Przetargi.pl
DOSTAWA ŚREDNIEGO SAMOCHODU RATOWNICZO-GAŚNICZEGO Z NAPĘDEM 4 X 4, Z FUNKCJĄ DO OGRANICZANIA STREF SKAŻEŃ ORAZ DZIAŁAŃ RATOWNICTWA CHEMICZNO-EKOLOGICZNEGO I DZIAŁAŃ GAŚNICZYCH DLA JEDNOSTKI OCHOTNICZEJ STRAŻY POŻARNEJ W SADKACH

Gmina Sadki ogłasza przetarg

  • Adres: 89-110 Sadki, ul. Strażacka
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 339 39 30 , fax. 52 339 39 59
  • Data zamieszczenia: 2020-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sadki
    ul. Strażacka 11
    89-110 Sadki, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 339 39 30, fax. 52 339 39 59
    REGON: 92350903000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sadki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA ŚREDNIEGO SAMOCHODU RATOWNICZO-GAŚNICZEGO Z NAPĘDEM 4 X 4, Z FUNKCJĄ DO OGRANICZANIA STREF SKAŻEŃ ORAZ DZIAŁAŃ RATOWNICTWA CHEMICZNO-EKOLOGICZNEGO I DZIAŁAŃ GAŚNICZYCH DLA JEDNOSTKI OCHOTNICZEJ STRAŻY POŻARNEJ W SADKACH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest "Dostawa średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4 x 4, z funkcją do ograniczania stref skażeń oraz działań ratownictwa chemiczno-ekologicznego i działań gaśniczych dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Sadkach. Szczegóły dot. realizacji przedmiotu zamówienia oraz minimalnych wymagań technicznych stawianych przez Zamawiającego zostały zawarte w „Opisie przedmiotu zamówienia" stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawca musi spełniać minimalne wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia stanowiące załącznik nr 5 do SIWZ. Potwierdzeniem spełnienia wymagań będzie złożona wraz z ofertą specyfikacja stanowiąca załącznik nr 1A do SIWZ. Zamawiający nie udziela zaliczek na wykonanie zamówienia oraz nie wnosi przedpłat na poczet realizowanej dostawy. Rozliczenie po protokolarnym pokwitowaniu dostawy. Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia zostało określone w istotnych postanowieniach umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Zamawiający wymaga, aby każdy z wykonawców: 1) udzielił gwarancji jakości na samochód i zabudowę pożarniczą; 2) dołączył do oferty Specyfikacje stanowiącą załącznik nr 1A do SIWZ oraz określił w tym załączniku, czy oferowany przez niego Samochód pożarniczy spełnia wszystkie minimalne wymagania techniczne, określone dla dostawy. Oferta wykonawcy, która nie spełnia minimalnych wymagań technicznych dostawy zostanie odrzucona, jako niezgodna z treścią niniejszej SIWZ. 3. Na etapie realizacji zamówienia w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego w pkt. 1, zamawiający zażąda od wykonawcy złożenia następujących dokumentów: 1) Świadectwa homologacji typu lub Świadectwa Zgodności WE dla podwozia, 2) Świadectwo wydane przez CNBOP-PIB (ważne na dzień odbioru pojazdu). Dokumenty wymienione wyżej winny być dostarczone w dniu dostawy samochodu. 4. Wykonawca może zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 3 ppkt. 1 i 2, złożyć równoważne dokumenty wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego. 5. Wykonawca, który z przyczyn niezależnych od niego, nie ma możliwości uzyskania dokumentów, o których mowa w pkt. 3 ppkt. 1 i 2 może złożyć inne dokumenty dotyczące odpowiednio zapewnienia, jakości lub środków zarządzania środowiskowego, potwierdzające stosowanie przez wykonawcę środków zapewnienia jakości zgodnych z wymaganymi normami zapewniania jakości lub środków zarządzania środowiskowego równoważnych środkom wymaganym na mocy mającego zastosowanie systemu lub norm zarządzania środowiskowego. 6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych zgodnie z art. 29 ust. 3 Pzp, jednakże podane przez zamawiającego wymagania oraz parametry techniczne określające przedmiot zamówienia są warunkami minimalnymi, których spełnienia Zamawiający będzie oczekiwał. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne rozwiązaniom opisanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Podstawową formą wykazania, że rozwiązania są równoważne lub charakteryzują się lepszymi parametrami jest przedstawienie (DOŁĄCZENIE DO OFERTY) szczegółowej specyfikacji technicznej. Oferta, w której sprzęt nie spełnia określonych warunków zostanie odrzucona. 7. Wykonawca przy realizacji zamówienia może polegać na zasobach innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 8. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia i przekazania Zamawiającemu dokumentów niezbędnych do rejestracji pojazdu. 9. Wykonawca będzie zobowiązany przekazać zamawiającemu karty gwarancyjne do zamontowanego nowego fabrycznie sprzętu, określonego w Oświadczeniu o spełnieniu wymagań zamawiającego dotyczących przedmiotu zamówienia w zakresie minimalnych wymagań techniczno - użytkowych dla średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego. 10. Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany do przeszkolenia użytkowników wskazanych przez w zakresie podstawowej obsługi pojazdu. 11. Wszelkie koszty związane z odbiorem przedmiotu zamówienia pokrywa wykonawca oraz zobowiązuje się ubezpieczyć samochód w zakresie OC na trasie siedziba wykonawcy - siedziba Zamawiającego, na czas dostawy, jednak nie krótszy niż 48 godzin od daty odbioru. 12. Pozostałe postanowienia specyfikacji istotnych warunków zamówienia: 1) Nie dopuszcza się składania ofert częściowych; 2) Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych; 3) Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej; 4) Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest ustanowienie dynamicznego systemu zakupów; 5) Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej; 6) Zamawiający nie wymaga, aby przy realizacji przedmiotu zamówienia uczestniczyły osoby wskazane w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp, tym samym nie wskazuje żadnych wymagań w tym zakresie. 13. Zamawiający, na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy, nie określa wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w załączniku nr 5 do SIWZ, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22§1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144210-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9.1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100 gr.) 9.2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 9.3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 9.4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: BS Nakło nad Notecią, Nr 45 8179 0009 0030 1266 2000 0010 9.5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 9.6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Sadki, ul. Strażacka 11, 89-110 Sadki, w pok. 25, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 9.7. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 Ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wymaga szczególnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz ofertowy. Wzór stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ 2) Specyfikacja dotycząca spełnienia minimalnych wymagań techniczno-jakościowych samochodu pożarniczego – Załącznik 1 A do SIWZ 3) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania. Wzór stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. 4) Dokument w którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w oryginale lub uwierzytelnionej notarialnie kopii) – jeżeli dotyczy. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach