Przetargi.pl
Dostawa wyposażenia medycznego w ramach projektu „Rozwój profilaktyki nowotworowej w kierunku wykrywania raka szyjki macicy oraz jelita grubego w Szpitalu w Barlinku”

Szpital Barlinek Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 74320 Barlinek, ul. Szpitalna
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 957 462 502 , fax. 957 462 502
  • Data zamieszczenia: 2018-07-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Barlinek Sp. z o.o.
    ul. Szpitalna 10
    74320 Barlinek, woj. zachodniopomorskie
    tel. 957 462 502, fax. 957 462 502
    REGON: 30455600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpitalbarlinek.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyposażenia medycznego w ramach projektu „Rozwój profilaktyki nowotworowej w kierunku wykrywania raka szyjki macicy oraz jelita grubego w Szpitalu w Barlinku”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup, montaż i uruchomienie sprzętu, aparatury i wyposażenia medycznego na potrzeby Szpitala w Barlinku oraz przeszkolenie bezpośrednich użytkowników. Zamówienie zostało podzielone na następujące części: 1) Część nr 1 „Fotel do badań ginekologicznych” (Pakiet nr 1). Ilość: 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tej części stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Część nr 2 „Mobilna lampa bezcieniowa” (Pakiet nr 2). Ilość: 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tej części stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 3) Część nr 3 „Zestaw do wideokolonoskopii wraz z zestawem komputerowym oraz oprogramowaniem” (Pakiety nr 8 i 10). Ilość: 1 komplet, w skład którego wchodzi: a) procesor wizyjny HDTV – 1 szt., b) źródło światła – 1szt., c) monitor medyczny – 1 szt., d) wózek medyczny endoskopowy – 1 szt., e) wideokolonoskop – 1 szt., f) pompa kolonoskopowa – 1 szt., g) szafa endoskopowa – 1 szt., h) myjka endoskopowa – 1 szt., i) ssak endoskopowy – 2 szt. j) zestaw komputerowy z oprogramowaniem kompatybilnym z kolumną – 1 kpl. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tej części stanowią załącznik nr 3 do SIWZ (Pakiet nr 8) oraz załącznik nr 5 do SIWZ (Pakiet nr 10). 4) Część nr 4 „Kozetka do badań endoskopowych” (Pakiet nr 9). Ilość: 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tej części stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 5) Część nr 5 „Stolik zabiegowy” (Pakiet nr 11). Ilość: 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tej części stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 6) Część nr 6 „Kardiomonitor z puls oksymetrem” (Pakiet nr 13). Ilość: 1 kpl. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tej części stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 7) Część nr 7 „Insuflator CO2” (Pakiet nr 14). Ilość: 1 kpl. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tej części stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. 8) Część nr 8 „Diatermia z biomerem argonowym” (Pakiet nr 15). Ilość: 1 kpl. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tej części stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. 9) Część nr 9 „Pętla diatermiczna jednorazowa” (Pakiet nr 16). Ilość: 70 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tej części stanowi załącznik nr 10 do SIWZ. 10) Część nr 10 „Zestaw komputerowy z oprogramowaniem dla Poradni Ginekologicznej” (Pakiet nr 3). Ilość: 1 kpl. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tej części stanowi załącznik nr 16 do SIWZ. 11) Część nr 11 „Drukarka – urządzenie wielofunkcyjne” (Pakiet nr 4). Ilość: 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tej części stanowi załącznik nr 17 do SIWZ. 12) Część Nr 12 „Laptop z oprogramowaniem do prowadzenia działań informacyjno-edukacyjnych” (Pakiet nr 5). Ilość: 1 kpl. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tej części stanowi załącznik nr 18 do SIWZ. 13) Część nr 13 „Projektor multimedialny do prowadzenia działań informacyjno-edukacyjnych” (Pakiet nr 6). Ilość: 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tej części stanowi załącznik nr 19 do SIWZ. 14) Część nr 14 „Ekran do prowadzenia działań informacyjno-edukacyjnych” (Pakiet nr 7). Ilość: 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tej części stanowi załącznik nr 20 do SIWZ. Zamawiający, jeżeli termin gwarancji nie jest wskazany w opisie przedmiotu zamówienia dla poszczególnych elementów, wymaga gwarancji o długości nie krótszej niż 36 miesiące od daty przyjęcia przez Zamawiającego dostawy. Powyższe nie dotyczy Pakietu nr 16 (pętle jednorazowego użytku). Przedmiot zamówienia obejmuje następujące wymagania dotyczące montażu i serwisu: 1) Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na terenie Polski (wykaz należy dołączyć do oferty). 2) Bezpłatne przeglądy techniczne w okresie gwarancji – ilość przeglądów zgodnie z zaleceniami producenta. 3) Odpowiedź serwisu na zgłoszenie awarii w okresie gwarancyjnym do 24 h, a w okresie pogwarancyjnym – do 48 h. 4) W przypadku naprawy trwającej dłużej niż 3 dni – urządzenie zastępcze o zbliżonych parametrach i funkcjonalności. 5) Gwarancja sprzedaży części zamiennych i dostępności serwisu pogwarancyjnego na co najmniej 10 lat. 6) Instalacja urządzenia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 7) Bezpłatne szkolenie użytkowników poświadczone certyfikatem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33190000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 11 do SIWZ; 2) wykaz podwykonawców (Załącznik nr 14 do SIWZ) – jeżeli ma zastosowanie; 3) pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie – przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy. 4) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy pzp (wzór - załącznik nr 13 do SIWZ). 5) Dopuszcza się złożenie przez Wykonawcę wygenerowanego przez niego Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia (JEDZ) o treści odpowiadającej oświadczeniom, stanowiącym załącznik nr 12 do SIWZ. W takim przypadku JEDZ należy zaszyfrować jednym z ogólnie dostępnych, bezpłatnych programów szyfrujących, przesłać go na adres poczty elektronicznej wskazany w rozdziale I, a w ofercie (załącznik nr 11 do SIWZ) wskazać nazwę programu szyfrującego i hasło do rozszyfrowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach