Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 4 ogłasza przetarg
- Adres: 20-954 Lublin, ul. dr K. Jaczewskiego
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 0-81 72-44-360 , fax. 081 746-71-55
- Data zamieszczenia: 2019-06-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 4
ul. dr K. Jaczewskiego 8
20-954 Lublin, woj. lubelskie
tel. 0-81 72-44-360, fax. 081 746-71-55
REGON: 28875100000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk4.lublin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA UZUPEŁNIAJĄCA SPRZĘTU DO ANGIOGRAFII I ZABIEGÓW NACZYNIOWYCH – część II (neuroradiologia) - 3 zadania - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
DOSTAWA UZUPEŁNIAJĄCA SPRZĘTU DO ANGIOGRAFII I ZABIEGÓW NACZYNIOWYCH – część II (neuroradiologia) - 3 zadania w następujących asortymentach szczegółowo wyspecyfikowanych w załącznikach: Zadanie nr 1 ZESTAW: SPIRALE PLATYNOWE ODCZEPIANE ELEKTROMECHANICZNIE Z ODCZEPIARKĄ Załącznik Nr 1 Zadanie nr 2 CEWNIK PROWADZĄCY UMOŻLIWIAJĄCY DOSTĘP DYSTALNY DO ZABIEGÓW NEURORADIOLOGICZNYCH Załącznik Nr 2 Zadanie nr 3 ZESTAW: URZĄDZENIE DO PRZEKIEROWANIA PRZEPŁYWU W NACZYNIU Z TĘTNIAKIEM WRAZ Z SYSTEMEM DOSTAWCZYM Załącznik Nr 3 Minimalne wymagane parametry techniczne i użytkowe przedmiotu zamówienia zawarte są w Załącznikach nr 1-3 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33000000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przedmiotowym postępowaniu Wykonawca nie jest zobligowany do spełniania powyższego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia określonych łącznie w Rozdziale 4, Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy – stanowiące załącznik nr 6 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 18. Złożona oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1) dokumenty wskazane w Rozdz. 5.A– „Dokumenty i oświadczenia składane wraz z ofertą” 2) wypełniony i podpisany formularz oferty (załącznik nr 4 do SIWZ); 3) kosztorys ofertowy - uwzględniający co najmniej: a. nazwę przedmiotu zamówienia i jego producenta, a także - model i/lub numer katalogowy – jeśli je nadano, b. wielkość zamówienia (ilość sztuk przedmiotu zamówienia lub opakowań lub kompletów/zestawów o wskazanej przez Wykonawcę wielkości) c. cenę jednostkową netto (odpowiednio: sztuki / opakowania / elementu kompletu czy zestawu wskazanego w ppkt. b) poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia, dla których określono zapotrzebowanie ilościowe lub mniejszych elementów; d. wartość netto pozycji asortymentowej e. stawkę podatku VAT, f. wartość brutto pozycji asortymentowej g. łączną wartość netto i brutto w zadaniu (wpisaną w formularz „Oferty Wykonawcy”) 4) wypełnioną tabelę parametrów oceny jakościowej podanych w załączniku nr 1-3 do SIWZ (wypełnić należy kolumnę oznaczoną „Opis dokonany przez Wykonawcę”)*) 5) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania wykonawcy, treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony, o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel Wykonawcy, a w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo, o którym mowa w Rozdz. 4 pkt. 3.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa leków, środków medycznych, materiałów opatrunkowych i innych wyrobów medycznych dla Stacji Ratownictwa Medycznego w Chełmie - SP ZOZ
Dodano: 2024-03-19 - Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego i wyposażenia sal terapeutycznych
Dodano: 2023-04-20 - Dostawa testów kasetkowych na obecność SARS-CoV-2
Dodano: 2022-03-16 - Dostawa medium trnasportowego do testów PCR i pałeczek do pobierania wymazów
Dodano: 2022-03-10 - Test kasetkowy antygenowy na obecność SARS-CoV-2
Dodano: 2022-03-10 - Test kasetkowy na obecność SARS-COV-2
Dodano: 2022-03-08 - "Zakup i dostawa środków ochrony osobistej w ramach dotacji z ,,Funduszu Przeciwdziałania COVID-19 z przeznaczeniem na przygotowanie i zabezpieczenie domów pomocy społecznej przed wzrostem zakażeń wywołanych wirusem SARS-COV-2”.
Dodano: 2021-12-30 - Zakup i dostawa środków ochrony osobistej w ramach dotacji z ,,Funduszu Przeciwdziałania COVID-19 z przeznaczeniem na przygotowanie i zabezpieczenie domów pomocy społecznej przed wzrostem zakażeń wywołanych wirusem SARS-COV-2
Dodano: 2021-12-09 - ZWS/01193/21/SZ
Dodano: 2021-04-13 - ZWS/01187/21/SZ
Dodano: 2021-04-13