Sąd Apelacyjny w Krakowie ogłasza przetarg
- Adres: 31-547 Kraków, ul. Przy Rondzie
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 12 41 75 423 , fax. 12 41 75 426
- Data zamieszczenia: 2019-07-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Apelacyjny w Krakowie
ul. Przy Rondzie 3
31-547 Kraków, woj. małopolskie
tel. 12 41 75 423, fax. 12 41 75 426
REGON: 38946600000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.krakow.sa.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Sąd Apelacyjny w Krakowie
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa subskrypcji na oprogramowanie antywirusowe oraz rozbudowa posiadanego systemu bezpieczeństwa o dodatkowe licencje - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: 1.1. dostawa subskrypcji do posiadanych przez Zamawiającego licencji systemów bezpieczeństwa, 1.2. rozbudowa systemu bezpieczeństwa poprzez dostawę 800 sztuk licencji na ochronę użytkownika końcowego wraz z prawem do aktualizacji oprogramowania na okres 12 miesięcy, począwszy od dnia 2 sierpnia 2019 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 2a do specyfikacji. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania oprogramowania równoważnego dla całej ilości posiadanych licencji (wraz z prawem do aktualizacji oprogramowania na okres 12 miesięcy tj. od dnia 2 sierpnia 2019 r. do dnia 1 sierpnia 2020 r.). W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest również do migracji całego środowiska do zaoferowanego oprogramowania, migracji polityk (antywirusowych, wykluczeń, polityk zapory ogniowej, polityk kontroli aplikacji i urządzeń) wraz z wdrożeniem centralnej konsoli administracyjnej administrowanej przez pracowników Sądu Apelacyjnego w Krakowie, wykonania dokumentacji powdrożeniowej zawierającej implementacje i procedury odzyskiwania całego środowiska, a także do przeprowadzenia szkoleń dla 50 administratorów systemu, w zakresie używania nowego systemu, jak i w zakresie przeprowadzonej implementacji w 38 sądach powszechnych z obszaru apelacji krakowskiej (załącznik nr 2b do specyfikacji). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48760000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1. Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do specyfikacji. 2. Opis przedmiotu zamówienia, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 2a albo 2b do specyfikacji. 3. Oświadczenia i dokumenty wymienione w punkcie 6.1, 6.2 i 6.4 specyfikacji. 4. Pełnomocnictwo: 4.1. dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który Zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. 4.2. dla ustanowionego pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy – dotyczy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty - w przypadku, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który Zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, względnie innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup subskrypcji producenta do posiadanych przez Zamawiającego licencji na oprogramowanie Symantec na okres 12 miesięcy albo zakup rozwiązania równoważnego
Dodano: 2020-07-02 - Aktualizacja posiadanego i użytkowanego oprogramowania antywirusowego dla stacji roboczych, zakup i dostawa dodatkowych licencji oprogramowania antywirusowego dla stacji roboczych oraz zakup i dostawa licencji na oprogramowanie antywirusowe dla urządzeń mobilnych wraz ze szkoleniem administratorów dla Urzędu Miejskiego w Wadowicach
Dodano: 2019-03-26 - Zakup elementów infrastruktury informatycznej
Dodano: 2018-10-04 - Odnowienie wsparcia producenta do posiadanych licencji systemów bezpieczeństwa oraz zakup dodatkowych licencji
Dodano: 2018-06-20 - Usługa użytkowania w sposób ciągły dostępu do sygnatur wirusów w celu bieżącej i systematycznej ochrony systemu poczty MS Exchange
Dodano: 2018-01-24 - Zakup i dostawa licencji na oprogramowanie antywirusowe dla Urzędu Miejskiego w Wadowicach.
Dodano: 2017-11-08 - Zakup i dostawa licencji na oprogramowanie antywirusowe dla Urzędu Miejskiego w Wadowicach
Dodano: 2017-10-27 - Dostawa oprogramowania antywirusowego na potrzeby realizacji przez Krajową Szkołę Sądownictwa i Prokuratury projektu „Zapobieganie i zwalczanie cyberprzestępczości".
Dodano: 2017-09-19 - dostawa oprogramowania antywirusowego ESET Endpoint Antivirus Suite lub równoważnego dla Jednostek AGH - KC-zp.272-127/17,
Dodano: 2017-05-25 - Odnowienie wsparcia producenta do posiadanych licencji systemów bezpieczeństwa oraz zakup dodatkowych licencji
Dodano: 2017-05-12