Przetargi.pl
Dostawa wyposażenia do Przedszkola Publicznego Nr 7 w Głogowie – część I i II w ramach zadania pn. „Przebudowa PP Nr 7 wraz z dojazdem od ul. Konopnickiej”, część III i IV w ramach projektu pn. „Utworzenie nowych miejsc przedszkolnych w Przedszkolu Publicznym nr 7 w Głogowie” w ramach RPO WD 2014-2020, Priorytet 10. Edukacja, Działanie 10.1.1. zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji.

Gmina Miejska Głogów ogłasza przetarg

  • Adres: 67-200 Głogów, ul. Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 7265437, 527 , fax. 767 265 437
  • Data zamieszczenia: 2020-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Głogów
    ul. Rynek 10
    67-200 Głogów, woj. dolnośląskie
    tel. 076 7265437, 527, fax. 767 265 437
    REGON: 39064729700000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyposażenia do Przedszkola Publicznego Nr 7 w Głogowie – część I i II w ramach zadania pn. „Przebudowa PP Nr 7 wraz z dojazdem od ul. Konopnickiej”, część III i IV w ramach projektu pn. „Utworzenie nowych miejsc przedszkolnych w Przedszkolu Publicznym nr 7 w Głogowie” w ramach RPO WD 2014-2020, Priorytet 10. Edukacja, Działanie 10.1.1. zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I: 1.Dostawa wyposażenia do przedszkola , które nie wymaga montażu CPV 39.00.00.00-2, 51.00.00.00-9 2.Zakres zamówienia : Część I MEBLE ok. 1008 szt. (w tym meble, pomoce dydaktyczne) Szczegółowy zakres zamówienia części I określa załącznik Nr 1A do SIWZ. Część II: 1. Dostawa komputerów i sprzętu elektronicznego CPV 30.20.00.00-1, 32.00.00.00-3 Zakres zamówienia: Część II Dostawa komputerów i sprzętu elektronicznego, w tym m.in. ok ( miniwieża 16 szt, Laptop z akcesoriami i oprogramowaniem 15 szt., Urządzenie wielofunkcyjne atramentowe kolorowe 10 szt, Urządzenie wielofunkcyjne laserowe kolorowe 1szt, Komputer do monitoringu z akcesoriami i oprogramowaniem 1 szt., Drukarka 1 szt., Projektor multimedialny 1 szt., ekran projekcyjny elektrycznie zwijany 1 szt., zestaw nagłaśniający 1 szt., Wieża 1 szt., Keyboard 1 szt., tablica interaktywna dotykowa ceramiczna 1 szt., telewizor 70” 1 szt.). Szczegółowy zakres zamówienia dla części II określa załącznik Nr 1B do SIWZ. Część III: Dostawa wyposażenia do przedszkola , które nie wymaga montażu objęta projektem pn. „Utworzenie nowych miejsc przedszkolnych w Przedszkolu Publicznym nr 7 w Głogowie” dofinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach RPO WD 2014-2020, Priorytet 10. Edukacja, Działanie 10.1.1. zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji . CPV 39.00.00.00-2 Zakres zamówienia m.in. ok : Zestaw mebli do Sali 1 szt. ( w tym: szafka z 3 półkami, klon , regał z przegrodą i 3 półkami, klon, regał z 2 przegrodami i 2 półkami, klon, szafka z 2 półkami, regał z przegrodą i z 2 półkami, półki szerokie wykonane z białej płyty laminowanej, półki wąskie wykonane z białej płyty laminowanej, drzwiczki małe 90 st. mocowane do korpusu, drzwiczki małe 90 st. mocowane do korpusu – limonkowe, drzwiczki małe 90 st. mocowane do przegrody 90 st. Białe, drzwiczki małe 90 st. mocowane do przegrody 90 st. – limonkowe), krzesełka kolor żółty o wymiarach 93-116cm 10 szt., Krzesełka kolor żółty o wymiarach 108-121cm 10 szt., stoliki prostokątne z regulacją wysokości 4 szt, Leżak przedszkolny 20 szt., wózek na leżaki 1 szt., szafka na śpiworki i leżaki 1 szt, Śpiwór dla dzieci 20 szt, Dywan 1szt., Basen okrągły z piłeczkami 1 szt., Kosz do segregacji śmieci 1 szt., Zestaw kącika malucha ( element mocujący do ściany, moduł ze szlaczkami, moduł z piłeczkami, płotek, moduł z makatką, moduł z figurami, drzwi) 1 szt, Krążki okrągłe do siedzenia z wypełnieniem piankowym o wymiarach 35x3cm ( 10 szt. w komplecie)) 2 kpl., Pojemniki na krążki na kółkach 1 szt., Kącik kuchenny dla dzieci 1 szt., Szafka ( plus zestaw instrumentów: dzwonki diatoniczne, trójkąt muzyczny, drewniane jajka, tamburyn, dzwoneczki, talerze, bębenek, harmonijka, tonblok, tarka, guiro, kastaniety, marakasy) 1 szt., Bujak w kształcie ptaka wym . 68x30x58 szt.1, Bujak w kształcie ptaka wym. 76,5x30x58 1 szt., Kącik przyrody – szafka 1 szt., Zestaw pianek malucha ( 8 części tworzących tor przeszkód) 1 szt., Biurko 1 szt., Krzesło obrotowe do biurka 1 szt., Gruszka mała (siedzisko) 4 szt., Ścianka manipulacyjno-sensoryczna 1szt, Parawan wyciszający zielony 1 szt., Materac prostokątny z motywem trawy 2 szt., Tabliczka informacyjna drzwiowa 1 szt., Lustro 1 szt., Duży stolik na kółeczkach na ręczniki i kubki 1 szt., Ręczniki 20 szt., Dozownik do mydła w płynie 4 szt., Pojemnik na papier toaletowy 2 szt., Szafka 6 segmentowa 3 szt, Szafka 3 segmentowa 1 szt., Kanapa 1 szt., Talerz głęboki obiadowy 20 szt., Talerz pytki obiadowy 20 szt., Talerz deserowy 20 szt., Miseczka śniadaniowa 20 szt., Kubek 20 szt.., Tacka na kubki 1 szt., Tacka na kanapki(półmisek) 1 szt., Miska na surówki 1 szt., Dzbanek na napoje z akrylu 1 szt., Naczynie na ziemniaki34/20 cm 1 szt., Miska na kasze/makarony 1 szt., Wiaderko na zupę 1 szt., Naczynie na sosy 1 szt. ,Łyżka do zupy 20 szt., Łyżeczka deserowa 20 szt., Widelec 20 szt., nóż 20 szt., Wózek do rozwożenia posiłków 1 szt., Wiaderko na odpady pokonsumpcyjne 1 szt., Pojemnik na sztućce 1 szt., Waza do sosów/gulaszu 1 szt., Chochelka do zupy 1 szt., Chochelka do sosów 1 szt/, Łyżka cedzakowa 1 szt. Łyżka do makaronu 1 szt., Pojemnik na płatki 1 szt., Mop + wkład+ wiadro 1 szt. Szczegółowy zakres zamówienia części III określa załącznik Nr 1C do SIWZ. Część IV: Dostawa sprzętu elektronicznego objęta projektem pn. „Utworzenie nowych miejsc przedszkolnych w Przedszkolu Publicznym nr 7 w Głogowie” dofinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach RPO WD 2014-2020, Priorytet 10. Edukacja, Działanie 10.1.1. zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji. CPV 32.00.00.00-3, 38.65.21.00-1 Zakres zamówienia m.in.ok: Tablica magnetyczna biała 1 szt., Tablica interaktywna ceramiczna 1 szt., Projektor z akcesoriami i montażem 1 szt., Radioodtwarzacz 1 szt., Multimedialna tablica informacyjna z akcesoriami i oprogramowaniem 1 szt.. Szczegółowy zakres zamówienia dla części IV określa załącznik Nr 1D do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39000000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium ustala się : 1) dla części I w kwocie 7.000,00 zł. Słownie: siedem tysięcy złotych 2) dla części II w kwocie 2.000,00 zł. Słownie: dwa tysiące złotych 3) dla części III w kwocie 900,00 zł. Słownie: dziewięćset złotych 4) dla części IV w kwocie 250,00 zł Słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Gmina Miejska Głogów Oddział BNP PARIBAS w Głogowie Nr 65 2030 0045 1110 0000 0192 9720 2. Kopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 3. Wadium może być wnoszone w formie: w pieniądzu, poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed¬siębiorczości, które należy w formie oryginału zdeponować u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. 4. W zależności od wybranej formy wymienionej w pkt. 3, wniesienie wadium należy potwierdzić poprze złożenie do oferty : a) oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę: dowodu dokonania przelewu lub poręczenia udzielanego przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed-siębiorczości, b) oryginału: gwarancji bankowej, poręczenia bankowego, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczenia pieniężnego spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej. 5. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące informacje: 1) nazwa i adres Zamawiającego; 2) nazwę przedmiotu zamówienia; 3) nazwę i adres Wykonawcy; 4) termin ważności gwarancji; 7. Wadium musi być wniesione nie później niż do wyznaczonego terminu składania ofert. 8. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 9. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. 12. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium w okolicznościach, jak w pkt. 10, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 14. Zatrzymanie wadium nastąpi w okolicznościach, jeżeli: a) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art.25a ust.1 , pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, c) wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko¬nania umowy, d) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się odpowiednio dla każdej z części: 1) Wypełniony załącznik nr 1 – Formularz ofertowy wraz z wypełnionym załącznikiem 1A, 1B, 1C i 1 D. 2) Wypełniony załącznik Nr 2 – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 3) Wypełniony załącznik Nr 3 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania 4) Wypełniony załącznik Nr 3a – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (dot. podmiotów trzecich i podwykonawców) 5) Wypełniony załącznik Nr 4 – Zobowiązanie podmiotu udostępniającego swoje zasoby wykonawcy (jeżeli występują) 6) Dowód wniesienia wadium. 7) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8) W przypadku składania przez Wykonawcę oferty równoważnej z zastosowaniem materiałów lub urządzeń o równoważnych parametrach technicznych, należy dodatkowo złożyć z ofertą: a) oświadczenie, że Wykonawca składa ofertę równoważną, oraz że zaproponowane zmiany spełniają wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w niniejszej specyfikacji i dokumentacji technicznej, b) wykaz zmian, zawierający dokładny opis zmian dotyczący zastosowanych materiałów lub urządzeń równoważnych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach