Komenda Wojewódzka Policji w Opolu ogłasza przetarg
- Adres: 45-077 Opole, ul. Korfantego
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 478612670, 478642670, 478612673, , fax. -
- Data zamieszczenia: 2020-07-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Opolu
ul. Korfantego 2
45-077 Opole, woj. opolskie
tel. 478612670, 478642670, 478612673, , fax. -
REGON: 53112570400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://opolska.policja.gov.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wraz z montażem i wniesieniem wyposażenia kwaterunkowego dla Samodzielnego Pododdziału Prewencji Policji w Opolu, Samodzielnego Pododdziału Kontrterrorystycznego Policji, Komendy Wojewódzkiej Policji w Opolu, Komend Powiatowych Policji garnizonu opolskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wniesieniem wyposażenia kwaterunkowego w ilości i asortymencie, określonym szczegółowo w opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) dla danego zadania, stanowiącym załącznik do wzoru umowy, będącego integralną częścią SIWZ.Wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39151000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy wraz z oświadczeniem dla danego zadania sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik do SIWZ; 2) pełnomocnictwo w przypadku podpisania oferty, oświadczeń oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, lub w sytuacji wskazanej w pkt X SIWZ; 3) dla zadania nr III dla każdego asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia : - specyfikację techniczną zawierającą wszystkie wymiary oferowanego produktu, wyszczególnione przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia oraz symbol lub nazwę oferowanych krzeseł biurowych pracowniczych, krzeseł konferencyjnych pracowniczych, foteli obrotowych oraz taboretów; - oświadczenie, że zaoferowany przedmiot zamówienia spełnia wszystkie wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Treść oświadczenia znajduje się na formularzu ofertowym. - wymagane w opisie przedmiotu zamówienia atesty/certyfikaty (nie dotyczy taboretów).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną