Przetargi.pl
Dostawa tablic rejestracyjnych dla Miasta Białystok

Miasto Białystok ogłasza przetarg

  • Adres: 15-950 Białystok, Słonimska
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 869 62 49, , fax. 85 869 62 65
  • Data zamieszczenia: 2019-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Białystok
    Słonimska 1
    15-950 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 85 869 62 49, , fax. 85 869 62 65
    REGON: 05065864000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bialystok.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa tablic rejestracyjnych dla Miasta Białystok
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych, wykonanych przez Wykonawcę zgodnie z warunkami określonymi w: 1) ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym ( Dz.U. z 2018 r. poz. 1990 ze zm.), 2) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 roku r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2355 ze zm.), 3) rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji oraz sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1751 ze zm.). 4) rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019 roku w sprawie profesjonalnej rejestracji pojazdów, stosowanych oznaczeń oraz opłat związanych z profesjonalną rejestracją pojazdów (Dz.U. z 2019 r., poz. 546 ), 5) rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019 roku w sprawie warunków i sposobów dystrybucji profesjonalnych tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych oraz trybu legalizacji profesjonalnych tablic rejestracyjnych (Dz.U. z 2019 r., poz. 547), 6) normami lub specyfikacjami technicznymi, o których mowa w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz.U. z 2019 r., poz 155). 2. Zakres dostawy obejmuje : 1) tablice rejestracyjne zwyczajne: - samochodowe (jedno- i dwurzędowe) - max w ilości 40.000 kpl. - zmniejszone – max w ilości 800 kpl. - motocyklowe - max w ilości 1.700 szt. - motorowerowe - max w ilości 280 szt. - indywidualne - max w ilości 100 kpl. - zabytkowe – max w ilości 140 szt - wtórniki tablic rejestracyjnych zwyczajnych - max w ilości 900 szt. 2) tablice rejestracyjne tymczasowe: - samochodowe (jedno- i dwurzędowe) -max w ilości 200 kpl. - zmniejszone – max w ilości 5 kpl. - motocyklowe - max w ilości 5 szt. - motorowerowe - max w ilości 2 szt. 3) tablice rejestracyjne profesjonalne: - samochodowe (jedno- i dwurzędowe) -max w ilości 10 kpl. - motocyklowe - max w ilości 6 szt. - motorowerowe - max w ilości 6 szt. 4) tablice rejestracyjne dla pojazdów zasilanych eklektycznie lub wodorem : - samochodowe (jedno- i dwurzędowe) -max w ilości 400 szt. - motocyklowe - max w ilości 10 szt. - motorowerowe - max w ilości 300 szt. Przedmiot zamówienia obejmuje również protokolarny odbiór, zniszczenie przez pocięcie i złomowanie wycofanych, zużytych tablic rejestracyjnych. podana ilość zamawianych poszczególnych rodzajów tablic ma charakter szacunkowy a górną granicę stanowi oferowana kwota brutto. 3. Warunki dostawy: 1) Dostawa tablic rejestracyjnych partiami, wg zamówienia w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego. 2) Dostawa tablic rejestracyjnych - każdej zamówionej partii - na koszt Wykonawcy bezpośrednio do Departamentu Obsługi Mieszkańców Urzędu Miejskiego ul.J.K.Branickiego 3/5 w Białymstoku. Opakowanie winno gwarantować prawidłowy transport i przechowywanie. 3) Termin dostawy wtórników tablic oraz tablic rejestracyjnych indywidualnych - w ciągu trzech dni roboczych od dnia zamówienia. 4) W przypadku zmiany przepisów dotyczących wzoru tablic rejestracyjnych wprowadzonych w drodze zmiany obowiązujących przepisów, o których mowa wyżej, wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego dostosowania produkcji tablic do wymogów określonych przepisami. 5) Reklamowanie braków ilościowych i jakościowych dostarczonej partii materiałów odbywać się będzie drogą elektroniczną.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30195000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: w celu potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca winien wykazać się posiadaniem uprawnień do produkcji tablic rejestracyjnych – zezwolenie Marszałka Województwa na produkcję tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji zgodnie z warunkami i wymaganiami technicznymi;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy Wykonawca w celu potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, zobowiązany jest złożyć: 1) do oferty oddzielne oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VII pkt 1 SIWZ, czyli oświadczenie wstępne (na lub wg załącznika nr 2 do SIWZ), 2) na wezwanie Zamawiającego: a) dokumenty, o których mowa w Rozdz. IX pkt 2 SIWZ składa odpowiednio wykonawca, który wykazuje spełnianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych odpowiednio w Rozdz. V pkt 3 SIWZ; b) dokumenty, o których mowa w Rozdz. VIII pkt 1 oraz IX pkt 1 SIWZ składają wszyscy Wykonawcy składający ofertę wspólnie. 2. W przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów, Wykonawca zobowiązany jest: 1) zamieścić informacje o tych podmiotach we wstępnym oświadczeniu wykonawcy, składanym na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, dotyczącym spełnienia warunków udziału w postępowaniu i niepodlegania wykluczeniu – w załączniku nr 2 do SIWZ, 2) złożyć oświadczenie, że w stosunku do podmiotu, na którego zasoby powołuje się w niniejszym postępowaniu, nie zachodzą podstawy wykluczenia z postępowania – w załączniku nr 2 do SIWZ, 3) złożyć dokumenty, w szczególności zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (na lub wg załącznika nr 5 do SIWZ), które określa w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 3. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy – nie dotyczy tego postępowania. 4. Wykonawca, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z wykonawców, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wraz z innymi wykonawcami, którzy złożyli oferty w postępowaniu - załącznik nr 4 do SIWZ. 5. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach