Przetargi.pl
Dostawa szafek przyłóżkowych z dodatkowym blatem dla Szpitala Powiatowego w Wyrzysku Sp. z o.o.

Szpital Powiatowy w Wyrzysku Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 89-300 Wyrzysk, ul. 22 Stycznia
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 67 286 26 22 , fax. 67 286 24 63
  • Data zamieszczenia: 2020-09-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Powiatowy w Wyrzysku Sp. z o.o.
    ul. 22 Stycznia 41
    89-300 Wyrzysk, woj. wielkopolskie
    tel. 67 286 26 22, fax. 67 286 24 63
    REGON: 30145785000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpitalwyrzysk.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot leczniczy utworzony przez spółkę prawa handlowego.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa szafek przyłóżkowych z dodatkowym blatem dla Szpitala Powiatowego w Wyrzysku Sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa 18 szt. szafek przyłóżkowych z dodatkowym blatem. Zamówienie obejmuje dostawę wraz z transportem i wniesieniem, montażem, uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu Zamawiającego z obsługi dostarczonego sprzętu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ – tabela parametrów techniczno - użytkowych zamawianych szafek.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33192300-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 2. wypełniona i podpisana tabela parametrów techniczno-użytkowych z wykorzystanie wzoru, który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 3. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wzór załącznik nr 2 do SIWZ. 4. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – wzór załącznik nr 3 do SIWZ, informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu. 5. oświadczenia o wypełnieniu obowiązków informacyjnych wynikających z RODO – wzór załącznik nr 7 do SIWZ. 6. oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę w niniejszym postępowaniu (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 7. pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego – jeśli dotyczy, pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale bądź kopii potwierdzonej notarialnie. 8. dokument, w którym Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - jeżeli ofertę składają Wykonawcy występujący wspólnie. 9. zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów. 10. aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 11. dokumenty potwierdzające dopuszczenie wyrobu medycznego do obrotu na terytorium RP zgodnie z przepisami ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (t.j. Dz. U. z z 2020 r. poz. 186) lub oświadczenie o posiadaniu odpowiednich dokumentów/ oświadczenie o braku konieczności posiadania wymaganych dokumentów.12. foldery, ulotki, karty katalogowe lub inne materiały informacyjne, w których winny być wymienione informacje potwierdzające spełnianie wymaganych parametrów lub dodatkowo opisane przez Wykonawcę w przypadku braku którejś z informacji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach