Przetargi.pl
Dostawa urządzeń oraz sprzętu i wyposażenia z zakresu nagłośnienia, oświetlenia oraz obrazu i dźwięku dla potrzeb PSM I i II stopnia w Mielcu”

Państwowa Szkoła Muzyczna i I II Stopnia im. M.Karłowicza ogłasza przetarg

  • Adres: 39300 Mielec, ul. Tadeusza Kościuszki
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. (017) 586 29 76 , fax. (017) 586 29 76
  • Data zamieszczenia: 2018-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Szkoła Muzyczna i I II Stopnia im. M.Karłowicza
    ul. Tadeusza Kościuszki 10
    39300 Mielec, woj. podkarpackie
    tel. (017) 586 29 76, fax. (017) 586 29 76
    REGON: 78252800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://psm.mielec.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: szkoła publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa urządzeń oraz sprzętu i wyposażenia z zakresu nagłośnienia, oświetlenia oraz obrazu i dźwięku dla potrzeb PSM I i II stopnia w Mielcu”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego – Mielec, ul. Kościuszki 10 - transportem własnym fabrycznie nowych, nie będących przedmiotem ekspozycji ani demonstracji, nieużywanych, pochodzących z bieżącej produkcji (nie wcześniejszego niż w 2018 roku): a) urządzeń do nagłośnienia oraz rejestracji dźwięku, b) urządzeń i akcesoriów do rejestracji obrazu, c) urządzeń do oświetlenia scenicznego. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych według następującego podziału: 2.1. Część I – urządzeń do nagłośnienia oraz rejestracji dźwięku, 2.2. Cześć II – urządzeń i akcesoriów do rejestracji obrazu, 2.3. Cześć III – urządzeń do oświetlenia scenicznego. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na dowolną ilość części. Wybór najkorzystniejszych będzie następował dla każdej z części z osobna. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załącznikach od nr 1.1 do nr 1.3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Przedmiotowe postępowanie stanowi element realizowanego przez Zamawiającego projektu pn. „Tworzenie warunków do rozwoju oferty kulturalnej poprzez zakup sprzętu i trwałego wyposażenia dla Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. Mieczysława Karłowicza w Mielcu” współfinansowanego ze środków UE w ramach POIiŚ 2014-2020, VIII oś priorytetowa – Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury. 5. Kod CPV: 32.32.20.00-6 - Urządzenia multimedialne. 6. Termin i sposób płatności – płatne przelewem, jednorazowo po zakończeniu realizacji dostawy w terminie 30 dni od daty otrzymania rachunku (faktury). 7. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 18 - miesięcznej gwarancji na zrealizowany (wykonany – dostarczony, skonfigurowany, uruchomiony) przedmiot zamówienia. Ostateczny termin gwarancji zależeć będzie od oferty wybranego Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia terminu gwarancji na zrealizowany przedmiot zamówienia zgodnie z treścią wybranej oferty, co będzie stanowiło element oceny merytorycznej na etapie wyboru najkorzystniejszej oferty – vide kryterium oceny ofert. Datą rozpoczęcia okresu gwarancji będzie data podpisania bezusterkowego protokołu odbioru zrealizowanego przedmiotu zamówienia, udzielona gwarancja nie wyłącza odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy wynikającej z przepisów Kodeksu Cywilnego. W wymaganych okresach gwarancji, Wykonawca zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, zobowiązany będzie, w przypadku wystąpienia usterki jakiegokolwiek elementu przedmiotu zamówienia do jego naprawy w terminie nie dłuższym niż 7 dni od zgłoszenia usterki. Reakcja Wykonawcy na dokonane przez Zamawiającego zgłoszenie – 24 godziny. 8. W przypadkach, o których mowa w punkcie 3.7., okres gwarancji ulegnie przedłużeniu odpowiednio: 1) w przypadku naprawy – o okres wykonywania naprawy, 2) w przypadku dokonania wymiany – o okres gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32322000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: a) W części I - 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych), b) W części II - 1.500,00 PLN (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych), c) W części III - 200,00 PLN (słownie: dwieście złotych), przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium jest wnoszone na zasadach określonych w art. 45 i art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie formułuje specjalnych wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do SIWZ, 2) oświadczenia wymienione w rozdziale VI 6.1. a) – b) niniejszej SIWZ z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, 3) wykaz określający zakres podwykonawstwa z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ – jeżeli ma zastosowanie, 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega, o którym mowa w Rozdziale V ust. 5.5.1) niniejszej SIWZ z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ – jeżeli ma zastosowanie, 5) opracowania własne, wydruki internetowe, karty techniczne (foldery) sporządzone w języku polskim - zawierające opisy proponowanego instrumentu i akcesoriów, na podstawie których Zamawiający będzie w stanie dokonać wstępnej oceny zgodności proponowanego instrumentu i akcesoriów z wymaganymi w przedmiocie zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach