Przetargi.pl
Dostawa wyposażenia i środków ochrony dla Domu Pomocy Społecznej w Malborku

Powiat Malborski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Malborskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 82-200 Malbork, Plac Słowiański
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 556 460 400
  • Data zamieszczenia: 2020-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Malborski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Malborskiego
    Plac Słowiański 17
    82-200 Malbork, woj. pomorskie
    tel. 556 460 400
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.powiat.malbork.pl/zamowienia

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyposażenia i środków ochrony dla Domu Pomocy Społecznej w Malborku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia i środków ochrony dla Domu Pomocy Społecznej w Malborku w związku z przystąpieniem przez Powiat Malborski do realizacji projektu pn. „Pomorskie S.O.S” finansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Poddziałania 5.4.2 Zdrowie na rynku pracy Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020. Realizacja projektu wynika z zapisów ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem Covid-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. poz. 374 z późn. zm.). Projekt pn. „Pomorskie S.O.S” realizowany przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego jest odpowiedzią na trudną sytuację panującą w placówkach świadczących opiekę całodobową nad osobami z niepełnosprawnościami, przewlekle lub terminalnie chorymi oraz w podeszłym wieku wywołaną stanem epidemii COVID-19. Celem projektu jest wsparcie i łagodzenie skutków pandemii oraz przeciwdziałanie jej negatywnym konsekwencjom, w szczególności w stosunku do osób znajdujących się w grupie szczególnego ryzyka, jakimi są pracownicy domów pomocy społecznej. Projekt obejmuje działania mające na celu poprawę warunków bezpieczeństwa i higieny pracy oraz wsparcie pracowników instytucji całodobowego pobytu pracujących bezpośrednio z osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym, którzy w związku z wykonywaniem pracy w warunkach epidemicznych, obciążeni są ogromnym ryzykiem własnego zachorowania, poprzez doposażenie placówek m.in. w środki ochrony indywidualnej, środki dezynfekujące, sprzęt medyczny niezbędny do powstrzymywania rozprzestrzeniania się COVID-19. Przedmiot zamówienia udzielony jest w całości. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu cenowym. Wykonawca nie może złożyć oferty tylko na wybrane pozycje z Formularza cenowego, tylko na wszystkie pozycje. W przypadku złożenia oferty obejmującej niepełny przedmiot zamówienia tzn. nie będzie zawierała wszystkich pozycji – skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy jako niezgodne z SIWZ zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. Zamawiający wprowadza prawo opcji dopuszczając możliwość zwiększenia ilości zakupionego przedmiotu umowy maksymalnie do kwoty 95.984,80 zł brutto, uzależniając to prawo od potrzeb Zamawiającego, wynikających z bieżącego zapotrzebowania w okresie poprzedzającym realizację przedmiotu umowy. W przypadku zwiększenia ilości, o których mowa powyżej, cena zakupu towaru nie może być wyższa niż cena wskazana w ofercie przez Wykonawcę i określona w umowie. Niewyczerpanie wartości, o której mowa powyżej nie stwarza po stronie Wykonawcy jakichkolwiek roszczeń względem Zamawiającego. Ilości przedstawionego asortymentu w tabeli w Formularzu cenowym są ilościami szacunkowymi służącymi do skalkulowania ceny oferty. Ilości mogą ulec zwiększeniu przed przystąpieniem do realizacji zamówienia o czym poinformuje Zamawiający drogą mailową Wykonawcę, ale ogólna wartość realizowanej dostawy nie przekroczy kwoty zapisanej w umowie (tj. kwoty, którą Zamawiający zabezpieczył na realizację niniejszego postępowania w wysokości 95.984,80 zł brutto). Wykonawca będzie realizował zamówienie po cenach jednostkowych zawartych w ofercie przez cały okres obowiązywania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33631600-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy (załącznik nr 1). 2) Wypełniony i podpisany Formularz Cenowy (załączniki nr 6 do SIWZ). 3) Informację o części zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom – zgodnie ze wzorem załącznika nr 5 do SIWZ. 4) Dowody, o których mowa w art. 24 ust. 8 ustawy Pzp, na to, że mimo zaistnienia podstaw wykluczenia wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt 13) i 14) oraz 16) – 20) ustawy Pzp, podjęte przez Wykonawcę środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności – jeśli dotyczy. 5) Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych (pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza). 6) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy PZP (wzór - załącznik nr 4). UWAGA: powyższe oświadczenie Wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia przekazania tj. dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego (https://bip.powiat.malbork.pl/zamowienia pod nr ZZP.272.36.2020.DPS) informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach