówienia, w przypadku sprzętu, musi być wyposażony we wszystkie niezbędne elementy (przyłącza, kable, itp.) potrzebne do montażu/instalacji, uruchomienia i pracy sprzętu. 5. Dostawa będzie realizowana w dni robocze, w godzinach od 9:00-14:00. Przez dni robocze należy rozumieć dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. 6. Wykonawca wniesie pomoce dydaktyczne do pomieszczeń wskazanych przez przedstawiciela Zamawiającego. 7. Wykonawca zamontuje/zainstaluje i uruchomi sprzęt, w pomieszczeniach wyznaczonych przez przedstawiciela Zamawiającego. 8. Wykonawca wraz z dostarczonym przedmiotem zamówienia zobowiązuje się dostarczyć w języku polskim: instrukcje obsługi, karty gwarancyjne, wymagane licencje, certyfikaty oraz inne dokumenty niezbędne do przejęcia niniejszego przedmiotu zamówienia do używania publicznego (o ile dotyczy). 9. Wykonawca wraz z dostarczonym urządzeniem zobowiązuje się do przeprowadzenia szkolenia dla pracowników szkoły (o ile dotyczy). 10. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia w terminie do 60 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. 2.7 Wykonawca udzieli min. 24 m-cy gwarancji na dostarczony sprzęt. UWAGA: Zadeklarowany okres udzielonej gwarancji ponad wymagane 24 m-cy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, określone w Rozdziale 14 niniejszej SIWZ. 2.8 Informacje dodatkowe dotyczące oferowanego przedmiotu zamówienia: 2.7.1 Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia użyto oznaczeń lub parametrów wskazujących konkretnego producenta, konkretny produkt, wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, przez które należy rozumieć produkty o parametrach nie gorszych od przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia i spełniające, co najmniej w tym samym zakresie wymagania Zamawiającego. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne, zobowiązany będzie do wykazania, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania Zamawiającego. 2.7.2 Zamawiający zaznacza, iż współpraca techniczna oferowanych odpowiedników musi być bezkolizyjna i utrzymana na poziomie nie niższym niż współpraca produktów wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia. 2.9 Informacje o podwykonawcach: 2.8.1 Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w swojej ofercie (Załączniku Nr 1 do SIWZ – Formularzu ofertowym) części zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcy wraz z podaniem firmy podwykonawcy. Brak takich określeń w ofercie oznaczać będzie, iż Wykonawca deklaruje wykonanie całego przedmiotu zamówienia samodzielnie. 2.8.2 Powierzenie części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. 2.10 Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 Ustawy, polegającego na zamówieniu dodatkowych dostaw w wysokości do 50% wartości zamówienia podstawowego w ramach danej części. 2.11 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych oraz nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162110-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.2 W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w trybie art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy, Wykonawca, zgodnie z art. 24 ust. 11 Ustawy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, sporządzone według wzoru (część A w Załączniku Nr 2 do SIWZ) – w oryginale. Wyjaśnienie dla Wykonawców: 1. Zamawiający, niezwłocznie po otwarciu ofert przetargowych, na swojej stronie internetowej zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy. 2. Wykonawca w ciągu 3 dni od zamieszczenia przedmiotowych informacji zobowiązany będzie do przekazania oświadczenia – Załącznika Nr 2 do SIWZ. 3. Wyjątkiem będzie sytuacja, w której zostanie złożona jedna oferta przetargowa w zakresie danej części zamówienia – wówczas Wykonawca, który ją złożył zwolniony będzie z obowiązku przekazania oświadczenia w przedmiocie przynależności do grupy kapitałowej w zakresie danej części zamówienia. UWAGI: 1) Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie składa każdy z Wykonawców. 3) W przypadku, gdy Wykonawca na dzień składania ofert nie jest powiązany z żadnym podmiotem, a zatem nie należy do jakiejkolwiek grupy kapitałowej, Wykonawca – w celu usprawnienia procedury przetargowej – może wraz z ofertą złożyć oświadczenie o braku przynależności do grupy kapitałowej, sporządzone według wzoru (część B w Załączniku Nr 2 do SIWZ) – w oryginale. 5.4 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 5.3 SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Niniejszy dokument lub dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.5 Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5.4 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapisy 5.4 SIWZ stosuje się.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach