Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Olesno ogłasza przetarg
- Adres: 46-300 Olesno, ul. Gorzowska
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 034 3582204, 3582205 , fax. 343 582 872
- Data zamieszczenia: 2020-01-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Olesno
ul. Gorzowska 74
46-300 Olesno, woj. opolskie
tel. 034 3582204, 3582205, fax. 343 582 872
REGON: 15002650000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_katowice/nadl_olesno/zamowienia_publiczne
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadajaca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wraz z montażem sprzętu do lokalizacji pożarów – system monitoringu przeciwpożarowego w Nadleśnictwie Olesno - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie systemu wczesnego wykrywania pożarów lasu na bazie istniejącej sieci punktów obserwacyjnych (dostrzegalnie p.poż.) z automatycznym systemem wykrywania dymu dla Nadleśnictwa Olesno, połączonych w jeden spójny system z Punktem Alarmowo Dyspozycyjnym (PAD) zlokalizowanym w budynku biurowym Nadleśnictwa Olesno. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany jest do dostawy, montażu, uruchomienia i wdrożenia systemu do wczesnego wykrywania pożarów lasu wykorzystującego obrotowe urządzenia wizyjne z przesyłem sygnału/obrazu drogą radiową pomiędzy trzema dostrzegalniami, a PAD-em wraz z automatycznym systemem wykrywania dymu wspomagającym pracę obserwatora. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32000000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1/. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości – 10 000,00 zł. 2/. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.). 3/. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku BGŻ BNP PARIBAS S.A. Oddział w Oleśnie nr rachunku: 79 2030 0045 1110 0000 0200 1830 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na „System monitoringu przeciwpożarowego”. 4/. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 PZP. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy załączyć w oryginale do oferty. 5/. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b PZP. 6/. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: a)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia c) kwotę gwarancji/poręczenia, d) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP . 7/. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. Wadium musi zabezpieczać ofertę do czasu związania z ofertą, zgodnie z art. 85 ustawy PZP. 8/. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym wyżej terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 9/. Zwrot wadium wszystkim Wykonawcom nastąpi niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej bądź unieważnieniu postępowania , z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 10/. Zwrot wadium Wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę nastąpi po podpisaniu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego jej wykonania. 11/. Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12/. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/. Kosztorys ofertowy opracowany na załączniku nr 2 do SIWZ. 2/. Pełnomocnictwo do podpisania oferty jeżeli upoważnienie do jej podpisania nie wynika z dokumentów rejestrowych zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ. 3/. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 6 do SIWZ. Oświadczenia tego nie należy składać wraz z ofertą! Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą biorącym udział w postępowaniu przetargowym nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZAKUP WYPOSAŻENIA NIEZBĘDNEGO DLA PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI KULTURALNEJ PRZEZ TEATR IM. JANA KOCHANOWSKIEGO W OPOLU
Dodano: 2019-08-13 - Zakup wyposażenia multimedialnego, AGD oraz gospodarczego z przeznaczeniem dla Sali Dydaktyki Laboratoryjnej (Collegium Biotechnologicum)
Dodano: 2018-11-26 - Dostawa kabiny dźwiękowej wraz z wyposażeniem na potrzeby Regionalnego Zespołu Placówek Wsparcia Edukacji w ramach projektu: Prowadzenie działań edukacyjno-informacyjnych pn. „Bioróżnorodność Opolszczyzny z lotu ptaka” oraz wzmocnienie infrastruktury edukacji ekologicznej współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020
Dodano: 2018-07-16 - Dostawa kabiny dźwiękowej wraz z wyposażeniem na potrzeby Regionalnego Zespołu Placówek Wsparcia Edukacji w ramach projektu: Prowadzenie działań edukacyjno-informacyjnych pn. „Bioróżnorodność Opolszczyzny z lotu ptaka” oraz wzmocnienie infrastruktury edukacji ekologicznej współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020
Dodano: 2018-05-14 - Dostawa miksera video HD oraz akcesoriów i urządzeń peryferyjnych do transmisji video dla Biura ds. Promocji Uniwersytetu Opolskiego
Dodano: 2017-09-14 - Dostawa, montaż, uruchomienie oraz konfiguracja systemu uwzględniającego warunki akustyczne i wymagania użytkownika systemu nagłośnienia obiektu HWS Okrąglak w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa z rozbudową obiektu Hali Widowiskowo-Sportowej Okrąglak wraz z pierwszym wyposażeniem obiektu”
Dodano: 2017-01-25