Przetargi.pl
Dostawa urządzeń warsztatowych i narzędzi w ramach projektu „Stawiamy na rozwój – modernizacja bazy dydaktycznej Centrum Kształcenia Praktycznego w Chełmie”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014–2020 Osi Priorytetowej 13 Infrastruktura Społeczna, w ramach Działania 13.6 Infrastruktura kształcenia zawodowego i ustawicznego

Miasto Chełm ogłasza przetarg

  • Adres: 22-100 Chełm, Lubelska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 82 5652070, 5652223, 5652232 , fax. 825 652 254
  • Data zamieszczenia: 2019-06-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Chełm
    Lubelska 65
    22-100 Chełm, woj. lubelskie
    tel. 82 5652070, 5652223, 5652232, fax. 825 652 254
    REGON: 11019823800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.chelm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa urządzeń warsztatowych i narzędzi w ramach projektu „Stawiamy na rozwój – modernizacja bazy dydaktycznej Centrum Kształcenia Praktycznego w Chełmie”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014–2020 Osi Priorytetowej 13 Infrastruktura Społeczna, w ramach Działania 13.6 Infrastruktura kształcenia zawodowego i ustawicznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń warsztatowych i narzędzi w ramach projektu „Stawiamy na rozwój – modernizacja bazy dydaktycznej Centrum Kształcenia Praktycznego w Chełmie”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014–2020 Osi Priorytetowej 13 Infrastruktura Społeczna, w ramach Działania 13.6 Infrastruktura kształcenia zawodowego i ustawicznego. Przedmiot zamówienia podlega podziałowi na n/w części: Część 1 - Dostawa urządzeń warsztatowych i narzędzi dla Centrum Kształcenia Praktycznego w Chełmie – Dział mechaniczny w ramach projektu „Stawiamy na rozwój – modernizacja bazy dydaktycznej Centrum Kształcenia Praktycznego w Chełmie”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014–2020 Osi Priorytetowej 13 Infrastruktura Społeczna, w ramach Działania 13.6 Infrastruktura kształcenia zawodowego i ustawicznego . Część 2 - Dostawa urządzeń warsztatowych i narzędzi dla Centrum Kształcenia Praktycznego w Chełmie – Dział elektryczno-elektroniczny w ramach projektu „Stawiamy na rozwój – modernizacja bazy dydaktycznej Centrum Kształcenia Praktycznego w Chełmie”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014–2020 Osi Priorytetowej 13 Infrastruktura Społeczna, w ramach Działania 13.6 Infrastruktura kształcenia zawodowego i ustawicznego. Część 3 - Dostawa urządzeń warsztatowych i narzędzi dla Centrum Kształcenia Praktycznego w Chełmie – Dział budowlany w ramach projektu „Stawiamy na rozwój – modernizacja bazy dydaktycznej Centrum Kształcenia Praktycznego w Chełmie”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014–2020 Osi Priorytetowej 13 Infrastruktura Społeczna, w ramach Działania 13.6 Infrastruktura kształcenia zawodowego i ustawicznego. 2. W przypadku Części 1, Części 2, Części 3, urządzenia warsztatowe i narzędzia muszą być fabrycznie nowe, nieuszkodzone, wolne od wad i odpowiadające obowiązującym normom dopuszczającym do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, posiadające niezbędne certyfikaty i atesty zgodne z obowiązującymi przepisami. 3. W przypadku Części 1, Części 2, Części 3, Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Centrum Kształcenia Praktycznego w Chełmie, na własny koszt. 4. W przypadku Części 1, Części 2, Części 3, Wykonawca zobowiązany jest: 1) do powiadomienia (z dwudniowym wyprzedzeniem) Zamawiającego o planowanym terminie dostawy; 2) dostarczyć przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt. III. 2, III.3, III.4 SIWZ wraz z wymaganymi gwarancjami określonymi w kartach gwarancyjnych oraz z innymi niezbędnymi dokumentami; 3) do montażu urządzeń warsztatowych oraz przeszkolenia pracowników w zakresie obsługi, połączonego z uruchomieniem urządzeń warsztatowych, o ile jest to niezbędne do prawidłowego odbioru przedmiotu zamówienia. 4. Jeżeli w dokumentacji przetargowej wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w dokumentacji. Poprzez produkt równoważny Zamawiający rozumie urządzenia/narzędzia o parametrach technicznych, technologii, funkcjonalności, wydajności i jakości nie gorszej niż określone w SIWZ. Przedstawione rozwiązania przedstawiają poziom minimalny parametrów technicznych, technologii, funkcjonalności, wydajności i jakości. Jeżeli zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w pkt. III.2, III.3, III.4 SIWZ odpowiednio dla Części 1 Części 2, Części 3, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały – Wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowania (arg. na podstawie sentencji wyroku Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 14 października 2013 r. [sygn.akt; KIO 2315/13}). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać , że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43800000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przypadku Części 1, Części 2, Części 3, Zamawiający nie stawia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przypadku Części 1, Części 2, Części 3: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt VI.4 SIWZ – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt VI.5 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt. VI.6 SIWZ stosuje się odpowiednio. 3. Oferta częściowa musi zawierać: 1) formularz oferty o treści zgodnej z wzorem formularza ofertowego, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ (odpowiednio dla Części 1, Części 2, Części 3), 2) oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, zgodne z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ (odpowiednio dla Części 1, Części 2, Części 3). Oświadczenie składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej. 3) informacje dotyczące oferowanych urządzeń warsztatowych i narzędzi, o treści zgodnej z wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ (odpowiednio dla Części 1, Części 2, Części 3), 4) w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy, 5) dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (jeżeli nie wynikają one z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę do oferty), a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) oraz pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy powinno być złożone wraz z ofertą w formie oryginału lub kopii poświadczonej w drodze czynności notarialnej w rozumieniu ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie (Dz. U. z 2019 r. poz.540). 5. Jeżeli najkorzystniejszą ofertę złożą Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego złożą umowę regulującą współpracę tych Wykonawców (art. 23 ust.4 ustawy). 6. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w pkt. XI.11 SIWZ, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wzór druku oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ (odpowiednio dla Części 1, Części 2, Części 3 ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach