Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu ogłasza przetarg
- Adres: 62-800 Kalisz, Nowy Świat
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 62 767 95 00, 767 95 32, , fax. 62 767 95 29
- Data zamieszczenia: 2019-04-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu
Nowy Świat 4
62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie
tel. 62 767 95 00, 767 95 32, , fax. 62 767 95 29
REGON: 25093876400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pwsz.kalisz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia dla Monoprofilowego Centrum Symulacji Medycznej dla pielęgniarstwa - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych trenażerów, fantomów oraz mebli w ramach realizowanego projektu - Monoprofilowe Centrum Symulacji Medycznej w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu dofinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, umowa nr POWR.05.03.00-00-0072/17-00 w podziale na odrębne zadania (części zamówienia) tj.: Zadanie A (tj. część 1 zamówienia) – meble medyczne; Zadanie B (tj. część 2 zamówienia) – trenażery; Zadanie C (tj. część 3 zamówienia) – fantom porodowy. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych zadań stanowią załączniki nr 6 A, B, C, do niniejszej SIWZ. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy, w tym zakres możliwych zmian umowy określa wzór umowy (załącznik nr 1 do SIWZ). 3. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia spełniał poniższe wymagania (dotyczy wszystkich części zamówienia): 1) był dopuszczony do obrotu na terytorium Polski oraz spełniał wymogi zawarte w załącznikach do SIWZ; 2) był fabrycznie nowy, z bieżącej produkcji, wolny od wszelkich wad i uszkodzeń bez wcześniejszej eksploatacji nie po pokazowy lub testowy i nie był przedmiotem praw osób trzecich; 3) cały sprzęt musi mieć kompletne i odpowiednie okablowanie i wyposażenie niezbędne do uruchomienia i działania bez dokonywania dodatkowych zakupów. 4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył przedmiot zamówienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego (Kalisz, ulica Kaszubska 13, piętro I - w budynku znajduje się winda), dokonał wniesienia, rozpakowania, montażu, uruchomienia oferowanego przedmiotu zamówienia, sprzątnięcia pozostałości po rozpakowaniu oraz dokonał przeszkolenia pracowników wskazanych przez Zamawiającego. 5. Zamawiający wymaga, aby dostarczone wraz z urządzeniami instrukcje obsługi, napisane były w języku polskim. 6. Postanowienia zawarte w SIWZ odnoszą się odpowiednio do każdej części zamówienia, chyba, że z treści SIWZ będzie wynikało odrębne postanowienie dotyczące danej części. 7. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji oraz rozszerzonej rękojmi za wady na dostarczony przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 2 lata, liczony od dnia podpisania protokołu odbioru. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w określonych poniżej wysokościach dla poszczególnych zadań: Zadanie A tj. część 1 zamówienia: 2.100,00 PLN (słownie dwa tysiące sto PLN), Zadanie B tj. część 2 zamówienia: 1.700,00 PLN (słownie jeden tysiąc siedemset PLN), Zadanie C tj. część 3 zamówienia: 1.300,00 PLN (słownie jeden tysiąc trzysta PLN), Wykonawca wnosi wadium w wysokości przewidzianej dla każdego zadania, którego dotyczy składana przez niego oferta. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli odrębne oferty w postępowaniu. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje (dowody) potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; B) w przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, ewentualnie umowy o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp (w oryginale albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza); C) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy (w oryginale albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza); D) Dowód wniesienia wadium, o którym mowa w pkt. IV.1.2) niniejszego ogłoszenia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Zakup sprzętu i wyposażenia medycznego przez Poznański Ośrodek Specjalistycznych Usług Medycznych w Poznaniu dla Poradni Okulistycznej”
Dodano: 2024-02-26 - Zakup i dostawa sprzętu medycznego z wyposażeniem oraz montaż i przeszkolenie personelu dla Szpitala Powiatowego w Wyrzysku Sp. z o.o.
Dodano: 2024-01-14 - Zakup nowoczesnego sprzętu rehabilitacyjnego - zakup i dostawa sprzętu medycznego z wyposażeniem oraz montaż i przeszkolenie personelu dla Szpitala Powiatowego w Wyrzysku Sp. z o.o.
Dodano: 2024-01-14 - Zakup i dostawa sprzętu medycznego z wyposażeniem oraz montaż i przeszkolenie personelu dla Szpitala Powiatowego w Wyrzysku Sp. z o.o.
Dodano: 2024-01-14 - Zakup i dostawa sprzętu medycznego z wyposażeniem oraz montaż i przeszkolenie personelu dla Szpitala Powiatowego w Wyrzysku Sp. z o.o.
Dodano: 2024-01-14 - Zakup i dostawa sprzętu medycznego z wyposażeniem oraz montaż i przeszkolenie personelu na potrzeby Zespołu Opieki Zdrowotnej w Wągrowcu
Dodano: 2023-12-14 - Zakup i dostawa sprzętu medycznego z wyposażeniem oraz montaż i przeszkolenie personelu na potrzeby Zespołu Opieki Zdrowotnej w Wągrowcu
Dodano: 2023-12-14 - Zakup Aparatu do znieczulenia z wyposażeniem (kompletny zestaw) – 1 kpl. dla Wojewódzkiego Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. J. Jonstona w Lesznie
Dodano: 2023-12-12 - Zakup aparatury medycznej, mebli medycznych i niemedycznych, wyposażenia dla Oddziału Chemioterapii w ramach projektu ProOnkologia
Dodano: 2023-12-06 - Dostawa sprzętu medycznego dla potrzeb Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
Dodano: 2023-11-27